Prośba o przepis na ciasteczka piwne

1. Data: 2005-01-20 08:32:56

Temat: Prośba o przepis na ciasteczka piwne
Od: s...@o...pl (Joanna) szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,
Bardzo proszę Kruszynę lub kogoś innego o przepis na ciasteczka piwne.
Bardzo przepraszam za zaśmiecanie listy, ale ten przepis mi umknął a bardzo
mnie zainteresował, a w archiwum znaleźć go nie mogę.
Serdecznie pozdrawiam
--
Joanna Witkowska
s...@o...pl

1. Data: 2005-01-20 08:43:51

Temat: Re: Prośba o przepis na ciasteczka piwne
Od: "zuczek" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukanie trudna rzecz...
25 pozycji niżej "coz za fantastyczne ciasteczka piwne jadlam" 17-01-2005
20:36

pozdr
ita

1. Data: 2005-01-20 08:55:48

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zuczek napisał:

> Szukanie trudna rzecz...
> 25 pozycji niżej "coz za fantastyczne ciasteczka piwne jadlam" 17-01-2005
> 20:36

Tradycyjnie: albo wyżej.
--
pa, BasiaBjk, z potencjalnymi ciastkami w formie kuli, w lodówce.

1. Data: 2005-01-20 09:53:36

Od: "Jini" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pa, BasiaBjk, z potencjalnymi ciastkami w formie kuli, w lodówce.

widzę że ciacha furrorę robią :-)))
a ja mam dylemat czy ciasteczka piwne czy 'odwrotne' ciasto z ananasem...
;-)
ech - pewnie jak znam siebie i życie będą OBA ;-)

Jini z czwartkowymi dylematami ;-)

1. Data: 2005-01-20 10:05:43

Od: s...@o...pl (Joanna) szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za pomoc.
po pewnych przygodach odgrzebałam ten przepis i mam.

Joanna Witkowska
s...@o...pl
j...@t...pl
1. Data: 2005-01-20 10:06:58

Od: "reniek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I mnie ślinka cieknie ale mam mało czasu i w związku z tym pytanie.
Czy takie ciasto może poleżeć w lodówce do następnego dnia?

Pozdrawiam wszystkich pożeraczy ciasteczek :)
reniek

1. Data: 2005-01-20 10:12:35

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jini napisał:
> widzę że ciacha furrorę robią :-)))

Dla mnie chyba będą idealne, sypnę szczodrze kminku, trochę startego
oscypka może dołożę. Idealne, bo nie cierpię ciast słodkich i z masami :)
--
pa, Basiabjk

Kuchnia egipska
jeszcze jedno jesli chodzi o kurczaka