Promocji : Witamina D + olejek z filtrem UV

61. Data: 2016-04-18 01:58:44

Temat: Re: Promocji : Witamina D + olejek z filtrem UV
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@g...pl> wrote in message
news:nf0e8t$m57$1@usenet.news.interia.pl...

> NIGDY w życiu nie używałam kremu z filtrem UV, a nic podobnego.

Czemu nie? Z oszczędności?

> W Polsce powinny być do kupienia w aptece lub w markecie, ale jako lek.

Nikt nie postuluje aby leżały na tej samej półce co sałata czy chleb :-)

62. Data: 2016-04-18 02:05:27

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Raczej dość wyraźnie to napisałam powyżej.

No ale bez przesadyzmów - przecież gdyby w składzie był inny tłuszcz
to wymieniony byłby na opakowaniu...

63. Data: 2016-04-18 09:55:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.04.2016 o 02:05, Pszemol pisze:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> No ale bez przesadyzmów - przecież gdyby w składzie był inny tłuszcz
> to wymieniony byłby na opakowaniu...

Co więcej - przepisy nie pozwalają nawet na nazywanie _masłem_ (bez
dodatkowych przymiotników) czegoś, co ma w składzie tłuszcz inny niż
mleczny, więc na półkach pełno jest produktów typu "miksełko", "ekstra
smarowne" itd. W takiej sytuacji niektórzy producenci podkreślają, że
ich masło pochodzi wyłącznie z tłuszczu mlecznego, śmietanki. Ja staram
się kupować tylko takie. Mam zresztą swojego ulubionego producenta
produktów mlecznych.
Inną sprawą natomiast są oszustwa, no ale te zawsze się zdarzały i
zdarzają. Trzeba polegać na własnej intuicji, nosie i smaku.

Ewa

64. Data: 2016-04-18 09:57:54

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.04.2016 o 23:22, Ikselka pisze:

> Nie uczęszczam do przychodnianego.

To nie ma nic do rzeczy, prywatny też może być zły.
Mnie mój NFZ-owy lekarz z własnej inicjatywy zlecił badanie poziomu
fosforu i wapnia. Może poproszę też o wit. D3 przy okazji. Albo sobie
dopłacę przy najbliższym kłuciu.

Ewa

65. Data: 2016-04-18 10:50:57

Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie brakuje Lebensraum?

Tam gdzie zawsze. Czyli w Germanii.
A depopulacje robia na terenach Slowian.
Techniki sie zmieniaja.
Jak w 1944 niemiecki General dostal rozkaz zabicia 700 tys. warszawiakow to
rzekl ze nie ma tyle amunicji.
Wiesz jak sobie poradzil?

Czy obilo Ci sie o uszy ze w US jest 50 milionow Niemcow?
Wiecej niz Anglikow.
Jak w 44r. amarykanie wyladowali w Normandii to tylko po to aby uratowac
SS-manow przed depopulacja.
S*

66. Data: 2016-04-18 10:55:46

Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tyle że napisik "82% tłuszczu" jest wysoce podejrzany - that is the
> question, JAKI tłuszcz ma na myśli producent. Bo czy ten sam, co klient? -
> NIEKONIECZNIE 3333-]
> Mnie w pełni satysfakcjonuje jedynie napis "82 (lub 83 - też spotykam) %
> tłuszczu MLECZNEGO". Jeżeli spotykam takie masło, kupuję większą ilość i
> zamrażam. Dawno jednak nie spotkałam, zresztą jakoś nie miałam ostatnio
> czasu się skupiać na tym - kiedyś jednak JEDNO masło w Tesco miało ten
> napis i muszę od nowa je znaleźć.

Kiedys bywalo maslo z napisem "bez dodatku oleju".
Rusz glowa a zrozumiesz ze 82% tluszczu mlecznego oznacza 18% oleju.
S*

67. Data: 2016-04-18 11:00:31

Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> No ale bez przesadyzmów - przecież gdyby w składzie był inny tłuszcz
> to wymieniony byłby na opakowaniu...

Wg prawa nazwa z przymiotnikiem to co innego niz bez przymiotnika.
Zatem maslo extra, maslo mazurskie itp ma sklad okreslony w specyfikacji.
Tak wyglada wolny rynek.
S*

68. Data: 2016-04-18 11:48:26

Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie odpowiedziałeś na moje pytanie.

Ja o niczym nie decyduje. Zwrot: "Bolesna ale konieczna" jest ostatnio
czesto uzywany przez politykow jak usprawiedliwienie wszelkich reform.
Ale depopulacja wydaje sie uzasadniona jak sie popatrzy na ten wykres:
https://en.wikipedia.org/wiki/File:World-Population-
1800-2100.svg

Piszesz o krowach w klatkach itp.
Po depopulacji kazda istota bedzie wolna jak dawniej.
A ryb i zielska starczy dla wszystkich.
S*

69. Data: 2016-04-18 14:10:04

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"szczepan bialek" <s...@w...pl> wrote in message

> Kiedys bywalo maslo z napisem "bez dodatku oleju".
> Rusz glowa a zrozumiesz ze 82% tluszczu mlecznego oznacza 18% oleju.

A skąd... Co Ty wygadujesz? Te 18 pozostałe to woda, kazeina, itp.

70. Data: 2016-04-18 17:28:24

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-04-18 02:05, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> No ale bez przesadyzmów - przecież gdyby w składzie był inny tłuszcz
> to wymieniony byłby na opakowaniu...

Nie w tym kraju. Tu wszyscy oszukują.

Ludzie umierają codziennie. I nie wszyscy są interesujący.

Co na odchudzanie?
Milday's Nail Technology Test Bank
Re: Co to są zimne poty?
Re: krem Nivea - aluminium, inne kremy - parabeny... - co używać?
Re: krem Nivea - aluminium, inne kremy - parabeny... - co używać?