Przedszkole - wkurzyłam się

91. Data: 2007-11-19 08:33:38

Temat: Re: Przedszkole - wkurzyłam się
Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@o...peel> napisał

| wrrrrrrrrrr. Tym sposobem "terroryzują" całą grupę, która się musi
| dopasować do jednego. Skoro jest chore to zostaje w domu, a jeśli przyszło
| do przedszkola to i na spacer się nadaje.

ano też tak sądzę - ale są matki i matki, i pewnych rzeczy się nie
przeskoczy :/

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718

92. Data: 2007-11-20 22:13:58

Temat: Re: Przedszkole - wkurzyłam si
Od: "Kasia&Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Carol" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
>
> Poddaję się ;)
> Niech od października do kwietnia siedzą przez większość dni czyste i
> suche w sali.

Nie byłoby Ci do śmiechu, gdyby od początku roku - nawet we wrześniu kiedy
były 18-24 st.C - Twoje dziecko siedziało cały dzień w dusznej sali. Dzieci
w grupie 2/3 latków w naszym przedszkolu, przez pierwsze PÓŁ ROKU nie
wychodzą nawet na taras... POdobno za małe, za głupie, Panie boją się o
bezpieczeństwo, (nadmienię tylko, że przedszkole ma własny, ogrodzony dość
duży teren wokół budynku, no ale bez placu zabaw, więc co dzieci niby mają
tam robić :/) trzeba wszystkie ubrać, rozebrać a one są tylko 3 dla 25
osobowej grupy. Ta 3 to p.dyr. wiec nawet rozmowa z nia nic nie dała. Tak
samo argumenty, że w sąsiednim przedszkolu się da, widocznie tamte Panie są
odważne - to odpowiedź.
A póki co, Mateusz drugi tydzień w domu, powtórka sprzed m-ca, tak samo
pozarażał resztę w domu i znów mam szpital :(

Pozdrawiam,
Kasia.

Mateusz, 3,8
Marcin, 2,5
Magdalena, 10/12

93. Data: 2007-11-20 23:12:58

Od: "Kasia&Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> Mieszkamy w górach,

ja do tego co powyżej piję :) możesz ciut uściślić? Możesz pisać na priv.

czasami jest tak że słońce pięknie świeci, ale wiatr
> wieje taki że głowę urywa, poza tym pogoda strasznie zmienna jest.
> No i nie trzeba było długo czekać, tego samego dnia ewa miała 39,5 st, dwa
> tygodnie chorowania, antybiotyki itd,

Pozdrawiam,
Kasia.

Mateusz, 3,8
Marcin, 2,5
Magdalena, 10/12

94. Data: 2007-11-21 05:37:55

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja do tego co powyżej piję :) możesz ciut uściślić? Możesz pisać na priv.

Mogę, a na jaki adres mogę napisać?
Dziś będzie trudno bo zapowiada się cały dzień biegania, późno wieczorem
wrócę, ale może jutro na spokojnie napiszę ;-)

Pozdrawiam

Monika

95. Data: 2007-11-21 08:30:11

Od: "Kasia&Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mogę, a na jaki adres mogę napisać?
> Dziś będzie trudno bo zapowiada się cały dzień biegania, późno wieczorem
> wrócę, ale może jutro na spokojnie napiszę ;-)

ten wyświetlany :)
ok nie ma pośpiechu, czekam na odzew.

Kasia.

96. Data: 2007-11-21 14:48:38

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Nov 2007 23:13:58 +0100, Kasia&Piotr napisał(a):

> Ta 3 to p.dyr. wiec nawet rozmowa z nia nic nie dała. Tak
> samo argumenty, że w sąsiednim przedszkolu się da, widocznie tamte Panie są
> odważne - to odpowiedź.

No to jeszcze jest ktoś nad panią dyrektor.
--
Elżbieta

97. Data: 2007-11-21 18:15:43

Od: "Kasia&Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@o...peel> napisał w wiadomości

> No to jeszcze jest ktoś nad panią dyrektor.

I poważnie myślisz, że da się "walczyć"?

Do kogo, wobec tego, i z czym uderzyć? Pomożesz? :)

Pozdrawiam, Kasia.

98. Data: 2007-11-21 20:13:56

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia&Piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Elżbieta" <w...@o...peel> napisał w wiadomości

> I poważnie myślisz, że da się "walczyć"?
>
> Do kogo, wobec tego, i z czym uderzyć? Pomożesz? :)

Można się pomodlić ;-)

Qra, zawsze instancja wyższa

99. Data: 2007-11-21 20:53:22

Od: "Kasia&Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Kasia&Piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Można się pomodlić ;-)
>
> Qra, zawsze instancja wyższa

Jasne :) dzięki Qro, wiedziałam, że na Ciebie zawsze można liczyć ;P

A tak poważnie, to dziś byłam poinformować ww P.dyr o przedłużającej się
chorobie Mateusza (dobiega 2-gi tydzień) i napomknęłam o pięknym słońcu i
pogodzie ale znów usłyszałam, że one nie są w stanie wyjść z dziećmi, to
praca dla rodziców. Tak więc prosto z inhalacji dzieci posżły na dłuuuuuuugi
spacer...

Pozdrawiam,
Kasia.

Mateusz, 3,8
Marcin, 2,5
Magdalena, 10/12

100. Data: 2007-11-21 21:24:07

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jasne :) dzięki Qro, wiedziałam, że na Ciebie zawsze można liczyć ;P

Polecam się.

> [...]
> pogodzie ale znów usłyszałam, że one nie są w stanie wyjść z dziećmi, to praca

No zgadza się. Żeby dzieci były odpowiednio zaopiekowane i przez mądre panie w
przedszkolu i przez kochających rodziców. Dobrze jak pani uświadomi rodzicom ich
ważką rolę, bo sami mogą nie wiedzieć. A praca domowa, na przykład w postaci
spaceru, jednoczy rodzinę :-)

A poważnie, to bym się pomodliła o zmianę przedszkola.

Qra

poszukuję książki
madscience
biżuteria srebrna - pytanie