Prośba do --- FACHOWCÓW --- dot. budowy oczka wodnego

1. Data: 2002-10-15 07:29:35

Temat: Prośba do --- FACHOWCÓW --- dot. budowy oczka wodnego
Od: "Tato" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak i w jaki sposób wymurować oczko wodne aby było : odporne na mróz -nie
przepuszczało wody(szczelne)- nie pękało.
Wszelkie poważne porady, bardzo proszę na PRIV.
Zobowiązany :

TATKO
Adres(y) e-mail:
a...@i...pl

2. Data: 2002-10-19 07:52:53

Temat: Re: Prośba do --- FACHOWCÓW --- dot. budowy oczka wodnego
Od: Krzysztof Marusiński <o...@k...pkobp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tato" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jak i w jaki sposób wymurować oczko wodne aby było : odporne na mróz -nie
> przepuszczało wody(szczelne)- nie pękało.

Nie jestem fachowcem :-) więc tylko mogę Ci poradzić: spróbuj wpisać w
Google oczko i siatkobeton.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

info dla kochajacych roze