Re: Protest w sprawie nowego prawa farmaceutycznego

31. Data: 2001-09-18 12:15:18

Temat: Re: Protest w sprawie nowego prawa farmaceutycznego
Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek G."

> Klienci Makro nie kupuja masowo w.w. leków ;-)
Pewnie, oni kupują po jednej tabletce ;-)

> A jak bedziesz nastepnym razem w Makro to zapytaj sprzedawce
> czy mozesz podac aspiryne swojemu 5 letniemu dziecku oraz
> czy po wzieciu 2 tabletek Apapu mozesz wypic sobie drinka.
> Zobaczymy co Ci odpowiedza.
Mam nadzieję że aptekarzy też nie pytasz...Nie łatwiej wykręcić numer do
przychodni lub poczytać ulotkę????
Hm, ostatnio kupowałam lekarstwo na silny nie do zniesienia ból
głowy, pytałam co można brać w trakcie laktacji i już więcej
sprzedającego w aptece pytać nie będę. Człowiek uczy się na błędach.
Pytałam czy może być zwykły paracetamol, a on odpowiedział
że lepiej nie i podał Apap, jako bezpieczniejszy....Dopiero w domu się
zorientowalam;-(
Apteka w Hicie krakowskim, dla ciekawych.
Asia

32. Data: 2001-09-18 14:51:34

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek G." <w...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy mozesz podac aspiryne swojemu 5 letniemu dziecku oraz
> czy po wzieciu 2 tabletek Apapu mozesz wypic sobie drinka.

Nie dajmy się zwariować. Każdy może przeczytać
ulotkę znajdującą się w opakowaniu.
W aptekach można kupić cukierki i jakoś sprzedawcy sklepów spożywczych nie
wytykają tego aptekarzom. :o)))
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

33. Data: 2001-09-18 15:02:38

Od: "Wojtek G." <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Asia Slocka <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9o7e1q$8ao$...@n...onet.pl...
> Użytkownik "Wojtek G."
> Mam nadzieję że aptekarzy też nie pytasz...Nie łatwiej wykręcić numer do
> przychodni lub poczytać ulotkę????
Musze Cie rozczarowac - sam skonczylem farmacje i po to
uczylem sie 5 lat zeby moc kompetentnie doradzac
pacjentom co i kiedy moga brac i oczywiscie wielokrotnie to robie.
A wiekszosc ludzi ktora przychodzi do apteki pyta sie nas co
bedzie dla nich najlepsze na dana przypadlosc (o ile nie maja recepty).

> [...]
> zorientowalam;-(
> Apteka w Hicie krakowskim, dla ciekawych.
Pracuje na akademii medycznej wiec moge powiedziec ze zarowno
wsrod lekarzy jak i farmaceutow sa osoby ktore nie powinny pracowac
w tym zawodzie, ale na to moge niewiele poradzic.

Pozdrawiam
Wojtex

34. Data: 2001-09-18 17:33:09

Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek G
> [...]
> wsrod lekarzy jak i farmaceutow sa osoby ktore nie powinny pracowac
> w tym zawodzie, ale na to moge niewiele poradzic.

Tak, ale lekarza wybierasz jednego i kompetentnego.
Do apteki, jeśli nie mieszkasz w małym miasteczku, przychodzisz
jako ktoś anonimowy i do kogoś anonimowego. Możesz tylko wierzyć
że się przyłożył do nauki...Ale czym masz mnie rozczarować?
Mimo wszystko wolę mieć zaufanych lekarzy po medycynie
niż kierować się sugestiami anonimowego aptekarza. Jeśli kończyłeś
farmację pracujesz w akademii medycznej wiesz pewnie jak bardzo różni
się program nauczania jednych i drugich. I nie bez powodu.
Asia

35. Data: 2001-09-19 00:53:40

Od: "Wojtek G." <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Asia Slocka <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9o80lq$8h$...@n...onet.pl...
> [...]
| Do apteki, jeśli nie mieszkasz w małym miasteczku, przychodzisz
| jako ktoś anonimowy i do kogoś anonimowego. Możesz tylko wierzyć
Tu masz troche racji zawsze jest ryzyko że trafi się na jakiegoś głąba,
albo że ktoś bedzie próbował Cię zbyć. Przed pierwszym niebezpieczeństwem
uchronia nas możliwe procesy o odszkodowanie za błędną poradę,
bo i takie pewnie się zdarzą; a przed drugim wybór jednej apteki w
której bedą pracownicy kompetentni i sympatyczni a to wymusi konkurencja.
Do apteki w której pracuje przychodzi wiele stałych klientów o których
wiemy niewiele mniej niż prowadzący ich lekarz. No a skoro przychodzą
to chyba są zadowoleni.

> [...]
| farmację pracujesz w akademii medycznej wiesz pewnie jak bardzo różni
| się program nauczania jednych i drugich. I nie bez powodu.

Na całym świecie coraz większe znaczenie bedzie miało leczenie
prostszych chorób bez udziału lekarza - ze względu na koszty.
Wymaga to zmian w programie nauczania na farmacji co
już ma miejsce.

Pozdrawiam
Wojtex

36. Data: 2001-09-19 07:40:55

Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 18 Sep 2001 15:28:13 +0200 "APZW" <a...@p...pl> napisał(a):

>Użytkownik Adam Płaszczyca <_...@i...pl> w wiadomości do grup >
>>

>To samo co powstrzymuje go od tego do tej pory.

Niestetuy - teraz powstrzymuje go konkurencja. Potem konkurencji
będzie mniej.
--
___________ (R)
___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

37. Data: 2001-09-19 09:53:46

Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adam Płaszczyca <_...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych n
apisał:f...@4...com...

> Niestetuy - teraz powstrzymuje go konkurencja. Potem konkurencji
> będzie mniej.
????

Jakoś uczono mnie chyba innej matematyki

dla mnie 9000 tysięcy firm to zdecydowanie większa konkurencja niż konkurenc
ja między 3-4 dużymi firmami.

--
IRenka

mailto:a...@p...pl

" I 8-go dnia Pan popatrzył na świat i stworzył inżynierów"

38. Data: 2001-09-19 11:23:24

Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 19 Sep 2001 11:53:46 +0200 "APZW" <a...@p...pl> napisał(a):

>Jakoś uczono mnie chyba innej matematyki
>
>dla mnie 9000 tysięcy firm to zdecydowanie większa konkurencja niż konkurenc
>ja między 3-4 dużymi firmami.

Matematyka, to liczby. Do ich interpretacji trzeba jeszcze trochę
innych nauk.

Pytanie pomocnicze:

Wybudowanie supermarketu powoduje zmniejszenie, czy zwiększenie cen za
jakie mozna kupić dany towar?

--
___________ (R)
___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

39. Data: 2001-09-19 13:11:22

Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 19 Sep 2001 14:05:45 +0200 "Czemark" <c...@p...com>
napisał(a):
>Jeśli ktoś jest ignorantem w jakiejś dziedzinie ale wykłada kasę to niby
>wszystko jest w porządku ?

Oczywiście. Ryzykuje bowiem swoją kasę.

>Jeśli taki właściciel kupiłby sobie aptekę, zatrudnił sobie personel nie
>wtrącał się w sprawy fachowe
>i tylko wyciągał z kasy mln zł miesięcznie ( patrz Wprost z zeszłego
>tygodnia), to trudno by było się
>do czegoś doczepić.
>Praktyka jest jednak inna ........

Praktykajest bowiem taka, że wówczas inni, którzy nie są w stanie
sprostać jego konkurencji podpalaja mu aptekę.

--
___________ (R)
___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

40. Data: 2001-09-19 15:30:41

Od: "Czemark" <c...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście. Ryzykuje bowiem swoją kasę.

To w takim razie życzę ci by twoim szefem został kiedyś jakiś gość spoza
twojej branży,
który nie mając pojęcia o czym mówi wtrącał się do tego co robisz.....

Pozdrawiam

Konrad Czemarmazowicz

Re: Protest w sprawie nowego prawa farmaceutycznego
nowa-ksiegarnia
Re: Protest w sprawie nowego prawa farmaceutycznego
Re: Protest w sprawie nowego prawa farmaceutycznego
FORWARD z pl.biznes.banki - Protest w sprawie nowego prawa farmaceutycznego