"Przełkniecie" takie wkupne?

1. Data: 2002-02-16 11:27:29

Temat: "Przełkniecie" takie wkupne?
Od: "Toffi" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Schab dla leniwych w zupie cebulowej.

Schab pokroić w plastry, oprószyć vegettą (ale niekoniecznie), ułożyć w
naczyniu żaroodpornym, posypać zupą cebulową w proszku (taką zwykłą,nie
gorącym kubkiem) polać śmietaną kremówką, przykryte wstawić do piekarnika na
godzinkę.W trakcie pieczenia zamieszać .
Jak nie przejdzie to mogę wklepać coś bardziej pracochłonnego:)
Toffi

1. Data: 2002-02-16 20:28:28

Temat: Re: "Przełkniecie" takie wkupne?
Od: "tpi" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Brzmi całkiem smacznie.
Osobiście uznaję wkupiny za przyjęte.
Witaj w klubie "Pod Dużą Kalorią"

1. Data: 2002-02-16 21:07:25

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> godzinkę.W trakcie pieczenia zamieszać .
> Jak nie przejdzie to mogę wklepać coś bardziej pracochłonnego:)

Fajne Toffi, ciekawa ta zupa w schabie. Juz zrobilam zakupy i w srode
przelkniemy Twoje wkupne ))).
Jestes przyjety ))))

******
m-gosia
******

1. Data: 2002-02-16 21:41:21

Od: "Toffi" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tpi" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Brzmi całkiem smacznie.

Sprzedałam przepis koleżanki z którego skwapliwie korzystam z wiadomych
względów (czas przygotowania:) a przy okazji naprawdę smaczny.Mam jeszcze
kilka takich "perelek" za które zawodowi kucharze chetnie wsadziliby mnie w
dyby:))
> Osobiście uznaję wkupiny za przyjęte.

To się cieszę bo już sie zastanawiałam ile czasu mi zajmie wklepanie
kolejnych przepisów na: pastę z żółtego sera z czosnkiem,placki z
makaronu,zupę z łososia ,zapiekankę z buraków i ziemniaków,pierś indyka z
ananasem,kotlety z kurczaka w płatkach migdałowych , sałatkę z
...itd..itd..a tak to mam wolne:))))
Toffi

1. Data: 2002-02-16 21:59:45

Od: "tpi" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> makaronu,zupę z łososia ,zapiekankę z buraków i ziemniaków,pierś indyka z
> ananasem,kotlety z kurczaka w płatkach migdałowych , sałatkę z

DO CZASU :))))

1. Data: 2002-02-16 22:07:33

Od: "Toffi" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@h...com> napisał w wiadomości

> Jestes przyjety ))))

Ta :))) Fakt nie przedstawiłam się,przepraszam.Mam na imię Beata , zawsze
lubię smacznie zjeść a czasami nawet gotować:)

Pozdrawiam

( Ta) Toffi

1. Data: 2002-02-17 07:33:55

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> godzinkę.W trakcie pieczenia zamieszać .
> Jak nie przejdzie to mogę wklepać coś bardziej pracochłonnego:)

juz na grupie taki przepis byl:)

Mechcia

1. Data: 2002-02-17 07:43:57

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>juz na grupie taki przepis byl:)
>

>Mechcia

Mechcia, nie badz taka!!!

ciocia mechci
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-17 08:18:50

Od: "Toffi" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> napisał w wiadomości

> juz na grupie taki przepis byl:)

A na zupę pomidorową też ?:)))Nie śledzę wszystkiego więc....to mój pierwszy
plagiat w życiu.Czy przepis na zapiekankę z buraków i ziemniaków też był
podawany ??
Toffi

1. Data: 2002-02-17 09:16:55

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

.Czy przepis na zapiekankę z buraków i ziemniaków też był
>podawany ??

Dawaj, ja nie znam..moze reszta tez nie zna ;P

Krysia
K.T. - starannie opakowana

Makrela wedzona z czym w salatce?
OT- plukanka do wlosow