Re: Prowadnica nie prowadzi

Subject: Re: Prowadnica nie prowadzi
Newsgroups: pl.rec.dom
From: FEniks <x...@p...fm>
Date: Sat, 12 Dec 2020 20:24:05 +0100

W dniu 10.12.2020 o 13:01, heby pisze:
> Cześć.
>
> No dobra, co ja mam w tej sytuacji zrobić?
>
> https://drive.google.com/file/d/1ynnATxXijONCD-6uD0b
09A462yYpPdXl/view?usp=sharing

> To jest 2 komplet prowadnic w ciągu roku. Na prowadnicy napisano 20kg.
> Szuflada waży ledwo 5.
>
> Są jakieś lepsze? Może są takie z łożyskami zamiast tworzywa?
> Kombinowałem czy da się przerobić na łożysko, ale ciasno i nie dam
> rady osadzić go pewnie w otworze.
>
> Obecne to chyba Hettich, dostępne w Leroy.
>
> Jakieś opcje bez przerabiania szuflad?

Nie wiem, czy do tej konkretnie szuflady dadzą się zastosować, ale
prowadnice marki Blum są niezawodne. U mnie w kuchni szuflady na blumach
hulają bezproblemowo od ponad 10 lat, a niektóre z nich są poważnie
obciążone np. garnkami czy kompletnym porcelanowym serwisem obiadowym.
Miałam poważne obawy, ale ani razu nie było z nimi żadnego problemu.
Pełen wysuw, samodomykające, wszystko działa od lat.

Ewa