winorosla - drobiazdzek

1. Data: 2002-10-16 20:36:32

Temat: winorosla - drobiazdzek
Od: "WojtekP" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
Najpierw to sie przyznam, ze ostatnio zadalem pare pytan Januszowi na priva
i cos czuje, ze przekraczam prog jego wytrzymalosci odpowiadania na pytania
naiwne.
Grupa sie do tego bardziej nadaje, bo najwyzej dostane po nosie brakiem
odpowiedzi.
NAJPIERW - Ufam, ze te informacje moga byc komus przydatne = odebralem z
poczty przesylke od P. Mysliwca. Material doskonaly, solidny, porzadnie
opakowany i ochroniony. Powsadzalem to, co trzeba w winniczke - w szeregu co
poltora metra, a rzedy co 2 metry. Mniej wiecej, jak kaza ksiazki.
Mam tez conieco do pergoli i obsadzenia sciany domu. I TUTAJ mam pytanko.
TEORETYCZNIE rzecz ujmujac jedyne samoczepne to wonobluszcze, a co robic z
winoroslami Iliczewski i Swenson Red - czy je trzeba jakos przywiazywac,
albo co? Sciane mam chropowata. Czy one same jakos tak sie wespna? Mnie
tutaj niespecjalnie na owocach zalezy, ale raczej na lisciach i zacienieniu
tarasu. Moze nitki im dac albo co. wiem, ze na takie problemy mam duzo
czasu, no bo (z tego co wiem ) zima raczej nie wyrosnie, ale jak czlowiek
wie, to wie.
Wojtek Pa

PS chcialem podpytac P.Mysliwca o pare drobiazgow juz konkretnie, ale on
widac z gor i lasow Jasla, bo mrukliwy bardzo - w mailach tez. wiec dlatego
zostaje mi rozcwierkana grupa.

2. Data: 2002-10-16 21:44:50

Temat: Re: winorosla - drobiazdzek
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2002-10-17 00:31:23

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

s...@s...pl (Tadeusz Smal) writes:

> po drugie
> ma byc prawo zmeczony setkami podobnych zapytan
> a dla takich jak my zoltodziobow napisal ksiazki

Szczególnie godną polecenia w tym przypadku jest ,,Ogród
winoroślowy''. I tak, winorośli należy zrobić jakieś podparcie,
chociażby druty poprowadzone poziomo w pewnej odlegości od ściany,
powiedzmy 30, 40 cm. Albo kratka drewniana, lub cokolwiek innego.

> po trzecie
> po sfinalizowaniu zakupu
> jemu bardziej karkuluje aby sie Tobie te roslinki nieprzyjely

Widzisz, domniemywam, że nie rozmawiałeś z p. Myśliwcem osobiście o
winoroślach i winie? Bo jego pasję do winorośli słychać między
zdaniami...

Pozdrawiam,
Grzesiek, z nowymi (dla mnie) odmianami berberysu i kaliny :)
--
Żyj w Grójcu pewien Mistyk Pierdoła,
Rozkosz chciał zyskać z anioła.

4. Data: 2002-10-17 10:20:08

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chociażby druty poprowadzone poziomo w pewnej odlegości od ściany,
> powiedzmy 30, 40 cm. Albo kratka drewniana, lub cokolwiek innego.

za porada Janusza kupilem te ksiazke
i jak wspominalem juz kiedys
jestem z niej bardzo zadowolony
:))))))))

> [...]
> zdaniami...
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek, z nowymi (dla mnie) odmianami berberysu i kaliny :)
:)
i slusznie domniemywasz
nie rozmawialem jeszcze
:)
ale parokrotnie wysylalem maila z zapytaniami
odnosnie tylko uscislenia jego oferty
ale albo wracaly mi te e-maile(pelna skrzynka)
albo pozostawaly bez odpowiedzi
:(
pasja pasja
a zycie zyciem
:)
gdy przychodzi do mnie klient
i mowi naprzyklad
ze w kupionych u mnie spodniach
chodzil 3 czy 4 lata i chce takie same !!!
to zazwyczaj odpowiadam
ze dla mnie wcale nie jest to powod do radosci
ze one takie wytrzymale....
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

5. Data: 2002-10-17 11:07:41

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

s...@s...pl (Tadeusz Smal) writes:

> [...]
> mnie spodniach chodzil 3 czy 4 lata i chce takie same !!! to
> zazwyczaj odpowiadam ze dla mnie wcale nie jest to powod do radosci

Jak mi zagwarantujesz, że spodnie, które u Ciebie kupię, wytrzymają
trzy, cztery lata, nie spiorą się, nie pękną w kroku, nie przetrą się
na kolanach, to kupię 20 par od razu. A jeśli się w jakikolwiek sposób
zniszczą, wymienisz mi (w ramach rękojmi/gwarancji/umowy?) na
nowe. Zgoda?

Pozdrawiam,
Grzesiek, kupujący trzy, cztery sztuki rocznie.
--
Arkady, co mieszkał pod Górą,
Lubił obcować z kulturą,

6. Data: 2002-10-17 18:13:21

Od: "Marta" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może klient kupuł również 20 par równocześnie. Według Twojej statysyki
powinny wystarczyć na 4 lata;-)

Pozdrawiam również w branży odzieżowej niestety dobrego gatunku:-)

Marta
Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m14rblmigy.fsf@sapijaszko.net...

7. Data: 2002-10-17 19:16:21

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na kolanach, to kupię 20 par od razu. A jeśli się w jakikolwiek sposób
> zniszczą, wymienisz mi (w ramach rękojmi/gwarancji/umowy?) na

hehe
a swistak siedzi ...(sreberka okazaly sie kradzione)
:)
nie ma takich bawelnianych spodni
ktore w trakcie prania nie ulegalyby naturalnej dekatyzacji
tzn gubily koloru
:)
w zaleznosci od typu materialu z ktorego sa uszyte
beda mniej lub bardziej sie dekatyzowaly
:)
najbardziej spiera sie klasyczny jeasns
a duzo mniej naprzyklad tzw cone jeans
:)
ze spodnie pekaja w kroku swiadczy
ze kupujesz zbyt waskie spodnie
kupuj ciut luzniejsze lub fason poszerzany w biodrach
:)
jak mnie mam wycieranie spodni na kolanach
to z powodu bardzo czestego padania na kolana przed Iwona
?

>Pozdrawiam,
> Grzesiek, kupujący trzy, cztery sztuki rocznie.
:)
im wiecej masz spodni na stanie
tym dluzej kazde z nich nosisz
ale zakladajac
ze w jednej parze chodzilbys na okraglo
to powinna ona wytrzymac rok
i dopuszczam w tym czasie jedynie naturalna dekatyzacje
(spieranie sie koloru)
!!!!!!!!

8. Data: 2002-10-17 19:49:37

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Może klient kupuł również 20 par równocześnie. Według Twojej statysyki
> powinny wystarczyć na 4 lata;-)
>
> Pozdrawiam również w branży odzieżowej niestety dobrego gatunku:-)
>
> Marta
:)
a co znaczy wedlug Ciebie dobrego gatunku
?
czy tylko drogiego
?

9. Data: 2002-10-17 20:43:49

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

No, no,
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

10. Data: 2002-10-17 21:00:54

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"WojtekP" <d...@p...com.pl> wrote in message news:aokiek$i63$1@news.tpi.pl...
> [...]

I Ty tez dales sie przekabacic na niepoprawna forme "winorosla" :-(
Ta winorosl - te winorosle.

Pozdrowienia,
Michal

--