Prośba o podpis pod petycją - bestialstwo wobec zwierząt

21. Data: 2011-01-18 09:05:11

Temat: Re: Prośba o podpis pod petycją - bestialstwo wobec zwierząt
Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślisz, że zaostrzone prawo coś zmieni???
Po pierwsze: nigdzie na świecie nie stwierdzono, że zaostrzenie kar skutkuje
spadkiem przestępczości (co innego świadomość nieuchronności kary).
Po drugie: wiesz wogóle, że są miejsca, gdzie prawo nie dociera? że są córki
gwałcone przez ojców, dzieci bite itp. Tam nawet, gdyby za te czyny groziła
kastracja, obcięcie rąk itp. nic się nie zmieni, bo tam zwyczajnie prawo nie
dociera.
Tu jest potrzebny Mojżesz, który przeprowadzi nasz Naród Wybrany przez morze
(obawiam się, że morze może być za mało, tu jest ocean potrzebny).
Tylko czas i edukacja i wzrost ogólnego dobrobytu i poziomu wykształcenia
może coś zmienić.
Piszesz, bo naprawdę wierzysz, czy tylko pałasz żądzą krwawej zemsty?
Rozumiem też, że mięsa nie jesz, a jedynie roślinki.
Jacek

22. Data: 2011-01-18 11:07:26

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <m...@g...pl> wrote in message

> [...]
> Piszesz, bo naprawdę wierzysz, czy tylko pałasz żądzą krwawej zemsty?
> Rozumiem też, że mięsa nie jesz, a jedynie roślinki.

Tu jest potrzebny Neo-Hitler, który was, samowybrańców, wyprowadzi z Polski.

23. Data: 2011-01-20 07:11:38

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <m...@g...pl> napisał(a):

>Myślisz, że zaostrzone prawo coś zmieni???
>Po pierwsze: nigdzie na świecie nie stwierdzono, że zaostrzenie kar skutkuje
>spadkiem przestępczości

To chyba wyssales z palca. Pokaz mi jakies opracowania na ten temat.
Bo ja syszalem calkiem cos odwrotnego.

> [...]
>kastracja, obcięcie rąk itp. nic się nie zmieni, bo tam zwyczajnie prawo nie

W kazdej organizacji sa inne prawa i inna skutecznosc maja srodki prewencyjne
Mowimy o strukturze jaka jak Polska a nie grupach aborygenow czy koloniach mrowek.
Mowienie, ze zaostrzezenie kar nic nie zmieni jest zwykla demagogia.

> [...]
>(obawiam się, że morze może być za mało, tu jest ocean potrzebny).
>Tylko czas i edukacja i wzrost ogólnego dobrobytu i poziomu wykształcenia

Nigdy nie bylo, nie jest i nie bedzie ogolnego dobrobytu. Jedyne co moze zmienic
swiat wykreowany przez tysiace lat to katastrofalna na skraj globu wojna lub
genetyka stosowana.

24. Data: 2011-01-20 11:42:44

Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie bądź oszołomem.
przeczytaj choćby to opracowanie
http://www.bezpiecznepanstwo.pl/?a=articles_get&id=3
7&c=2
Nieuchronność kary powoduje spadek przestępczości a nie jej wysokość.
Jak ukradnę coś i wiem, że mam jedną szansę na tysiąc, że zostanę
złapany ale jak mnie już złapią to odrąbią rękę - kradnę, bo ryzyko jest
znikome.
Jak ukradnę coś i wiem, że mam 60% szans, że zostanę złapany a jak mnie
już złapią to będę zamiatał ulice w moim mieście i nosił napis "kradłem
w sklepie" - nie kradnę, bo kara jest prawie pewna (vide kraje
skandynawskie)
Jacek

25. Data: 2011-01-20 12:30:07

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <n...@g...com> napisał(a):

>Nie bądź oszołomem.
>przeczytaj choćby to opracowanie
>http://www.bezpiecznepanstwo.pl/?a=articles_get&id=
37&c=2

"Ogólnie rzecz ujmując, badania statystyczne pokazują, że na poziom przestępczości
wpływ mogą mieć
następujące czynniki: surowość kary, prawdopodobieństwo jej wymierzenia, poziom
bezrobocia, spożycie
alkoholu i narkotyków oraz zmiany demograficzne[8]."

To jest problem zlozony a nie zalezny tylko od "niecuhronnosci kary"

> [...]
>już złapią to będę zamiatał ulice w moim mieście i nosił napis "kradłem
>w sklepie" - nie kradnę, bo kara jest prawie pewna (vide kraje

Jesli wiem, ze mam 60% szans ze mnie zlapia, ale bede wtedy _tylko_ zamiatal ulice,
to moge uznac, ze 40% ryzyko mi sie oplaci (bo jesli sie uda ukrasc, zarobie na dom).
Sprzatanie nie wydaje mi sie straszna kara. To jest niska kara, trzeba wiekszej, zeby
mnie
odstraszyc.

Ale jesli wiem, ze jak mnie zlapia i obetna reke albo pojde do wiezenia
na dlugie lata, to sie 2x zastanowie zanim cos ukrdne. Wysokosc czy wrecz
nieadekwatnosc
kary dziala na mnie odstraszajaco.

26. Data: 2011-01-20 14:25:15

Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie zarobisz ani na dom, ani nawet na bułkę, bo oczywista to
oczywistość, że dobro skradzione trzeba oddać.

Coś mi tu przypomina jak spowiadają się ludzie: ukradłem to i to -
odmówię 5 zdrowasiek i szafa gra, ale oddać? W życiu!
Jacek

27. Data: 2011-01-20 14:40:08

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <n...@g...com> napisał(a):

>Nie zarobisz ani na dom, ani nawet na bułkę, bo oczywista to
>oczywistość, że dobro skradzione trzeba oddać.

A czytasz ze zrozumieniem? Napisalem "(bo jesli sie uda ukrasc, zarobie na dom)"
Slowo klucz: jesli. Jesli uda sie ukrasc to czemu mam oddawac?

>Coś mi tu przypomina jak spowiadają się ludzie: ukradłem to i to -
>odmówię 5 zdrowasiek i szafa gra, ale oddać? W życiu!

ZTCW spowiedz jest objeta tajemnica. Skad wiesz jak sie spowiadaja ludzie?
Jestes ksiedzem?

28. Data: 2011-01-20 20:05:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Jan 2011 15:25:15 +0100, Jacek napisał(a):

> Coś mi tu przypomina jak spowiadają się ludzie: ukradłem to i to -
> odmówię 5 zdrowasiek i szafa gra, ale oddać? W życiu!

A skad TY wiesz, jak spowiadają się ludzie?

29. Data: 2011-01-20 20:07:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Jan 2011 15:40:08 +0100, Przesmiewca napisał(a):

> [...]
> Slowo klucz: jesli. Jesli uda sie ukrasc to czemu mam oddawac?

> ZTCW spowiedz jest objeta tajemnica. Skad wiesz jak sie spowiadaja ludzie?

Ależ to widac, ze to on się tak spowiada - właśnie tak jak opisał, na
odczepnego, bez intencji zadośćuczynienia, bez rozumu i zrozumienia.

30. Data: 2011-01-22 18:15:43

Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Widzę, że szkoda czasu.
Tajemnica spowiedzi nie polega na tym, że spowiednik nie może puścić
pary z gęby a na na tym, że spowiednik nie może zdradzić penitenta.
Wyobraź sobie, że rozmawialiśmy na te tematy z księżmi na pielgrzymce i
nie wydumałem sobie, tylko tak jest i nie jest to wcale rzadkość.
Poza tym pewna osoba, która jest mi winna zadośćuczynienie łazi stale do
kościoła, przyjmuje sakramenty, a mnie nawet nie przeprosiła (pojedynczy
przykład, ale wątpię, żeby był wyjątkowy).
Taki na tfu katolicyzm - na pokaz i tyle. Jedyne prawo, jakie dobrze u
nas funkcjonuje to prawo Kalego.
amen
Jacek

odkurzacz i żelazko jakie?
Test tabletek do zmywarek.
cena zabudowy kuchni
Transformator z hamerykanskiego na polskie.
O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł