Re: Produkacja seryjna pacjentów ...dla psychiatrów !

From: Ikselka <i...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
Subject: Re: Produkacja seryjna pacjentów ...dla psychiatrów !
Date: Fri, 18 Jan 2008 00:37:34 +0100
<fmg74i$hpe$1@atlantis.news.tpi.pl> <fmg7v9$pui$1@news.onet.pl>
<fmg9fh$i6b$1@nemesis.news.tpi.pl> <fmgc3h$8ua$1@news.onet.pl>
<fmgcug$920$1@atlantis.news.tpi.pl> <fmgk4c$hr1$1@nemesis.news.tpi.pl>
<fmgmtf$dlk$1@atlantis.news.tpi.pl>
<15oz6roi9uqi3$.1a95sxtwtldao$.dlg@40tude.net>
<fmhb4k$4hi$1@nemesis.news.tpi.pl>
<1...@4...net> <fmi74f$sjl$1@news.onet.pl>
<7pcbu4zuzyex$.wdelc6i3896q.dlg@40tude.net> <fmi820$voj$1@news.onet.pl>
<1l8vtw47n6l63$.1xfnq39rfa85c$.dlg@40tude.net>
<fmivs2$fi7$1@news.onet.pl> <1khn2glm0goy9.cy5feg4hajmv$.dlg@40tude.net>
<fmna93$6h7$1@news.onet.pl> <cisri3dv4yay$.15u4d66ih2a90$.dlg@40tude.net>
<fmonef$6o9$1@news.onet.pl>

> Przecież "prawdziwie wierni Kościołowi" by nawet taką
> zmianę przyjęli w duchu pokory i posłuszeństwa... ;)

Pokora i posłuszeństwo? Na tym tylko opiera się wg Ciebie bycie w KK? -
robisz zatem z niego stado baranów.
Niee, mam nadzieję, że tylko prowokujesz, swoim zwyczajem, choć czasem to
sobie myślę, czy ja aby za wiele od Ciebie/innych nie oczekuję... , i może
właśnie tutaj powinnam upatrywać głównej przyczyny swoich licznych
rozczarowań.
A każdy ma swoje ograniczenia - cóż, jesteśmy tylko ludźmi, nie? Ja mam
takie np., że najlepiej mi się gada/porozumiewa z inteligentniejszymi,
mądrzejszymi, bardziej otwartymi umysłami, niż ja sama... i wcale nie jest
to dla mnie ujma spotkać kogoś takiego, wręcz szukam takich ludzi. Wiesz,
po co? - aby nigdy się w rozwoju nie cofać - i dlatego nie stanie się to, o
czym piszesz i mam nadzieję, że sam o tym dobrze wiesz.
No. To nie spraw mi zawodu.
:-]

--
XL wiosenna