Prodiż

1. Data: 2002-09-09 10:21:25

Temat: Prodiż
Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludziska...pomocy!
Poszukiwałam prodiża (ktoś mnie tu z grupy natchnął:)...no i ma to być
mój prezent imieninowy)
...i jedyne co znalazłam to jakaś skamieniałość - model jakiego
używała moja mama 25 lat temu! Produkuje to PROMET.
Czy ktoś z grupowiczów ma lub orientuje się...czy jakaś inna firma robi
jeszcze prodiże?
Czy produkt PROMETU jest jedynym na rynku?
A może zdecydować się na kombiwar....droższy ale może warto?

Pozdrawiam,
Mich'ata

1. Data: 2002-09-09 12:53:33

Temat: Re: Prodiż
Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeszcze prodiże?
> Czy produkt PROMETU jest jedynym na rynku?
> A może zdecydować się na kombiwar....droższy ale może warto?

No i nikt mi nie odpowie?:(
Przeczytałam w archiwum chyba wszystkie posty...wniosek taki, że decyduję
się na
prodiż a nie na kombiwar.
Ale nadal nie wiem czy jedyny jaki jest na rynku to ten starego typu
PROMETU/PROMUT'u?
Bo wyczytałam gdzieś między wierszami, że są np. z teflonem.
A te aluminiowe raczej teflonu nie mają.

Proszę....podpowiedzcie.
Mich'ata

1. Data: 2002-09-09 13:08:14

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mich" <M...@c...pl> napisał:
> No i nikt mi nie odpowie?:(

Nie wiem, czemu tak sceptycznie podchodzisz do zwykłego prodiza?
Ja jestem z niego bardzo zadowolona i ciesze sie, ze jest aluminiowy,
bo oprocz pieczenia mozna w nim nawet smazyc powidla.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-09-09 13:19:42

Temat: Re: Prodi?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 09 Sep 2002 14:53:33 +0200, Mich <M...@c...pl> wrote:

>No i nikt mi nie odpowie?:(
>Przeczyta?am w archiwum chyba wszystkie posty...wniosek taki, ?e decyduj?
>si? na
>prodi? a nie na kombiwar.
>Ale nadal nie wiem czy jedyny jaki jest na rynku to ten starego typu
>PROMETU/PROMUT'u?
>Bo wyczyta?am gdzie? mi?dzy wierszami, ?e s? np. z teflonem.
>A te aluminiowe raczej teflonu nie maj?.
>
>Prosz?....podpowiedzcie.
>Mich'ata

a jak nie wiemy??

Ja mialam przez czas jakis taki wlasnie antyk, az koraliki poszly
w diably a zamienne sa tak wykonane, ze pozarem groziloby i danie
i ja. a szkoda.

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-09-09 13:20:10

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> PROMETU/PROMUT'u?
> Bo wyczytałam gdzieś między wierszami, że są np. z teflonem.
> A te aluminiowe raczej teflonu nie mają.

Ja ostatnio widzialam wlasnie takie prodize (owalny i podluzny). Aluminiowe.
Fajne. Mi sie podobaja, bo przypominaja stare czasy. Poza tym mama ma taki
sam i sluzy jej juz 20 lat. Gdybym nie miala piekarnika to na pewno bym sie
na niego zdecydowala.

Pozdr.
Magda

1. Data: 2002-09-09 13:29:58

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilla wrote:

> [...]
> Ja jestem z niego bardzo zadowolona i ciesze sie, ze jest aluminiowy,
> bo oprocz pieczenia mozna w nim nawet smazyc powidla.

Nie...to nie sceptycyzm:)))
Byłam po prostu w lekkim szoku, że przez ponad 20 lat
nikt nie wyprodukował prodiza bardziej nowoczesnego ani nawet
nie zmodyfikował wyglądu:) Bo w tym czasie tak dużo się zmieniło,
stare sprzęty zostały unowocześnione itp.
Dlatego pytałam o to czy istnieją na rynku jakieś inne, ładniejsze.
Te aluminiowe są dość siermiężne, że tak powiem:)

Ale moja determinacja jest tak duża, iż kupię nawet ten aluminiowy....tym
bardziej, że
będzie mi przypominał moją mamę
( lubiła swój prodiż i jego szczątki - dość zużyty ale nadaje się do
robienia bigosu dla
rodzinki - są do dziś u mnie...)

Mich'ata

1. Data: 2002-09-09 13:31:57

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> a jak nie wiemy??

wiecie, wiecie:) Wy wszystko wiecie:)))

> Ja mialam przez czas jakis taki wlasnie antyk, az koraliki poszly
> w diably a zamienne sa tak wykonane, ze pozarem groziloby i danie
> i ja. a szkoda.

a wiem ...to wyczytałam w archiwum:)
Mich'ata

1. Data: 2002-09-09 13:37:37

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mich" <M...@c...pl> napisała:
> Byłam po prostu w lekkim szoku, że przez ponad 20 lat
> nikt nie wyprodukował prodiza bardziej nowoczesnego ani nawet
> nie zmodyfikował wyglądu:)

Cos tam zostalo zmodyfikowane, np. to, ze moze byc osobno
podgrzewana gora i dol.

> Bo w tym czasie tak dużo się zmieniło,
> stare sprzęty zostały unowocześnione itp.

Gdy jest dobrze, to nie trzeba tego psuc :)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-09-09 15:10:34

Od: Nikodem Kuznik <n...@a...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 09 Sep 2002 12:21:25 +0200, Mich wrote:

> [...]
> lub orientuje się...czy jakaś inna firma robi jeszcze prodiże? Czy
> produkt PROMETU jest jedynym na rynku? A może zdecydować się na

Ostatnio w Makro widzialem taki elektryczny garnek nakrywany z teflonowym
wkladem i ogrzewany od dolu. To chyba nie prodiz, ale nie wiem co sie
lepiej sprawdza i do czego. Ten ktory widzialem mial za to bardziej
futurystyczny wyglad.

No i nikt jak dotad nie napisal mi jaka jest w praktyce roznieca miedzy
kombiwarem a prodizem...

Pozdrawiam,

Nik

1. Data: 2002-09-09 15:50:22

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i nikt jak dotad nie napisal mi jaka jest w praktyce roznieca miedzy
> kombiwarem a prodizem...

Taka jak miedzy teroobiegiem a zwyklym piecykiem w kuchence.
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

gotowanie na ekranie
Sznycel cielecy wg. Maklowicza na oko robiony (P)
Dzisiejszy obiad- jaki sos?
papryka
tunczyk i ananas