Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Prokrastynacja - ACT, CBT, mechanizmy obronne, skrypty analizy transakcyjnej, w co grają ludzie... inne Re: Prokrastynacja - ACT, CBT, mechanizmy obronne, skrypty analizy transakcyjnej, w co grają ludzie... inne

Re: Prokrastynacja - ACT, CBT, mechanizmy obronne, skrypty analizy transakcyjnej, w co grają ludzie... inne

From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Prokrastynacja - ACT, CBT, mechanizmy obronne, skrypty analizy
transakcyjnej, w co grają ludzie... inne
Date: Mon, 15 Nov 2010 05:42:49 -0800 (PST)
<iatsib$mfu$1@news.onet.pl> <iav0f3$his$1@news.onet.pl>
<4cd30f7d$0$27046$65785112@news.neostrada.pl> <iav6p3$b01$1@news.onet.pl>
<ib0hqq$v64$1@news.onet.pl> <ib0mm2$frl$1@news.onet.pl>
<ibjbsk$shq$1@news.onet.pl> <ibjd82$ust$1@node1.news.atman.pl>
<1sxyd5qpsgfxf$.p2guzyzythrl$.dlg@40tude.net> <iboa3c$a6e$1@news.onet.pl>
<iboh5t$s2h$1@inews.gazeta.pl>
<4cdfe2c0$0$22807$65785112@news.neostrada.pl>
<ibot8e$8pv$1@node1.news.atman.pl> <ibp2kq$o1r$1@inews.gazeta.pl>
<ibpea5$91n$1@news.task.gda.pl> <ibqucg$259$1@news.onet.pl>
<ibquuo$45s$1@news.onet.pl>
<0...@g...googlegroups.com>
<1...@n...googlegroups.com>
<ibrbut$ilu$1@news.onet.pl>

Wiadomość:

zażółcony napisał(a):
> U�ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa� w wiadomo�ci
e.googlegroups.com...

> ... coďż˝ w tym jest, ale nawet Papieďż˝ Polak - z grzechu pychy ? -
> g�upoty o buddyzmie opowiada�. "Autosoteriologia negatywna"
> - i takie tam bzdety ...

A teraz?... Gdzie Racinger żydów naobrażał , papieża faszystę chciał
wyświęcić, muzełmaną naopowiadał... ,,wasza wiara nieprawdziwa,,,
wykluczył z ,, prawdziwej wiary,, kalwinów , protestantów, wykluczył
księży dialogu....wszystkich obraził. I stworzył chierarchię dworską,
gdzie im większy beton i bezwolny tym wyższe stanowisko. Gdzie wiarę
trzeba swoją narzucić, gdzie walczą o afrykę bo idą na ilość a nie
jakość. Czyli to co prezentuje obecny kk jest szatańskim grzechem
pychy. I polscy biskupi są całkowicie podporządkowani. Buddystów też
zjechał...Czyli stadność faryzeuszowska w imię dogmatów wszystkich
poza stadem wykluczająca, bicze moralne. Jest to najgorszy kk, typowo
krzyżacki i całe szczęście Racinger dokładnie robi wszystko aby kk
upadł. Nawet zobacz w Polsce, jak ludzie przestają chodzić do kk ,
nawet ludzie wiary.

A co twojego buddyzmu, to tak masz z budyzmem wspólnego co ja z
latającą sraczką i wielokrotnie ta twoja mentalność wychodziła np z
tym podejściem do bólu czy z podejściem do seksu.