Prosto z polski

81. Data: 2009-02-08 12:23:31

Temat: Re: Prosto z polski
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Aicha<b...@t...ja>
news:gmmiih$vru$1@news.onet.pl

> Tia... tymi kilkoma postami wpędziłeś mnie w dół większy niż 50000
> postów Ikselki razem wziętych. Tak to jest, jak się nie słucha
> intuicji, tylko rad "dobrych wujków"...

Nie bywamy w susharniach często, tylko po przypływie większej gotówki albo
"z okazji", jeżeli o to Ci chodzi.

Drugiego zdania nie rozumiem, ale przykro mi anyway.

Saulo

82. Data: 2009-02-08 12:33:59

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał:

> Drugiego zdania nie rozumiem, ale przykro mi anyway.

Marzyłam o anglistyce, ale " na zachodzie każdy kelner zna 3 języki i
musisz mieć zawód". No i mam - taki, że pracuję w innym :D

--
Pozdrawiam - Aicha

83. Data: 2009-02-08 12:41:36

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Aicha<b...@t...ja>

> Marzyłam o anglistyce, ale " na zachodzie każdy kelner zna 3 języki i
> musisz mieć zawód". No i mam - taki, że pracuję w innym :D

No widzisz, a ja nie przepadam za swoim zawodem, ale nie mam pomysłu na inny
sposób zarabiania na życie.
A kryzys dotyka też moją branżę.

Saulo

84. Data: 2009-02-08 18:58:46

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

> A Jesteś pewna, że nie skończyłabyś jako nauczycielka w podstawówce,
> która nie mogłaby latać cały dzień i dorabiać w szkołach językowych,
> bo wychowuje samotnie dzieci?

Dzieci (???) samotnie wychowuję od 5 lat (w tym rok było ze mną i z
dziadkami, a rok tylko z dziadkami, czyli w sumie dopiero od 3 lat
sama się "męczę"), a studia skończyłam jakieś 16 lat temu, chyba.

--
Pozdrawiam - Aicha

85. Data: 2009-02-08 19:59:41

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Dzieci (???) samotnie wychowuję od 5 lat (w tym rok było ze mną i z
> dziadkami, a rok tylko z dziadkami, czyli w sumie dopiero od 3 lat
> sama się "męczę"), a studia skończyłam jakieś 16 lat temu, chyba.

Chyba chodzi o to, że kierunek ukończonych studiów nie determinuje (poza
nielicznymi wyjątkami) dostania/znalezienia super płatnej pracy.

Ewa

86. Data: 2009-02-08 20:10:21

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Chyba chodzi o to, że kierunek ukończonych studiów nie determinuje
> (poza nielicznymi wyjątkami) dostania/znalezienia super płatnej
pracy.

Nie sądzę, żeby o to chodziło Flyerowi. Mnie też niespecjalnie.

--
Pozdrawiam - Aicha

87. Data: 2009-02-08 21:32:47

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

> O to - swoją uwagę o złym wyborze studiów zamieściłaś pod
> uwagami Saula nt. japońskich knajp. :)

Bo nie zamieściłam pod postem o Albanii. Or łerewer els.

--
Pozdrawiam - Aicha

88. Data: 2009-02-08 21:36:43

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

> Jesteś pewna, że nie skończyłabyś jako nauczycielka w podstawówce,
> która nie mogłaby latać cały dzień i dorabiać w szkołach językowych,
> bo wychowuje samotnie dzieci?

A samotną matką nie jest się od urodzenia. Bardziej niż o stygmat
chodzi o wiarę w siebie lub jej brak - tu paradoksalnie największe
postępy poczyniłam wtedy kiedy walczyłam z prawie eksem, żeby go
uczynić eksem i kiedy nie miałam pracy. Tyle, że wszystko co zrobiłam
wtedy, służy mnie, a nie społeczeństwu ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

89. Data: 2009-02-10 21:12:56

Od: f...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lut, 22:32, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Bo nie zamieściłam pod postem o Albanii. Or łerewer els.

Aha. Na taką okazję mam już przygotowaną odpowiedź ;> - "A Jesteś
pewna, że nie skończyłabyś jako nauczycielka w podstawówce, która
musiałaby latać cały dzień i dorabiać w szkołach językowych, bo
wychowuje samotnie dzieci?"

Pozdrawiam
Flyer

90. Data: 2009-02-10 21:35:37

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <f...@g...pl> napisał:

> [...]
> pewna, że nie skończyłabyś jako nauczycielka w podstawówce,
> która musiałaby latać cały dzień i dorabiać w szkołach językowych,

Jestem. Nie cierpię dzieci, oprócz własnego (no, może jeszcze
bratanica jest strawialna w rozsądnych ilościach - pół godziny na
tydzień np.). Gdybym chciała być nauczycielką, uczyłabym biologii od
15 lat :>

--
Pozdrawiam - Aicha

Sztywny pal Azji...
Magisterka SWPS Doktorat inna uczelnia- czy to możliwe?
Już wiadomo, dlaczego "kobiety są fałszywe" :)
polacy mają często świetne pomysły
no to szykujcie się do występów