Promocji : Witamina D + olejek z filtrem UV

161. Data: 2016-04-19 21:12:36

Temat: Re: Promocji : Witamina D + olejek z filtrem UV
Od: "samya" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1ukhfom2qn208$.1uc60bnq9hshz.dlg@40tude.net...

> MOŻNA 3-)

ale tylko przez "odpowiedz grupie" :)
nie chcac zasmiecac, a chcac wyrazic poparcie nie mozna...

@

162. Data: 2016-04-19 21:16:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Apr 2016 21:12:36 +0200, samya napisał(a):

> ale tylko przez "odpowiedz grupie" :)
> nie chcac zasmiecac, a chcac wyrazic poparcie nie mozna...

Nie można NAPISAĆ "Popieram"????????? Założyli filtry????
;-PPP

163. Data: 2016-04-19 21:18:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Apr 2016 10:22:19 +0100, szczepan bialek napisał(a):

> Ale pytalem o ocene polskiego modelu depopulacji w porownaniu z chinskim.

Tu coś jest też o tym (m. in.) - ale polecam całość:
http://wolna-polska.pl/wiadomosci/przeludnienie-to-m
it-2016-03

164. Data: 2016-04-19 21:28:04

Od: "samya" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miałam na myśli pytanie, skad onże wziął tę myśl 333333-]

Niestety troche racji ma...
Ziemia nie jest w stanie wyzywic ZDROWO calej ludnosci, wiec stosuje sie
chemiczne przyspieszacze i polepszacze, zeby zywnosc sie "nie marnowala".
Jemy bezwartosciowo, warzywa i owoce nie maja witamin i mineralow, ktore im
sie przypisuje, a ktore posiadaly jeszcze jakies 20 lat temu.
Kiedys kupujac owoce czy warzywa posiadajace slady wydrazone przez robaczki,
odrzucalam je z obrzydzeniem. Teraz jak w ogole uda mi sie trafic na takie
"skarby", kupuje bez wahania :)
Depopulacja (teoria - z ktora ja sie nie zgadzam, ze wzgledow humanitarnych)
ma niestety swoj sens.

@

165. Data: 2016-04-19 21:30:49

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

samya wrote:

> szkoda, ze na grupach nie mozna wzorem FB "lajkow" udzielac :)

-------------------????
-------------------?????
-------------------??????
-------------------???????
------------------????????
------------------????????
-----------------?????????
----------------?????????
---------------?????????
--------------?????????
--------------??????????????????
------------?????????????????????
-----------???????????????????????
????????-??????????????????????????
????????-???????????????????????????
????????-????????????????????????????
????????-????????????????????????????
????????-????????????????????????????
????????-????????????????????????????
????????-???????????????????????????
????????-??????????????????????????
????????-?????????????????????????
????????-????????????????????????
????????-???????????????????????

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

166. Data: 2016-04-19 21:32:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Apr 2016 21:28:04 +0200, samya napisał(a):

> [...]
> "skarby", kupuje bez wahania :)
> Depopulacja (teoria - z ktora ja sie nie zgadzam, ze wzgledow humanitarnych)

Jakiś i swój. Spoko. Osy jedzą=trawią plastik, to i my możemy. To się
nazywa PRZYSTOSOWANIE. To przystosowani pożyją dłużej. A nie "zdrowo
jedzący" 3-]

167. Data: 2016-04-19 21:38:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Apr 2016 19:30:49 -0000 (UTC), masti napisał(a):

> -------------------????
> [...]

:-D
:-D
:-D

168. Data: 2016-04-19 22:24:38

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powinien chociaż opalać się tylko rano i wieczorem, kiedy promienie muszą
> przedzierać się ukosem przez atmosferę i tracą przy tym krótkofalowe
> składniki widma. Drudzy wręcz przeciwnie -- że to UVA jest zdradliwe,
> bowiem wnika w skórę głębiej i tam robi brzydkie rzeczy. UVB zaś muska
> nas jakoby piórkiem i tylko tego można zażywać bez obaw. Wymyślono więc
> jakieś ważenie przez krzywą reakcji DNA, jakieś "dawki czerniakowe"
> (Minimal Melanoma Dose) itp. Nawet za mierzenie tak przeważonego UV
> się zabrano. Nie powiem jednak, by stało się to jakoś bardzo polularne.

Z tego co się orientuję, to ten wskaźnik SPF na kosmetykach do opalania
oznacza ochronę przeciwko UVB właśnie, więc chyba ta szkoła ostatecznie
wygrała.
No i wciąż zalecane jest unikanie słońca głównie w godzinach
południowych (12-15). O czym zresztą można się przekonać na własnej
skórze, dosłownie.

Ewa

169. Data: 2016-04-19 22:25:36

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.04.2016 o 22:36, Ikselka pisze:

> Ktoś każe?

A każde kazanie kończy klauzulą z sugerowaną dawką.

Ewa

170. Data: 2016-04-19 22:26:26

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.04.2016 o 22:22, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-04-18 21:16, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> A nie byłam. Jeszcze.

To zaleć. Witaminę D w dużych ilościach.

Ewa

Chałwa - zrób to sam
Oliwa z dodatkami
Wielkanocne reminiscencje :-)
Punjana - moja ostatnia herbaciana miłość :-)
Re: Chleb upieczony w garnku