Re: winorosla - drobiazdzek

Data: 2002-10-17 22:26:03
Temat: Re: winorosla - drobiazdzek
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal)

From: "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net>

> Ależ to mi absolutnie nie przeszkadza, mówiąc o spraniu miałem na
> myśli ,,zmęczenie materiału'' praniem -- farba mnie nie rusza...

mnie tez to nie przeszkadza
ale mojej zonie tak
:(

> Nie, chyba nie chcesz powiedzieć, że nie zdarzyła Ci się sytuacja,
> kiedy spodnie pękły? Np. podnosząc ciężki przedmiot, albo szybko
> kucając/nachylając się?

:))))
pekaly ewentualnie te z ktorych "wyroslem"
hehe
brzuchem oczywisci....
:)
szybkosc ruchu i ciezkosc przedmiotu nie ma znaczenia
gdy masz luz miast dopasowanych rurek
:)

> Oczywiście.

:)))))))

> Tak. Ale aby nie przesadzać z ilością, rajcowałoby mnie 20 sztuk, z
> których każdą mógłbym nosić 3 lata.
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek
> --
przy 20 parach spodni noszonych rotacyjnie
nie jestes w stanie "znosic" zadnej z nich przez 20 lat conajmniej
!!!!!!!
choc zastanawiam sie nad zywotnoscia bawelny
z ktorej sa one utkane
:)
reasumujac
podejmuje Twoje wyzwanie
kazde z kupionych u mnie Sharkow (nazwa firmy )
wytrzyma conajmniej rok noszenia
!!!!!!
clasyczny
ten conowski jeans
i tzw prazki to bardzo mocne tkaniny
nie do przetarcia wrecz
:)
moj ulubiony sztruks jest troche slabszy
ale tez rok wytrzyma
:)
zaklad przyjmuje pod warunkiem
ze sam dokonam obmiaru
i nie chce slyszec
ze lubisz obcisle spodnie
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

ps. aby uspokoic Ciebie moje sklepowe ceny na te Sharki
nie sa wygorowane od klasykow za 69 zl
do prazkow i sztruksow po 83 zl
:)
najdrozsze sa te nowomodnych dzwony (meskie)
z przetartego tzw rodeo barwionego strenchu
ale i one kosztuja u mnie 93 zl