Promocji : Witamina D + olejek z filtrem UV

71. Data: 2016-04-18 18:38:11

Temat: Re: Promocji : Witamina D + olejek z filtrem UV
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jeszcze więcej powodów do stosowania filtrów UV!

Niby po co? To ekstra, że się kumuluje.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

72. Data: 2016-04-18 18:40:17

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozwól, że zostawię to w gestii mojego lekarza.

Ale jesteś odważna. Myślisz, że medycy nie mają profitu z zapisywania ci
witaminki takiej i siakiej?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

73. Data: 2016-04-18 18:43:01

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie mój NFZ-owy lekarz z własnej inicjatywy
>zlecił badanie poziomu fosforu i wapnia. Może poproszę też o wit. D3 przy
>okazji. Albo sobie dopłacę przy najbliższym kłuciu.

To nie takie proste.
Witaminy D nie badają. Badają dwa jej metabolity.
Jeden metabolit ma czas rozkładu kilka godzin, drugi kilka tygodni.
Należy zbadać jeden z nih ale nie pamiętam ktury.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

74. Data: 2016-04-18 18:43:48

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-04-18 18:40, obywatel Stokrotka uprzejmie donosi:

> Ale jesteś odważna. Myślisz, że medycy nie mają profitu z zapisywania ci
> witaminki takiej i siakiej?

Dostają długopis i zegar na ścianę.

Ludzie umierają codziennie. I nie wszyscy są interesujący.

75. Data: 2016-04-18 18:46:15

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dostają długopis i zegar na ścianę.

Także dobre słowo i zaproszenie na konferencję oczywiście promującą te
witaminki.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

76. Data: 2016-04-18 19:30:16

Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "szczepan bialek" <s...@w...pl> wrote in message

> A skąd... Co Ty wygadujesz? Te 18 pozostałe to woda, kazeina, itp.

Rusz glowa. Maslo (bez przymiotnika) jest po wyjeciu z lodowki twarde jak
kamien.
W PRL lodowki pojawily sie pozno. Jak nie mozna bylo posmarowac kromki
maslem z lodowki to radzono sobie na dwa sposoby.
Albo nie trzymano w lodowce albo kroilo sie maslo na plasterki jak zolty
ser.

Swiatowcy od razu wytykali ze na zachodzie maslo sie smaruje ze hej.
Nasz rzad wyjasnial ze Polska Norma nie pozwala na dodawanie oleju.
Ale PRL-u juz nie ma ani Polskich Norm.

A jak chodzi o nazwy z przymiotnikiem to skrajnymi przykladami jest maslo
roslinne (100% oleju) i polendwica bosmanska (100% dorsza).

A %-ty to wdzieczny temat do naduzyc. Wystarczy pominac co jest baza.
Byly zarty o zawartosci cukru w cukrze. Zawartosc jakiegos tluszczu w
tluszczu to nie zart.
Jezeli maslo przymiotnikowe jest miekkie w chlodziarce to jest pewne ze jest
z olejem.
S*

77. Data: 2016-04-18 19:45:31

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.04.2016 o 18:40, Stokrotka pisze:

> Ale jesteś odważna. Myślisz, że medycy nie mają profitu z zapisywania
> ci witaminki takiej i siakiej?

Jak na razie mam wrażenie, że kto inny ma tu z tego profity...

Ewa

78. Data: 2016-04-18 20:52:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Apr 2016 09:57:54 +0200, FEniks napisał(a):

> Mnie mój NFZ-owy lekarz z własnej inicjatywy zlecił badanie poziomu
> fosforu i wapnia.

Jasnejasne. Myślał i myślał o Tobie gorąco - wezwał Cię i Ci zlecił. Tak
bez powodu poszłaś na wizytę 3->

79. Data: 2016-04-18 21:04:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Apr 2016 09:50:57 +0100, szczepan bialek napisał(a):

> Tam gdzie zawsze. Czyli w Germanii.
> A depopulacje robia na terenach Slowian.
> Techniki sie zmieniaja.

Bzdury. Brak przestrzeni życiowej dla ludzi to mit mitów. I tyle. Można w
pod egidą tego mitu robić ludziom WSZYSTKO najgorsze, ale to nie zmienia
faktu, że Ziemia może spokojnie wykarmić i pomieścić jakieś 20 mld ludzi.
Nie ma żadnej depopulacji. Wręcz przeciwnie - jest staranne utrzymywanie
stada do dojenia.
Nawet dyskutować nie będę.

80. Data: 2016-04-18 21:06:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Apr 2016 09:55:46 +0100, szczepan bialek napisał(a):

> Kiedys bywalo maslo z napisem "bez dodatku oleju".
> Rusz glowa a zrozumiesz ze 82% tluszczu mlecznego oznacza 18% oleju.
> S*

Nie. W PRAWDZIWYM maśle MUSI też być woda i ona tam jest, ponieważ
bynajmniej nie jest to tłuszcz bezwodny. Są w nim też pozostałości białkowe
z mleka. Nie kracz, skoro nie wiesz.

Co na odchudzanie?
Milday's Nail Technology Test Bank
Re: Co to są zimne poty?
Re: krem Nivea - aluminium, inne kremy - parabeny... - co używać?
Re: krem Nivea - aluminium, inne kremy - parabeny... - co używać?