Prośba o przetłumaczenie na niemiecki slowa "ukorzeniacz"

1. Data: 2008-05-17 10:33:10

Temat: Prośba o przetłumaczenie na niemiecki slowa "ukorzeniacz"
Od: "Borato" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jestem teraz w Niemczech i szukam tłumaczenia slowa ukorzeniacz po
niemiecku.Żaden słownik on-line nie zawiera tego "wysoce specjalistycznego"
słowa.Prosze o pomoc.Debile w sklepach podają mi tylko jakies nawozy.
Borato

2. Data: 2008-05-17 11:27:27

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niemiecku.Żaden słownik on-line nie zawiera tego "wysoce specjalistycznego"
> słowa.Prosze o pomoc.Debile w sklepach podają mi tylko jakies nawozy.

Pytaj o Seradix.Może oni nie mają ukorzeniaczy. Przejrzyj zachodnie książki.
Jak posadzić ziemniaki? Zamówić firmę z fachowcami.Jak ukorzenić pelargonię?
Za trudne, kup w firmie z certyfikatem.My też już niedługo tacy będziemy.
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2008-05-17 11:46:58

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Borato schrieb:
> [...]
> niemiecku.Żaden słownik on-line nie zawiera tego "wysoce specjalistycznego"
> słowa.Prosze o pomoc.Debile w sklepach podają mi tylko jakies nawozy.

Das Bewurzelungshormon. Moze byc w postaci proszku - Pulver lub cieczy -
Lösung albo zelu - Gel. Zobacz czy maja cos takiego firmy Chrysal albo
Neudofix firmy Neudorff.

Irek

4. Data: 2008-05-17 11:49:40

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Borato" <s...@o...pl> wrote in message
> [...]
> niemiecku.Żaden słownik on-line nie zawiera tego "wysoce
> specjalistycznego" słowa.Prosze o pomoc.Debile w sklepach podają mi tylko

Nie wiem czy pomogę:
Środek - Mittel
Korzeń - Wurzel

5. Data: 2008-05-17 15:31:27

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Maj, 13:49, "Panslavista" <p...@h...com> wrote:
> "Borato" <s...@o...pl> wrote in message

> Nie wiem czy pomogę:
> Środek - Mittel
> Korzeń - Wurzel

Zawsze można narysować. Mogą olać.

6. Data: 2008-05-17 15:54:01

Od: "Borato" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Kresowiec" <i...@t...de> napisal > Borato schrieb:
> Das Bewurzelungshormon. Moze byc w postaci proszku - Pulver lub cieczy -
> Lösung albo zelu - Gel. Zobacz czy maja cos takiego firmy Chrysal albo
> Neudofix firmy Neudorff.
> Irek
Witam.super dzieki.
Borato

Przycinanie dzikiej róży
Sprzedawca sprzedaje
Zawilce ogrodowe - wzeszły już?
Chaber górski (Centaurea montana L.)
OKAZJA ! Ziemie - humus sprzedam ! Pilne!