Przechowywanie warzyw

1. Data: 2002-04-07 10:18:57

Temat: Przechowywanie warzyw
Od: "Michal Janik" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie - jak najlepiej przechowywac rozne warzywa...? Kupilam wczoraj
m.in. rzodkiewki i kalafior - a juz dzisiaj sa miekkie i paskudne... Napewno
jakosc warzyw ma tu duze znaczenie, ale tak czy inaczej - jak
przechowywac???

Kasia

1. Data: 2002-04-07 11:46:01

Temat: Re: Przechowywanie warzyw
Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Michal Janik" <b...@p...com>

> [...]
Napewno
> jakosc warzyw ma tu duze znaczenie, ale tak czy inaczej - jak

w szeleszczacym woreczku foliowym [te szeleszczace przepuszczaja powietrze,
czyli nie zaparzaja produktu].
koperek, pietruche itp. w sloczku twist
barbara

1. Data: 2002-04-07 16:25:45

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Napewno
> jakosc warzyw ma tu duze znaczenie, ale tak czy inaczej - jak

ja wszystkie przechowuje w lodowce w temp. + 4 stopnie. bardzo dlugo sa
swierze, szczegolnie ziemniaki, rzodkiewki, ogorki, pomidory. najslabiejs
salata, pieczarki

1. Data: 2002-04-07 17:45:07

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rena napisał(a) w wiadomości: ...
>ja wszystkie przechowuje w lodowce w temp. + 4 stopnie. bardzo dlugo sa
>swierze, szczegolnie ziemniaki, rzodkiewki, ogorki, pomidory. najslabiejs
>salata, pieczarki

salate przechowuje oplukana w foliowym woreczku, ale tez nie za dlugo.
Szczypiorek i pedy cebuli siekam i wkladam do zamykanego plastykowego
pojemnika, dlugo sa swieze.

Margola

1. Data: 2002-04-08 08:22:33

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Janik" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> No wlasnie - jak najlepiej przechowywac rozne warzywa...? Kupilam wczoraj
> m.in. rzodkiewki i kalafior - a juz dzisiaj sa miekkie i paskudne...

Rzodkiewki trzebawic liści, bo liscie pobieraja wodę z korzenia czyli tego
co jemy i rzodkiewka staje się szybko miekka.Takie pozbawione lisci
rzodkiewki, umyte zimną wodą mogą w woreczku kilka dni lezeć w lodówce i
wciąż są jędrne.

1. Data: 2002-04-08 08:23:26

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> co jemy i rzodkiewka staje się szybko miekka.Takie pozbawione lisci
> rzodkiewki, umyte zimną wodą mogą w woreczku kilka dni lezeć w lodówce i

przepraszam, nie podpisałam się i za szybko wysłałam list.

pozdrawiam
Basia

[piczyngerek]
Babeczki drożdżowe z twarogiem