Promocji : Witamina D + olejek z filtrem UV

11. Data: 2016-04-14 22:59:19

Temat: Re: Promocji : Witamina D + olejek z filtrem UV
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Apr 2016 22:34:01 +0200, Ikselka napisał(a):

> Więc dlaczego mówiłeś akurat o Bayer, skoro są cztery różne firmy
> "dziedziczące"?
> Nie można przypisywać autorstwa potomkom.
> Chyba że patent należy obecnie do Bayer- wtedy tak. Wiesz coś takiego?

Patent na produkcję i dystrybucję Cyklonu B miał Gegesch (skrót od Deutsche
Gesellschaft für Schädlingsbekämpfung mbH). W nim miało udziały IG Farben,
ale miały tam udziały OPRÓCZ IG Farben także 2 inne: Degussa i Th.
Goldschmidt AG.
Zatem skupianie zarzutów odnośnie Cyklonu B akurat na Bayer jako jednym z
"potomków" IG Farben jest, delikatnie mówiąc, mało uzasadnione.
To tak, jakby Donalda Tuska sądzić za jego dziadka w Wehrmachcie - no i
dlaczego akurat napadać na Donka, skoro raczej nie jest on jedynym
wnuczkiem owego dziadka 3-]

12. Data: 2016-04-14 23:00:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Apr 2016 22:31:19 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

13. Data: 2016-04-14 23:45:09

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2016 o 22:59 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> [...]
> To tak, jakby Donalda Tuska sądzić za jego dziadka w Wehrmachcie - no i
> dlaczego akurat napadać na Donka, skoro raczej nie jest on jedynym

Donald Tusk prawa nie złamał przez fakt posiadania dziadka w Wehrmachcie.
Choć niektórzy sądzą, że czerpie z tego korzyści :)

Fritz ter Meer został prawomocnie skazany w Norymberdze za ludobójstwo, w
związku ze zbrodniami w KL Auschwitz, gdzie Cyklonu B używano w
największej ilości w czasie II wojny światowej. Ten środek był produktem
konsorcjum IG Farben, którego częścią był Bayer. Po wojnie ten zbrodniarz
wojenny zostaje na 10 lat prezesem firmy Bayer, która tym samym wzięła na
siebie odpowiedzialność moralną za zbrodnie, a także potwierdziła ciągłość
personalną z IG Farben.
Lepiej, Bayer został zobowiązany do partycypacji w wypłatach _odszkodowań_
robotnikom przymusowym pracującym w Auschwitz, gdzie wyroku dopracował się
późniejszy prezes Bayer. To chyba jednoznacznie wskazuje, że powojenne
władze niemieckie _uznały_ _winę_ Bayera (ale też BASF i Agfa).

Poza tym proszę pozbyć się Aspiryny i innych produktów Bayera z apteczek,
bo finansujecie badania nad żywnością GMO na swoją zgubę :)

--
Trefniś

14. Data: 2016-04-15 00:05:37

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2016 o 22:34 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> Więc dlaczego mówiłeś akurat o Bayer, skoro są cztery różne firmy
> "dziedziczące"?

Bo rozmawiamy o żywności, w tym GMO.
A tu jedną ze światowych potęg jest Bayer.
Sama pytałaś o taką firmę, która produkowałaby zarówno farmaceutyki, jak i
miała swój udział w produkcji żywności.

Reszty wypowiedzi nie komentuję, bo nie dam się wmanewrować w "ważenie"
zasług i zbrodni na jednej wadze.

--
Trefniś

15. Data: 2016-04-15 00:59:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Apr 2016 23:45:09 +0200, Trefniś napisał(a):

> Donald Tusk prawa nie złamał przez fakt posiadania dziadka w Wehrmachcie.

Złamał prawo - KŁAMIĄC wtej sprawie jako premier 3-|

> Choć niektórzy sądzą, że czerpie z tego korzyści :)

Niewątpliwie nie jest przypadkowa jego zażyłość z Merkel.

> [...]
> największej ilości w czasie II wojny światowej. Ten środek był produktem
> konsorcjum IG Farben, którego częścią był Bayer.

Tłumaczyłam, że Cyklon B był de facto produktem Deutsche Gesellschaft für
Schädlingsbekämpfung mbH (Degesch), w którym firma IG Farben miała udziały
jako jedna z TRZECH. Gdzie ślad po pozostałych dwóch?

> [...]
> siebie odpowiedzialność moralną za zbrodnie, a także potwierdziła ciągłość

Tylko że fakty są takie, iż to nie Bayer produkował i sprzedawał, tylko
Degesch. Bayer jest tylko JEDNYM ze składowych IG, który z kolei był JEDNYM
z udziałowców Degesch. Zatem, aby być uczciwym w ocenie odpowiedzialności,
należałoby prześledzić losy i wkład pozostałych 2 udziałowców Degesch
(OPRÓCZ IG), ale się tego nie robi, bo po prostu najłatwiej obciążyć tylko
i wyłącznie Bayer z ww. powodów personalnych, tzn że wziął sobie na prezesa
zbrodniarza. Tyle że takich i podobnych przypadków w historii jest MNÓSTWO.
I zaznaczam - nie uważam tego za usprawiedliwienie czegokolwiek, jedynie
stwierdzam niemożność dojścia do sedna w sprawie wyłącznej winy Bayer'a.

> [...]
> późniejszy prezes Bayer. To chyba jednoznacznie wskazuje, że powojenne
> władze niemieckie _uznały_ _winę_ Bayera (ale też BASF i Agfa).

Uznały, bo nie mogły jej udowodnić innym winnym (!), a tylko jemu - i na
tym poprzestały 3333-|

> Poza tym proszę pozbyć się Aspiryny i innych produktów Bayera z apteczek,
> bo finansujecie badania nad żywnością GMO na swoją zgubę :)

Twój apel o nieużywanie akurat Aspiryny jest trochę bezsensowny, bo Bayer
produkuje nie tylko ją, no i w ogóle nie tylko leki, lecz też inne
preparaty. Akurat nie używam leków Bayera, przynajmniej nie używam
świadomie. Aspiryna ma mnóstwo lepszych zastępników o tym samym składzie,
ja np od dzieciństwa używam Polopiryny S firmy Polpharma. W ogóle staram
się we WSZYSTKIM używać polskich produktów, o ile to możliwe. O ile. Bo oto
np wczoraj MUSIAŁAM psu żałożyć obrożę przeciwkleszczową Foresto - firmy
Bayer. Inne są do kitu po prostu, a mnie bardzo zależy na moim kudłatym
skarbie. Jeśli byłby równie dobry polski produkt, na pewno wybrałabym go.

Praktycznie już nie da się rozgraniczyć marek na moralnie "dobre" i "złe" -
bo, po pierwsze, ich wzajemne powiązania, jak wyżej pisałam na przykładzie
Degesch, IG Farben i Bayer, są tak zagmatwane, że dla przeciętnego zjadacza
chleba niemożliwe do rozszyfrowania przy sklepowym regale, a po drugie,
gdyby nawet było to możliwe, to konieczności życiowe zmuszają ludzi do
wyborów pod presją (własnego, bliskich) przetrwania, a nie moralności.
Niestety, takie jest ŻYCIE.

16. Data: 2016-04-15 01:12:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Apr 2016 00:05:37 +0200, Trefniś napisał(a):

> Reszty wypowiedzi nie komentuję, bo nie dam się wmanewrować w "ważenie"
> zasług i zbrodni na jednej wadze.

Nie chodzi o ich ważenie na jednej wadze, tylko o przyjęcie do wiadomości ich
istnienia i, co gorsza, fizycznej NIEROZDZIELNOŚCI.
USA powstały na zagarniętym terytorium i masowej eksterminacji tubylców, także dzięki
pracy czarnych niewolników.
Największe i najbogatsze państwa Europy (Francja, Hiszpania, Portugalia, Niemcy,
Wielka Brytania) też mają nieźle - tylko i wyłącznie dzięki niewolnictwu i wyzyskowi
swych kolonii.
Szwajcaria zbudowała swą, jakże mocną, gospodarkę na zagarniętych w bankach
pieniądzach Żydów masowo mordowanych przez Hitlera.
Szwecja podczas II wojny, jako państwo neutralne, he he, sprzedawała stal TAKŻE
Hitlerowi.
A Ty taki prounijny jesteś - i miliony ludzi wraz z Tobą 3->

17. Data: 2016-04-15 02:40:09

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@g...pl> wrote in message
> Powinny być takie promocje w supermarkecie.
> Także bloki reklamowe w TV powinny być pszemyślane:
> najpierw reklama witaminy D,
> potem olejku do opalania oczywiście z filtrem UV,
> potem inny suplement D,
> krem anty UV

Czy Ty sugerujesz może tutaj, że preparat z filtrem UV
np. SPF15 powoduje że musisz potem zażywać witaminę D?

Albo może sugerujesz, że nie powinno się stosować filtrów UV wcale?

18. Data: 2016-04-15 12:07:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Apr 2016 01:12:51 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
istnienia i, co gorsza, fizycznej NIEROZDZIELNOŚCI.
> USA powstały na zagarniętym terytorium i masowej eksterminacji tubylców, także

, męczeństwu i śmierci 4 milionów!!!

> [...]
Hitlerowi.
> A Ty taki prounijny jesteś - i miliony ludzi wraz z Tobą 3->

j.p.

19. Data: 2016-04-15 18:12:50

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy Ty sugerujesz może tutaj, że preparat z filtrem UV
> .....powoduje że musisz potem zażywać witaminę D?

Tak.

> Albo może sugerujesz, że nie powinno się stosować filtrów UV wcale?

Sugeruje, że filtr UV jest lekarstwem i jak lekarstwo powinien być
stosowany, do kupienia w aptece, lub w markecie, ale jako lek.

Pszede wszystkim sugeruję głupotę społeczeństwa, kture dało się najpierw
(około 1991) pszstraszyć zdrowego promienia UV, niezbędnego do życia, potem
dało omamić reklamowej propagandzie pszez około 15-20 lat, że u nas w
strefie umiarkowanej mamy tego promieniowania za dużo (jakby rużnica ceny
pułnocnego i południowego nie dowodziła, że UV jednak nam brakuje),
a następnie komercyjni naukowcy zauważyli , że masowo brakuje nam witaminy
D, i znowu: społeczeństwo dało się pszestraszyć, omamić, wyzyskać, truć...

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

20. Data: 2016-04-15 19:41:50

Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

A kto zagarnal to terytorium i dokonal " masowej eksterminacji tubylców"?
Chyba te "najbogatsze państwa Europy (Francja, Hiszpania, Portugalia,
Niemcy, Wielka Brytania)".
Ale to bylo szerzenie cywilizacji.

> a także dzięki pracy
>
> , męczeństwu i śmierci 4 milionów!!!

Czy USA i UE jako NATO nie kontynuja obecnie szerzenia cywilizacji?
S*

Co na odchudzanie?
Milday's Nail Technology Test Bank
Re: Co to są zimne poty?
Re: krem Nivea - aluminium, inne kremy - parabeny... - co używać?
Re: krem Nivea - aluminium, inne kremy - parabeny... - co używać?