Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.

121. Data: 2013-05-28 10:57:36

Temat: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.05.2013 00:27, Ikselka pisze:

> Owszem, ale żeby nabyć praw, trzeba też wykonywać obowiązki. A ta pani
> nigdy nie płaciła na to, aby korzystać.

zgadza się moralnie jest to naganne,

122. Data: 2013-05-28 11:04:38

Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.05.2013 08:14, RadoslawF pisze:

> Tak.
> Powiem więcej, ja pisze o tej biedniejszej części wschodniej.

tak, zapewne

> Mylisz się, zarobiłem na to przez prawie trzydzieści lat
> aktywności zawodowej. Oczywiście zarabiałem troszkę więcej
> niż tysiąc osiemset na miesiąc.

Możesz napisać co chcesz, a czy to jest prawda to inna bajka.

> Biorąc pod uwagę brednie i kłamstwa jakie wypisałeś na temat
> świadczeń z mopsu i podobnych to powinieneś przeprosić
> wszystkich za wprowadzanie w błąd i milczeć a nie udawać
> że masz szklana kulę i wiesz jak dorobiłem się mieszkania
> czy samochodu.

żyjesz z mopsu ze wiesz dokładnie co i jak ?
Ja widziałem decyzje i wszelkiej maści pisma o przyznaniu jakiś tam
świadczeń tej pani - i gówno szczerze mnie to obchodzi czy wierzysz czy
nie, to jest twój problem.

> Nie każdy w sieci jest takim biednym i
> zakompleksionym dzieciakiem jak ty.

taki tekst jest najczęściej pisany przez tych co gówno w zyciu osiągneli
i chcą się dowartościować.

123. Data: 2013-05-28 18:30:04

Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-05-28 11:04, Użytkownik xantiros napisał:

> Możesz napisać co chcesz, a czy to jest prawda to inna bajka.

Nie mnie przyłapano na kłamstwie w tym wątku. Prawda ?

> [...]
> Ja widziałem decyzje i wszelkiej maści pisma o przyznaniu jakiś tam
> świadczeń tej pani - i gówno szczerze mnie to obchodzi czy wierzysz czy

To dlaczego kłamałeś o wielkości tych "świadczeń" ?
My nie negujemy ich istnienia, my podważamy opisywaną przez
ciebie ich wysokość.

> taki tekst jest najczęściej pisany przez tych co gówno w zyciu osiągneli
> i chcą się dowartościować.

Fakt wiele nie mam, nie dorobiłem się sporej willi czy pałacyku.
Ale mam własne mieszkanie, garaż, samochód i nie zazdroszczę
komuś kto żyje z zasiłków i alimentów. No ale ja potrafię zarobić
więcej niż te zasiłki czy te tysiąc osiemset z których rezygnacja
tak cię oburzyła że musiałeś o tym wspomnieć na grupie.

124. Data: 2013-05-28 19:35:39

Od: Yerine Ictimai <y...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On May 27, 2:08 pm, Smok Eustachy <s...@w...pl> wrote:

> Jak chodzi no to trudno.

:))
i tak wlasnie Wy - obaj adwersarze - pokazujecie absurdalnosc tej
wojny plci.
Obie plcie wyksztalcily swe odmienne i specyficzne dla siebie cechy w
toku milionow lat ewolucji, sa np. roznice anatomiczne mozgow, sa
rozne!
Jednak najwazniejsze, ze te roznice powstaly po to aby sie NAWZAJEM
UZUPELNIAC, aby mezczyzna i kobieta stanowily PERFEKCYJNIE
WSPOLGRAJACY tandem!
Taki PODZIAL ROL - zaprogramowany przez nature...

Tymczasem jakies CHORE SILY probuja pozyskac owe roznice jako
IDEOLOGICZNA podstawe do WOJNY!

To troche sie kojarzy z filmami/serialami typu "V-goscie" czyli takimi
w ktorych Kosmici interesuja sie przejeciem naszej planety Ziemi i NIE
zaczynaja takiej naiwnej inwazji jak w "Wojnie Swiatow" czy
"Independence Day", ze strzelaja tam jakimis promieniami, bombami czy
czyms tam....
O NIE!
Prowadza zamiast tego cicha WYRAFINOWANA MANIPULACJE aby obrocic LUDZI
przeciw ludziom, i zeby CYWILIZACJA i spoleczenstwa ZDEGENEROWALY
SAME!
Oni wtedy malutkim kosztem przejma wszystkie zasoby "Blektnej Planety"
a ludzie odurzeni amokiem wzajemnych nienawisci nawet tego nie zauwaza
kiedy przedmiot zacieklych wzajemnych sporow straci wnet kompletnie na
jakimkolwiek znaczeniu, niestety...

125. Data: 2013-05-28 20:20:49

Od: Paweł <j...@n...doczekal> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.05.2013 19:35, Yerine Ictimai pisze:

> [...]
> a ludzie odurzeni amokiem wzajemnych nienawisci nawet tego nie zauwaza
> kiedy przedmiot zacieklych wzajemnych sporow straci wnet kompletnie na

malarze holenderscy malowali ludzi starych i pokurczonych

--
Paweł

126. Data: 2013-05-28 20:58:25

Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W liście datowanym 28 maja 2013 (19:35:39) napisano:
/ciach/

Mniej WIELKICH LITER! I nie stosuj tyle WYKRZYKNIKÓW! To się strasznie
ciężko CZYTA!

--
Pozdrowienia,
Yakhub

127. Data: 2013-05-28 21:07:54

Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-24 10:44, Paweł pisze:
> [...]

W naszej cywilizacji rodzina jest patologiczna, gdyż jest oparta
(nieświadomie) na fałszu, obłudzie i kobiecej manipulacji seksem.
Zamiast współpracy między kobietą i mężczyzną mamy walkę o dominację, z
której zwycięsko dzięki manipulowaniu seksem wychodzi ZAWSZE kobieta. To
ona dominuje emocjonalnie w każdej rodzinie oraz w zbiorowości zwanej
społeczeństwem, które jest matriarchalne. Od pramatki Ewy kobiety
działają w taki sam, bardzo skuteczny sposób, w celu ujarzmienia
mężczyzny, Ale gdy już go ujarzmią wtedy są z tego niezadowolone i
zmieniają obiekt swoich westchnień.

> serio pytasz? podstawy egzystowanie społeczeństwa to poczucie
> bezpieczeństwa jego członków

Członków czy tylko i wyłącznie członkiń ? Bo w naszym społeczeństwie
bezpiecznie czuja sie wyłącznie kobiety - one zawsze znajdą sposób na
przetrwanie, jak nie z tym to z innym facetem, byle miał w kieszeniach
dużo pieniędzy. Z tym, który ma dużo pieniędzy to i do łóżka przyjemniej
sie wchodzi. Wszak jego pieniądze zapewnią jej bezpieczeństwo. I nie
zmieniło tego nawet podjęcie pracy przez kobiety stwarzające jej zręby
niezależności ekonomicznej od mężczyzny. Mimo tego nadal handluje vaginą.

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

128. Data: 2013-05-28 21:15:48

Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-28 18:30, RadoslawF pisze:

> Nie mnie przyłapano na kłamstwie w tym wątku. Prawda ?

Jak kłamstwo jest twoim drugim imieniem to nie dziwię się ze sądzisz
wszystkich po sobie.

I trzeba być ignorantem pisząc komuś "nie prawda" - i zaraz pisać ze
kogoś się przyłapało na kłamstwie - równie tobie można zarzucić kłamanie
w każdym zdaniu i napisać ze cię się przyłapało.

> To dlaczego kłamałeś o wielkości tych "świadczeń" ?
> My nie negujemy ich istnienia, my podważamy opisywaną przez
> ciebie ich wysokość.

Co miałem punkt po punkcie wypisywać ile czego dostaje ? 50% gaz/prąd +
całe przedszkole + tyle ile wynosi czynsz (suma wszelkiego rodzaju paści).

> Fakt wiele nie mam, nie dorobiłem się sporej willi czy pałacyku.
> Ale mam własne mieszkanie, garaż, samochód

I złapałem cię na kłamstwie, prawda ? Znowu kłamiesz.

> [...]
> więcej niż te zasiłki czy te tysiąc osiemset z których rezygnacja
> tak cię oburzyła że musiałeś o tym wspomnieć na grupie.

Oburzyła mnie ? Chłopie ty naprawdę masz problem, jak nie rozróżniasz
odpowiedzi na post p.Wojtka od oburzenia.

129. Data: 2013-05-28 21:24:54

Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mnie przyłapano na kłamstwie w tym wątku. Prawda ?

i aby nie było, masz i nie rób pajaca z siebie więcej

http://mops.elblag.pl/index.php?option=com_content&t
ask=view&id=91&Itemid=66

"Wysokość dodatku mieszkaniowego stanowi różnicę między wydatkami za
lokal przypadającymi na normatywną powierzchnię użytkową zajmowanego
lokalu mieszkalnego, a kwotą stanowiącą wydatki poniesione przez osobę
otrzymującą dodatek.

Wysokość dodatku mieszkaniowego, łącznie z ryczałtem nie może
przekraczać 70% wydatków przypadających na normatywną powierzchnię
zajmowanego lokalu mieszkalnego lub 70% faktycznych wydatków ponoszonych
za lokal, jeżeli powierzchnia tego lokalu jest mniejsza lub równa
normatywnej powierzchni"

jak byś nie zauważył lub problem z czytanie to 70% całych wydatków na
mieszkanie + inne paści jakie dostaje (koszty stałe utrzymania zerowe)
Ale od kłamców to łatwo wyzywać - typowy Polak.

130. Data: 2013-05-28 21:48:50

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> On 2013-05-26, Yerine Ictimai <y...@g...com> wrote:
>
> [...]

> Tia. To ile wg Ciebie te alimenty wynoszą?

Pozwolisz, że odpowiem Ci z własnejgo doswiadczenia. Od 1995 roku płaciłem
po 600 zł miesięcznie na każde dziecko, czyli stawkę maksymalna z Funduszu
Alimentacyjnego. Ponieważ mam troje dzieci więc płaciłem miesięcznie po 1800
zł. A ile płaca inni nie wiem, ale wiem, że sądy rodzinne i organizacje
okołosadowe doradzające sądom w sprawach rodzinnych, zdominowane w Polsce
przez kobiety, dokładają facetom dopieca ile się da.

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services
http://leotar.00freehost.com/Books/index.html

> --
> Wojciech Bańcer
> p...@p...pl

Gdzie był wówczas Bóg?
Pierwsza krucjata
DUKAJA polecam!
Byle wszystkim do śmiechu :-/
No i jeden facet poszedl w slady Anieliny J...