Przed domem

61. Data: 2008-03-18 23:04:00

Temat: Re: Przed domem
Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN pisze:

> przeznaczony tylko dla mieszkańców z identyfikatorami (jest tablica pod
> znakiem), wszystko legalnie zostało załatwione.

Podaj mi numer znaku drogowego, to podyskutujemy. Kierowca ma
stosować się do PoRD

> Wielu "gości" udaje, ze nie potrafi czytać i stają na nim pomimo zakazu
> wjazdu (do strefy - nie dotyczy mieszkańców),

Czyli wieli "cwaniakuje" wg ciebie, bo niestosuje się do zakazuc
w stylu: zakaz trawienia i metabolizmu ?

IMHO, ten wasz śmieszny zakazik jest identyczny.

6008

62. Data: 2008-03-18 23:06:18

Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN pisze:

> Paru osobników nie mogąc wyjechać w wybranym przez siebie czasie już
> zrezygnowało z parkowania na tym parkingu.
> pozdr. Jerzy

P.S. - ja jestem innym pieniaczem - ja uwielbiam procesować się
z każdym i o wszystko ... obawiam się jednak, że względem mnie
nie przyznałbyś się, że to ty nakleiłeś ... taki cichy maczo ...

głupio przeje*ać za czyszczenie/wymianę szyby 1000 zeta + koszty
zastępstwa ...

Mam jednak nadzieję, że jak kolejnym razem złamiesz prawo w
ten sposób, ktoś kto będzie poszkodowany przyczai cie i albo
obije ci morde, albo wybije ci okno w aucie/mieszkaniu ... a
dlaczego ?

Sam napisałeś, że działania niezgodne z prawem lepiej edukują.
6008

63. Data: 2008-03-18 23:07:37

Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Feahisim pisze:

> otóż dzięki tej kartce Straż Miejska może nałożyć mandat na osobę
> nieuprawnioną do parkowania.

Wstawię sobie kartkę, że jestem sędzią sądu ostatecznego i
nadrukuję pieczątkę boga i jego podpis.

skumałeś ?

> Mówiąc jeszcze prościej - strażnicy nie muszą znać numerów
> rejestracyjnych aut wszystkich mieszkańców i powinni lepić mandaty autom
> bez kartek.
zieeeeew

6008

64. Data: 2008-03-18 23:09:12

Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. pisze:

> Krótko mówiąc broniąc swojej własności (takiej czy innej) staniesz się
> chujem? Bardzo interesujące. O sugerowaniu między wierszami, kto z nas
> jest chujem nie będę się wypowiadał, jest to dla mnie na tyle żenujące,
> że pominę.

Faktem jest, że nie trzeba dyskutować, że nim jesteś .. do tego
tępym.

> Komu tą szybę wybije? Całemu osiedlu dom po domu? Przypominam: sprawa
> jest załatwiana oficjalnie, naklejki nakleja upoważniona do tego przez
> nas (jako wspólnotę) ochrona osiedla, za wyrażoną stosowną uchwałą zgodą
> mieszkańców.

Buahahaha ... podżeganie ?

> Staramy się. Choć osobiście na widok dyskusji, w której sam fakt
> świadomego parkowania na miejscach wielokrotnie oznakowanych jako
> zakazane stał się mało istotny w obliczu straszliwej zbrodni polegającej
> na naklejeniu na boczną szybę auta takiego durnia naklejki powoduje, że
> tą powagę trochę trudno mi utrzymać.

Ale zakazanej czym ? Tak w świetle PoRD ...

6008

65. Data: 2008-03-18 23:09:47

Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. pisze:

> A jak myślisz?

Przelatają nad ogrodzeniem, do tego podle srając na dachy aut
upoważnionych do stania przez spółdzielnię ?

6008

66. Data: 2008-03-19 07:46:49

Od: arek <A...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Mar 18, 11:34 pm, "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl> wrote:
> W szkole uczyli mnie "z powrotem".

Mnie tez uczyli, ale jak widac, nie wyszlo :)

> Co do brania sprawy w swoje ręce, nie będę miał żadnych skrupułów
> utrudniając życie cwaniaczkowi parkującemu pod moim blokiem. Może zbyt
> krótko żyjesz aby wiedzieć, że tam gdzie prawo jest nieegzekwowane przez
> funkcjonariuszy służb publicznych (leniwi strażnicy) tam zaczyna działać
> bezprawie.

Zgadzam sie z tym. Bezprawie. Ja tej opcji po prostu nie akceptuje. Co
innego obrona zycia i zdrowia, a co innego przepychanki na parkingu. W
pewnych kwestiach _mozna_ ustapic mniej kulturowo-wyposazonemu.

67. Data: 2008-03-19 07:58:42

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:

> Faktem jest, że nie trzeba dyskutować, że nim jesteś .. do
> tego
> tępym.

To mi wystarczy, na tym dyskusję z tobą kończę. Z gównem, nie
zwykłem się paprać.

J.

68. Data: 2008-03-19 08:01:20

Od: arek <A...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Mar 18, 7:12 pm, "Jarek P." <jarek[kropka]p...@gazeta.pl> wrote:
> arek <A...@g...com> wrote:
> Krótko mówiąc broniąc swojej własności (takiej czy innej)
> staniesz się chujem? Bardzo interesujące. O sugerowaniu między

Nie, obklejajac innym samochody jak szczeniak, stajesz sie chujem.

> wierszami, kto z nas jest chujem nie będę się wypowiadał, jest to
> dla mnie na tyle żenujące, że pominę.

Nie sugeruje, ze jestes chujem, ktory obkleja inne samochody jak jakis
gowniarz, zakladam, ze bronisz ta postawe w tej dyskusji i nic
ponadto. Wszak to tylko Internet :)

> Komu tą szybę wybije? Całemu osiedlu dom po domu?

Nie, pierwszemu z brzegu. Co za roznica, porywczy ludzie pod wplywem
emocji robia rozne glupoty :)

> Przypominam:
> sprawa jest załatwiana oficjalnie, naklejki nakleja upoważniona
> do tego przez nas (jako wspólnotę) ochrona osiedla, za wyrażoną
> stosowną uchwałą zgodą mieszkańców.

Zorganizowany samosad. W tym kraju mamy jasno okreslone, kto tworzy
prawo, kto je wykonuje. O spoldzielniach mieszkaniowych nic tam nie
napisano :)

69. Data: 2008-03-19 08:09:56

Od: "Gruby Jendrek" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JerzyN" <0...@m...pl> wrote in message
> Rafał "SP" Gil pisze:
> [...]
>
> Masz i czytaj:
> http://parkujesz-zdrapujesz.org/?page_id=7

A to jest wspólnota niepełonosprawnych? Czyli działacie w stanie wyższej
konieczności? To zmienia postać rzeczy i sens dyskusji - w końcu są różne
formy niepełnosprawności :D

A.

70. Data: 2008-03-19 10:11:34

Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nad takim regulaminem są na szczęście przepisy nadrzędne.
> Obawiam się, że to jest dość mocno niezgodne z prawem.
> Jak dla mnie to posiada znamiona samosądu. Jest to ingerencja w cudze
> mienie więc tylko przez uprawnione służby. Od takich spraw jest straż
> miejska i na niej należy wymusić działanie.

Sranie w banie, mam wrażenie że pod tym pseudoprawniczym oderwanym od życia
bełkotem po prostu popierasz idiotów źle parkujących, może sam do nich
należysz.

Prawo jest po to by ułatwiać życie, a nie chronić wandali i idiotów. Skoro
nie przestrzegają prawa do nie mają moralnego prawa wypominać tego innym.

Interpretacje są różne, i sprawa nie jest na pewno przegrana. A nawet jakbym
przegrał (po wielu latach odwoływań) to dalej bym takim kretynom jak ty
naklejał, aż by się nauczyli.

Pozdrawiam.

MS

Moskitiery rolowane, roletki podgumowane - opinie z użytkowania
Naprawa pralki
Jaki Piec
jak usunąć długopis z tapicerki?
Baterie blue water ... lub inne z dodatkową wylewką na wode filtrowaną