Re: Propozycja: pl.sci.medycyna.moderowana

Data: 2002-07-30 14:24:09
Temat: Re: Propozycja: pl.sci.medycyna.moderowana
Od: "piotr" <n...@p...onet.pl>

Użytkownik Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:Pine.GSO.4.44.0207301329001.10754-100000@dor
ota.am.torun.pl...

> wydaje sie, ze najrosadniejszym wyjsciem byloby przesylanie na
> pl.sci.medycyna informacji, ze istnieje takze lista moderowana.
> Jakos nie przychodzi mi do glowy tutaj jakies inne rozwiazanie.

A czy spowoduje to stowrzenia jakiejs idealnej grupy: typu tu sa prawdziwe
pytania (tzn. na poziomie) i odpowiadaja na nie prawdziwi lekarze (poniewaz
na takie tylko chca odpowiadac). Moze stowrzyc grupe
pl.sci.lekarze.moderowana do rozpatrywania prawdziwych probleow wynikajacych
z nowych technik leczenia, lekow itp..

Tutaj (pl.sci.medycyna) kazdy napisze co wydaje mu sie ze ma zwiazek z
medycyna i juz.... przeciez nikt nie kaze kazdemu lekarzowi ktory to
przeczyta odpowiadac....Czy to drazni ze ktos pyta ?

Ja nie neguje ... probuje dyskutowac.....nad celem

--

Piotr
www.techfarm.prv.pl