Promocji : Witamina D + olejek z filtrem UV

71. Data: 2016-04-17 16:34:26

Temat: Re: Promocji : Witamina D + olejek z filtrem UV
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 Apr 2016 10:39:51 +0200, FEniks napisał(a):

> To zależy, jakie kupisz. Nie ma problemu z kupieniem masła 82% tłuszczu
> pochodzącego z mleka krowiego (śmietanki).

Tyle że napisik "82% tłuszczu" jest wysoce podejrzany - that is the
question, JAKI tłuszcz ma na myśli producent. Bo czy ten sam, co klient? -
NIEKONIECZNIE 3333-]
Mnie w pełni satysfakcjonuje jedynie napis "82 (lub 83 - też spotykam) %
tłuszczu MLECZNEGO". Jeżeli spotykam takie masło, kupuję większą ilość i
zamrażam. Dawno jednak nie spotkałam, zresztą jakoś nie miałam ostatnio
czasu się skupiać na tym - kiedyś jednak JEDNO masło w Tesco miało ten
napis i muszę od nowa je znaleźć.

72. Data: 2016-04-17 16:43:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 Apr 2016 11:47:15 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> Publiczny dostęp do danych z bieżączego dnia jest na stronie
> http://www.pogodynka.pl/indeksuv

To ci naukowe centrum informacji :-DDD

73. Data: 2016-04-17 16:46:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 Apr 2016 12:16:56 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> Ciekawe, czy bardzo to
>
> Bardzo zależy.

Tylko i wyłącznie dlatego, że im wyżej, tym powietrze rzadsze, więc i
czyściejsze. Sama wysokość jako taka nie ma nic do rzeczy.
:-D
Ważne jest też światło odbite - dlatego kiedy leży śnieg, kilka razy
szybciej "łapie" się opaleniznę.

74. Data: 2016-04-17 17:21:30

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja widywałem piegowate. Musiały opalać się wprost przez sito.
>
> Jarek

Albo raczej durszlak :)
pozdr
Stefan

75. Data: 2016-04-17 17:36:06

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan stefan napisał:

> Albo raczej durszlak :)

Poliimagineskop Dyszkina (sferyczny).

Jarek

--
Każdy skutek ma swoją przyczynę.
-- Hytz, J. A., "Die Pendologische Methode", Wien 1881, s. 9.

76. Data: 2016-04-17 18:39:51

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy Ty sugerujesz może tutaj, że preparat z filtrem UV
> np. SPF15 powoduje że musisz potem zażywać witaminę D?

NIGDY w życiu nie używałam kremu z filtrem UV, a nic podobnego.

> Albo może sugerujesz, że nie powinno się stosować filtrów UV wcale?

W Polsce powinny być do kupienia w aptece lub w markecie, ale jako lek.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

77. Data: 2016-04-17 18:41:53

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Racja. Ale to i tak niemożliwe do osiągnięcia w okresie
> jesienno-zimowo-wiosennym. Ja z odkrytymi nogami i rękami wtedy z domu nie
> wychodzę.

Witamina D kumuluje się w organizmie.
Możesz w lato wyrobić roczną normę, lub tylko 70% normy.
resztę wyprodukuje ci lico.
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

78. Data: 2016-04-17 18:51:37

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>.... masło kupuję w sklepie, no a w tym maśle NIE MA wit. D3.
> Niby skąd ona ma w nim być, skoro produkowane jest z mleka krów, które
> same
> mają niedobory - bo spędzają, tak jak ludzie, życie w 4 ścianach.

NIc z tego nie wynika. Skąd wiesz, że krowa nie produkuje witaminy D, jak
pies witaminę C?
Albo jak bakkterie w człowiku witamnę K?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

79. Data: 2016-04-17 19:35:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 Apr 2016 18:41:53 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Witamina D kumuluje się w organizmie.

Nie. Tzn może się przejściowo kumulować - odkładając się w tkance
tłuszczowej osób otyłych, jednak jest stamtąd sukcesywnie pobierana.

80. Data: 2016-04-17 19:38:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 Apr 2016 18:51:37 +0200, Stokrotka napisał(a):

> NIc z tego nie wynika. Skąd wiesz, że krowa nie produkuje witaminy D, jak
> pies witaminę C?
> Albo jak bakkterie w człowiku witamnę K?

Ależ produkuje - gdy jest na słonku 3333-]

Chałwa - zrób to sam
Oliwa z dodatkami
Wielkanocne reminiscencje :-)
Punjana - moja ostatnia herbaciana miłość :-)
Re: Chleb upieczony w garnku