Proponuję odpowiedzialność.

161. Data: 2008-10-24 22:24:02

Temat: Re: Proponujdz? odpowiedzialnodz?dz?.
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Paź, 21:49, glob <r...@g...com> wrote:
> i...@g...pl wrote:
>
> Tonio Sobanski!

"Wszyscy homoseksualiści wstąpili do SA i ich jedyny problem to
konieczność chodzenia bez wysokich obcasów."
Za to go lubię :-)
Też.

Ale-ale... Czy to on przekonał Cię, że w świecie znaczenie mają tylko
tzw. wartości? - pewnie o tyle mu było łatwiej, ze był arystokratą...
;-PPP

162. Data: 2008-10-25 13:32:57

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

iks-dwudziestolecie,rola Tonia w warszawskim gronie artystycznym,byla
nader wazna,gdyz byl on przedstawicielem elegancji,smaku,dystynkcji i
innych tym podobnych cnót,które u nas uchodzily albo za
powieszchowne,albo wrecz za niemeskie,a w kazdym razie za nie dosc
heroiczne i krzepkie.Nacjonalistom i glosicielom krzepy w rodzaju
Skiwskiego czy Piaseckiego nie nasuwal sie jakos szkopul,ze owi
slabowici i subtelni Francuzi,lub Wlosi,byli jednak bez porównania
bardziej odporni na ciosy historii od nas,gardzacych trelami oper
poludniowych a uwielbiajacych marsze wojskowe.Zdarzylo mi sie czytac
wspomnienia pewnej Angielki z jej parotygodniowej podrózy po Polsce.W
tych wspomnieniach zachwyty nad Wawelem,Kazimierzem nad Wisla czy
Wieliczka mieszaja sie do tego stopnia z peanami na czesc'uroczego
polskiego hrabiego'który ja obwozil,ze w końcu nie wiadomo czy wieksza
admiracje jej wzbudza oltarz Wita Stwosza czy tez dowcip Tonia przy
tej okazji wypowiedziany.Wartosci biora sie ze slabosci,nie z sily.Nie
tylko Tonio.

163. Data: 2008-10-25 22:48:23

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

iks-poprzednia wiadomosc pojawila sie z 9h uwstecznieniem,znowu mam
klopoty,bo posty innych tez widze z takim kursem z przeszlosci.artosci

164. Data: 2008-10-26 11:31:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 25 Oct 2008 15:48:23 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> iks-poprzednia wiadomosc pojawila sie z 9h uwstecznieniem,znowu mam
> klopoty,

Ja tak widze też w guglu swoje posty. Precz z guglem.

> Wartosci
> biora sie ze slabosci,nie z sily

Niestety, wszystkie :->
Czyli także te paskudne, czyli większość. Więc to żadne kryterium.

165. Data: 2008-10-27 23:43:55

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

iks-ukrywanie slabosci pod przykrywka sily jest bardzo szkodliwe.Cala
kultura wziela sie ze slabosci,aby kontrolowac tych co sily urzywaja.

166. Data: 2008-10-28 12:05:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Oct 2008 16:43:55 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> iks-ukrywanie slabosci pod przykrywka sily jest bardzo szkodliwe.Cala
> kultura wziela sie ze slabosci,aby kontrolowac tych co sily urzywaja.

No pewnie! Zawsze uważalam, że to kobiety rządza światem ;-PPP

167. Data: 2008-10-28 12:05:46

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No pewnie! Zawsze uważalam, że to kobiety rządza światem ;-PPP

He..he, a plaże to są miejsca reklamy...

168. Data: 2008-10-28 12:25:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Oct 2008 13:05:46 +0100, Panslavista napisał(a):

> He..he, a plaże to są miejsca reklamy...

Mądre kobiety nie szukają "zdobyczy" na plaży.

PS. Za chwile napiszę z op.

169. Data: 2008-10-28 12:38:58

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mądre kobiety nie szukają "zdobyczy" na plaży.

He..he, to tylko miejsce reklamy, targ próżności...

170. Data: 2008-10-28 13:55:47

Od: "glob" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

iks-a co zobaczyli komunisci,ze wydalikacona elita
za pomoca praw i moralnosci,rzadzi milionami i tak
jest do tej pory,tylko dochodzi manipulacja tymi
prawami dzis.

kim sa synowie 'Ojca Swietego'?
Kownacki to mój idol
RAMa na której siedzi królowa nauk
do którego momentu pomoc jest pomocą?? - prosze o pomoc
Cytata dnia, czyli Niesioł radzi w sprawie Rady