Przegrana bitwa z podagrycznikiem :(

11. Data: 2011-04-21 17:47:16

Temat: Re: Przegrana bitwa z podagrycznikiem :(
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@d...dp.pl> napisał w wiadomości
news:Pine.LNX.4.64.1104210937080.2765@dimed.uhc.com.
pl...

> Może być mocznik, może być siarczan amonu.
> Azotu powinnno być w nim duzo.
> Saletra wapniowa i jakieś azotowane dolomity odpadają.

Hejka. Podaj wiarygodne źródło albo przestań ludziom mieszać w głowie
tym mocznikiem.
Pozdrawiam rygorystycznie Ja...cki

12. Data: 2011-04-22 04:41:49

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-21 19:47, Dirko pisze:
> U?ytkownik<d...@d...dp.pl> napisa? w wiadomo?ci
pl...

> Hejka. Podaj wiarygodne 1/4 ród?o albo przestan ludziom mieszaae w g?owie
> tym mocznikiem.
> Pozdrawiam rygorystycznie Ja...cki

:)
Jest to o tyle prawdą co pisze,że dopalacz w postaci nawozu azotowego
przyspiesza wzrost rośliny dzięki czemu teoretycznie wrasta jeśli nie
skuteczność to szybkość działania środków ochrony dozowanych rośliną
dolistnie.
z pozdrowieniami i uśmiechami
smal
www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
sklep: http://trawki.pl/

13. Data: 2011-04-22 08:20:25

Od: d...@d...dp.pl szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 21 Apr 2011, Dirko wrote:

> [...]
pl...

> Hejka. Podaj wiarygodne źródło albo przestań ludziom mieszać w głowie

Ja jestem wiarygodnym źródłem.
A jak miałeś kiedyś ulotkę roundupu w ręku (opakowanie 1l) to podagrycznik
jest w niej wymieniony. Zaś jeśli chodzi o mocznik to odważni mogą nasikać
do opryskiwacza.

D.P.

14. Data: 2011-04-22 08:46:26

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

.pl...
On Thu, 21 Apr 2011, Dirko wrote:

Ja jestem wiarygodnym źródłem.

Powiedz to ślubnej. Możesz się zdziwić jej reakcją.
:-))
Pozdrawiam na pewniaka
skryba

15. Data: 2011-04-28 09:56:04

Od: "akolita" <n...@s...be> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości
> Witam,
> Nie mogę sobie poradzić z tym zielskiem.
> Rośnie gdzie tylko może, nawet w piaskownicy dzieci (która otacza) ;)
> Czy regularne niskie koszenie go osłabi ?
> Czy tylko jakaś chemia odpowiednio stosowana ?
> Walcze z nim 2 lata, ale on nie bardzo chce się poddać :(.
> Pomóżcie prosze.

O podagryczniku pisano na tej grupie nie raz jeszcze w czasach jej
świetności.
Są tu jeszcze (nie wiedzieć czemu :) nieliczne osoby pamiętające te dobre
czasy.

Z podagrycznikiem i ja walczę od zawsze, szala zwycięstwa waha się, częściej
na jego stronę. Roundap poległ ;) Ja nie :)
Oto jedynie słuszna i skuteczna metoda:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c8ae9f755050e058
.html

Pozdrawiam sentymentalnie.

KRET
chwasty, agrowłoknina , kora
Na co nawijac 100 mb weza ogrodowego?
szukam fachowcow od przesadzania choinek na slasku
Juka i małe grzybki wyrastające przy korzeniach.