Re: Przemoc psychiczna wśród nastolatków...

From: g...@h...pl (Wojtek Walczak)
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Przemoc psychiczna wśród nastolatków...
Date: 4 Aug 2001 20:44:51 GMT

Dnia Sat, 4 Aug 2001 20:15:57 +0200, krzysztof\(ek\) napisał(a):
>Gorzej, jak mieszkasz z nimi pod jednym dachem.
tak jest w moim przypadku...

>Taka przemoc lekko psuje atmosfere w domu.
nie koniecznie, bo skonczyly sie wszelkie pyskowki itp,
jest duzo spokojniej...

>A jak odda? Pobic go? Wiesz, taki konflikt tylko eskaluje, stopniowo
>robi sie nie do wytrzymania.
w moim przypadku nieprawda, nie do wytrzymania byl moj ojciec,
teraz, kiedy wie, ze skonczyly sie czasy wladzy, jest po prostu
spokojniejszy...

>To jeszcze zalezy, jaka jest proporcja sil.
gdybysmy sie naprawde pobili, dostalbym...

>Sa tez ludzie, ktorych nie przekona 'wpierdol'. Tylko utwierdzi ich w
>przekonaniu, jakie to dziecko jest okropne.
do takich ludzi dotra slowa ;)
jesli ktos zaczyna od przemocy, to sam jest sobie winien...

>Jestes na najlepszej drodze, zeby to samo stalo sie w przyszlosci
>zrodlem Twoich zachowan w stosunku do Twoich dzieci.
nie jestem glupi, mysle i mam calkiem inne podejscie do
dzieci, gdy moge, straram sie zglebic ich psychike,
wiec o moje dzieci(gdy juz beda ;)) raczej nie musisz sie martwic ;)

--
[ Wojtek gminick Walczak ][ http://hacker.pl/gminick/ ]
[ gminick (at) hacker.pl ][ ]gminick (at) interia.pl[ ]