Re: Przemoc psychiczna wśród nastolatków...

From: "Flamaster" <n...@z...trzepak.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Przemoc psychiczna wśród nastolatków...
Date: Sat, 4 Aug 2001 23:41:17 +0200

Nie chodzi jedynie o przemoc psychiczną....ta osoba ma jednak słaby
charakter mianowicie jest zbyt czuła ...jest moją
dziewczyną.....Powiedziałem jej żeby się postawiła
i nie dała się ...mam nadzieje że to pomoże ...bo akurat wyjechała na
wakacje...
rodzice niestety byli kujonami mianowicie matka była nauczycielką....a
jedyną rzecza z jaką idzie sie dogadać z córką <moja dziewczyną >są
kwiaty....
Planuje za nią nawet małżeństwo z jakimś facetem ....to jest chyba chore!!!
Nie potrafi się dogadać ani ze mną ani z córką na ogólne sprawy dotyczące
nastolatków.Wyszło na to że mnie toleruje ale nie akceptuje...

--
Nadu
n...@p...onet.pl