Re: winorosla - drobiazdzek

From: s...@s...pl (Tadeusz Smal)
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: winorosla - drobiazdzek
Date: 17 Oct 2002 21:16:21 +0200

From: "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net>

> Jak mi zagwarantujesz, że spodnie, które u Ciebie kupię, wytrzymają
> trzy, cztery lata, nie spiorą się, nie pękną w kroku, nie przetrą się
> na kolanach, to kupię 20 par od razu. A jeśli się w jakikolwiek sposób
> zniszczą, wymienisz mi (w ramach rękojmi/gwarancji/umowy?) na
> nowe. Zgoda?

hehe
a swistak siedzi ...(sreberka okazaly sie kradzione)
:)
nie ma takich bawelnianych spodni
ktore w trakcie prania nie ulegalyby naturalnej dekatyzacji
tzn gubily koloru
:)
w zaleznosci od typu materialu z ktorego sa uszyte
beda mniej lub bardziej sie dekatyzowaly
:)
najbardziej spiera sie klasyczny jeasns
a duzo mniej naprzyklad tzw cone jeans
:)
ze spodnie pekaja w kroku swiadczy
ze kupujesz zbyt waskie spodnie
kupuj ciut luzniejsze lub fason poszerzany w biodrach
:)
jak mnie mam wycieranie spodni na kolanach
to z powodu bardzo czestego padania na kolana przed Iwona
?

>Pozdrawiam,
> Grzesiek, kupujący trzy, cztery sztuki rocznie.
:)
im wiecej masz spodni na stanie
tym dluzej kazde z nich nosisz
ale zakladajac
ze w jednej parze chodzilbys na okraglo
to powinna ona wytrzymac rok
i dopuszczam w tym czasie jedynie naturalna dekatyzacje
(spieranie sie koloru)
!!!!!!!!
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe