Re: Proszę o radę - Zestawy do Twarzy

Data: 2004-06-12 15:49:29
Temat: Re: Proszę o radę - Zestawy do Twarzy
Od: "Sylvia" <s...@w...pl>

Dziękuję Sowa. :))
Zalogowałam sie i zamówiłam tubę glinki (dużą) , przemyślę to co napisałaś
choć jest w tym sporo racji, trzeba uważać co się je :))) ja osobiście za
słodyczami nie przepadam, nie słodzę kawy czy herbaty, rzuciłam fajki itd.
itp.
Ale powiem Tobie że szlag mnie trafia juz z tą moja cerą zawsze coś mam.
Dziękuję Tobie raz jeszcze ;))
W tygodniu pójdę do kosmetyczki i sie wezmę ostro za to co mnie "boli".
Jak coś mi pomoze to napiszę tu, albo napiszę co mi zaleciła - moze to
będzie jakaś tam pomoc dla innych czytelniczek.
Pozdrawiam. Sylwia.