Proponuję odpowiedzialność.

91. Data: 2008-10-17 20:35:48

Temat: Re: Proponujdz? odpowiedzialnodz?dz?.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka-BARDZO WAZNE W KOSCIELE,PRZECIWSTAWIANIE WIECZNOSCI-
DOCZESNOSCI.twoja pelnia zycia to zagubienie sie w doczesnosci,czyli
brak dystansu i zobaczenia w czym sie tkwi.

92. Data: 2008-10-17 20:54:51

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka-twoja definicja egzystencjalizmu ateistycznego.TO KUPA
BREDNI,JA SIE NIE DZIWIE ZE CHCESZ STADNIE TRAFIC DO NIEBA,LUDZISZ SIE
ZE SIE PRZED PANEM BOGIEM SCHOWASZ.

93. Data: 2008-10-20 02:47:46

Od: "ab.666" <t...@n...jest.adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
h.googlegroups.com...
> Ten kraj Ci nie odpowiada, to sam się zabij. Dechami.

Ten kraj mi odpowiada.... o ile nie będzie tu watykańskich zdrajców,
janczarów i pasożytów w kieckach.

> Albo wyjedź do
> swego kraju.

To Ty wyjedź do Watykanu, bo tam jest miejsce dla obciągaczy kleszych
penisów.
A od Polski się odstosunkuj, zdrajczynio.

ab.

94. Data: 2008-10-20 06:12:58

Od: wil <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Oct 2008 04:47:46 +0200, ab.666 napisał(a):

> A od Polski się odstosunkuj, zdrajczynio.
>
> ab.

Ten kraj nie jest własnością satanistów, więc won do budy.

--
Kto nie jest człowiekiem prawym, ten jest lewak

95. Data: 2008-10-20 22:59:49

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 17 Paź, 22:35, glob <r...@g...com> wrote:
> Ikselka-BARDZO WAZNE W KOSCIELE,PRZECIWSTAWIANIE WIECZNOSCI-
> DOCZESNOSCI.twoja pelnia zycia to zagubienie sie w doczesnosci,czyli
> brak dystansu i zobaczenia w czym sie tkwi.

To, w czym tkwię, daje mi spokój i absolutne szczęście - czyż nie o to
chodzi w życiu? Jakoś niewielu to ma, także u Ciebie nie widzę
zadowolenia i satysfakcji z... w czym byś tam nie tkwił...
:-)

96. Data: 2008-10-20 23:02:52

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 20 Paź, 04:47, "ab.666" <t...@n...jest.adres.pl> wrote:
> [...]
> penisów.
> A od Polski się odstosunkuj, zdrajczynio.

Za dużo warunków niemożliwych, czyli raz-dwa-trzy-spadasz-ty :->

97. Data: 2008-10-21 16:59:33

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
e.googlegroups.com...

"
Duch-polska to zascianek,prowincjonalny kraj-jesli tego nie widzisz to
cos wypierasz.I równiez kobiet w polsce nie ma,mówiac w stosunku do
ideologii kosciola.Pozostaly jedynie chodzace inkubatory.Istrukcja
obslugi-naciskasz czerwony przycisk i wyskakuje bachorek.
"

Moim zdaniem to sa wlasnie polskie kompleksy. Tu i owdzie to sie jeszcze
spotyka.
Bylem w kilku panstwach Europy, nasi ludzie zmierzali sie z innymi i
bylismy calkiem niezli, zwykle lepsi w tym co robilismy od innych.
Nie wiem czy mowisz o sobie z tym zasciankiem, czy o swoim
otoczeniu, miejscu gdzie mieszkasz. To tez mozliwe.

Ot, przyklad:
Mam tu wywiad z pisarka ktora przyjechala z Izraela (Zeruya Shalev),
babeczka dosc szczera.
I mowi to co widzi - ze u nas w Polsce mlodziez ma wiecej talentu,
ambicji i odwagi, i jest samodzielna niz ta u nich, w Izraelu.

Tak jest, globie, nie warto przebywac w takim poczuciu nizszosci,
ktore jeszcze czasami w Polsce egzystuje, gdzie-niegdze
bo ono powoduje ze przybierasz sobie taka poze i to sie
spelnia jako samoprzepowiadajaca sie przepowiednia.
Zaczynasz rzeczywiscie byc gorszym bo w to wierzysz.
MZ, ta Izraelska pisarka ma racje, a nie Ty.

Pozdrawiam,
Duch

98. Data: 2008-10-21 17:01:26

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote in message
.googlegroups.com...

"
Jakiś Ty ograniczony, no nawet nie myślałam: nie chodzi mi o rozpłód
jako argument na coś, lecz o pełnię życia, której posiadanie dzieci
sprzyja: cała sfera doznań, trosk, poświęcenia się, przerażenia,
miłości, zawodu, tęsknoty, dumy, odrzucenia, zapomnienia, fizycznego
cierpienia... Jesli ktos jest upoważniony do wypowiadania się o sensie
życia, to bardziej człowiek posiadający dzieci, niż nieposiadający
(kurczę ta nowa pisownia "nie" z imiesłowami chyba mi bokiem wyjdzie).
Także bardziej ten, który otarł się o śmierć, niż ten, co siedział
całe życie w piernatach i niczego mu nie brakowało."

100% zgody! Super celne, az sobie to zapisze, moge? :)

Pozdr,
Duch

99. Data: 2008-10-21 17:04:33

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote in message
f.googlegroups.com...

"
A Kościół - każdy (w tym niezadowoleni) może sobie stworzyc swój,
analogicznie jak powstał nasz, wolno ściągac - konkurencja wszak jest
i w tej dziedzinie wskazana, jestem za. Trza tylko umieć wypuścić na
"rynek" równie mocne akcje. Może poczekam na akcje proroków globka -
no, niech mi pokaże, co je dobre ;-PPP
"

i o to chodzi. Kazdy kowalem swojego losu. A nie tylko marudzic,
ze "u was to tak kiepsko i powinno byc lepiej".
- tak gada ten co nie dziala w zyciu, tylko zajmuje sie ocenianiem.

Duch

100. Data: 2008-10-21 17:20:54

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A MZ ta pisarka ma rację, oraz glob.
Nie ty.

A teraz pomyśl dlaczego.
To nie boli, powaga. ;)

--
CB

"Duch" <n...@n...com> napisał(-a)
w wiadomości news:gdl1pg$gfe$1@news.dialog.net.pl:

> [...]
> [...]
> Tak jest[...] MZ, ta Izraelska pisarka ma racje, a nie Ty.

kim sa synowie 'Ojca Swietego'?
Kownacki to mój idol
RAMa na której siedzi królowa nauk
do którego momentu pomoc jest pomocą?? - prosze o pomoc
Cytata dnia, czyli Niesioł radzi w sprawie Rady