Re: Przemoc w szkole

From: "elGuapo" <e...@v...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Przemoc w szkole
Date: 30 Oct 2006 12:09:49 -0800

(...)

> Mezczyzna pobity, a tym bardziej zerzniety w dupe, jest potwornie
> skompromitowany tym, ze okazal sie ciota, oferma, pierdola, ktora nie byla w
> stanie (albo i nie chcial) sie obronic przed napastikami, ktora zhanbila swoja
> meskosc i zostala sprowadzona do quasi-kobiecej roli. Czesto - wprost - taka
> wlasnie jest intencja gwalciciela (np. w wiezieniach): upokorzyc i osmieszyc
> swoja ofiare. Tak mysleli juz przynajmniej od czasow starozytnego Rzymu. Poza
> tym dochodzi jeszcze dosc powszechne odczucie obrzydzenia wobec seksu analnego
> i/lub homoseksualnego.
> [...]
(...)

Gdyby nie ciężar tematu, to byłoby ROTFL. Te pierdołowate rojenia
mają niby wesprzeć na duchu zgwałconą kobietę? 'O kurwa - jak
fajnie, że jestem zgwałconą kobietą, a nie facetem, bo nie muszę
się obawiać wyśmiewania się ze mnie'.
Palant.
Każdy z nas ma tylko i wyłącznie swoją świadomość - gdy leżysz
ze zbolałym zębem, to masz w dupie cały pozostały świat i wisi ci,
że co 5 sekund w Afryce umiera mały Murzynek, a co dopiero, gdy
zrobiono ci coś, co boli cię bez porównania bardziej.
Twoje wionące gówniarskim efekciarstwem tłumaczania są tu po prostu
nie na miejscu. Zachowujesz się jak palant, którym niewykluczone, iż
jesteś, nierozumiejący różnicy oczywistej właśnie dla każdego
normalnego człowieka. Bólu się nie mierzy - skoro uciekła od bólu
w smierć, to znaczy, że był to ból ponad jej wytrzymałość. Full
stop.
Zacznij argumentować, że ona wogóle jakaś pojebana była, bo skoro
są aktorki porno pierdolone przez 700 facetów na raz, to o co taka
'głupia smarkula' zrobiła taki rwetes - o 3 chłystków, którzy ją
tylko trochę pomacali?
Mogła, idiotka jedna, wstać pogrozić im figlarnie palcem i
powiedzieć 'oj niegrzeczni chłopcy', a później wyjść do
MacDonalda jakby nic się nie stało.

NeG

--
Nauka jest ŚRODKIEM, a nie CELEM. Celem jest PRAWDA.
(własne - http://tinyurl.com/udxd8)