...:::Przepis na zapiekanke?:::...

1. Data: 2005-06-09 17:13:46

Temat: ...:::Przepis na zapiekanke?:::...
Od: "Dejf" <z...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie!!!

Prosilbym zebyscie polecili mi jakis fajny przepis na wasza ulubiona
zapiekanke,nie wiem moze cos z ziemniaczkami, miesem itd...

Dzieki z gory
--
Pozdrowienie Dejf

2. Data: 2005-06-09 17:27:01

Temat: Re: ...:::Przepis na zapiekanke?:::...
Od: "Elma" <elma_USUN TO@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosilbym zebyscie polecili mi jakis fajny przepis na wasza ulubiona
> zapiekanke,nie wiem moze cos z ziemniaczkami, miesem itd...

A może byś spojrzał kilka postów niżej i nie robił z siebie ofiary losu??

3. Data: 2005-06-09 17:41:54

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Jun 2005 19:13:46 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Dejf*, w
wiadomości news:<news:d89tlc$q6i$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> Witam wszystkich serdecznie!!!
>
> Prosilbym zebyscie polecili mi jakis fajny przepis na wasza ulubiona
> zapiekanke,nie wiem moze cos z ziemniaczkami, miesem itd...

Moja ulubiona to banalna zapiekanka z ziemniaków, boczku i cebuli. Ziemniaki
gotuję na półtwardo, tak z 10 minut. Dużo boczku smażę z dużą ilością
cebuli. Bardzo dużo!
Wysmarowane oliwą naczynie żaroodporne, na to pierwsza warstwa ziemniaków
pokrojonych w plasterki, + plasterki na boki naczynia. Na to przyprawy, po
cichu przyznam, że bardzo lubię przyprawę do potraw z ziemniaków, gotową,
jakiejś firmy, której nazwy nie pamiętam, ale chyba była to Cykoria. Kiedy
nie mam przyprawy stosuję pieprz ziołowy, sól (mało, bo soliłam ziemniaki i
boczek jest słony), paprykę ostrą i nie oraz jakieś ziółko.
Na te przyprawione ziemniaki boczek z cebulką. Na to kolejna warstwa
plasterków ziemniaczanych i przyprawy. Zalewam to kwaśną śmietaną rozbełtaną
z jajkami - na pół litra śmietany dwa jajka. I to się piecze, tak na oko,
pod przykryciem. Jak już jest prawie gotowe, to odkrywam i wierzch sypię
startym żółtym serem.
A zapiekanki tej nauczyłam się od walkie!, wcześniej próbowałam wersję Lii,
ale coś jej się nie udało wyjść.

--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

4. Data: 2005-06-09 17:42:27

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Jun 2005 19:27:01 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Elma*, w
wiadomości news:<news:d89u59$md3$1@news.pol-net.com.pl> zawarł, co
następuje:

> A może byś spojrzał kilka postów niżej i nie robił z siebie ofiary losu??

Ofiary losu to on IMO nie zrobił z siebie, a Ty nie rób z siebie gestapowca.
BP, NMSP

5. Data: 2005-06-09 18:36:44

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl>
> Ofiary losu to on IMO nie zrobił z siebie, a Ty nie rób z siebie
> gestapowca.
> BP, NMSP

Czyżbyś wzięła miotłę w ręce swoje i zaczniesz robić porzadki pod
nieobecność naszej ukochanej glizdy?
;-)
pozdr. Jerzy

6. Data: 2005-06-09 18:44:24

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Jun 2005 20:36:44 +0200, Waćpanna lub Waćpan *JerzyN*, w
wiadomości news:<news:d8a2hk$ko$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl>
>
> Czyżbyś wzięła miotłę w ręce swoje i zaczniesz robić porzadki pod
> nieobecność naszej ukochanej glizdy?

Ależ skąd :) po prostu nie spodobało mi się okreslenie "ofiara losu" na
osobę normalnie i grzecznie zadającą pytanie

7. Data: 2005-06-09 19:07:49

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl>
> Ależ skąd :) po prostu nie spodobało mi się okreslenie "ofiara losu"
> na
> osobę normalnie i grzecznie zadającą pytanie

Droga Olu, normalnie myslący ludzie szukają, szukają, czytaja, czytają a
jak nie znajdują odpowiedzi to ...
Kurcze, może masz i rację, że teraz rośnie jakieś dysfunkcjonalne
pokolenie co to tylko innych pyta a najprościej na grupie usenetowej.
:-(
pozdr. Jerzy

8. Data: 2005-06-09 19:17:57

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Jun 2005 21:07:49 +0200, Waćpanna lub Waćpan *JerzyN*, w
wiadomości news:<news:d8a4cc$crb$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> [...]
> Kurcze, może masz i rację, że teraz rośnie jakieś dysfunkcjonalne
> pokolenie co to tylko innych pyta a najprościej na grupie usenetowej.

No wiadomo, że najlepiej poszukać, ale przypuśćmy, że ktoś nie wie jak, bo
są przecież osoby, które o istnieniu google mają blade pojęcie i ktoś im
skonfigurował OE na grupy. A nawet jeśli czyni to z premedytacją bez
wcześniejszego wysiłku, ale grzecznie, to co szkodzi napisać, jeśli się wie,
bądź skierować na właściwe tory poszukiwawcze? Jeśli ma się czas na
napisanie o "ofierze losu" to tyle samo zajęło by napisanie "poszukaj w
google" i podanie linku do wyszukiwarki grup.

9. Data: 2005-06-10 07:47:11

Od: "Gocha" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dejf" <z...@j...cy> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich serdecznie!!!
>
> Prosilbym zebyscie polecili mi jakis fajny przepis na wasza ulubiona
> zapiekanke,nie wiem moze cos z ziemniaczkami, miesem itd...

Moją ulubioną zapiekanką jest ... kasza gryczana zapiekana z mielonym mięsem
i warzywami: ugotować kaszę (1:2) nie całkiem do miękkości, dodać zmielone
mięso+boczek (dużo), posiekaną cebule, zmiażdżone ząbki czosnku, potartą
marchewkę, pietruszkę, seler, posiekane pieczarki. przyprawić czym kto lubi.
Przełożyć do naczynia żaroodpornego. Górę dobrze jest posmarować
tłuszczykiem z wytopionego wędzonego boczku albo słoniny, bo wtedy zrobi się
chrupiąca skórka. Wstawić do piekarnika na 1-1,5h. Pyszne z różnymi
surówkami, co kto lubi.
Pozdrawiam
Gocha

10. Data: 2005-06-10 12:25:16

Od: "eklerek" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> napisanie o "ofierze losu" to tyle samo zajęło by napisanie "poszukaj w
> google" i podanie linku do wyszukiwarki grup.

Aber, er hat keine Kinderstube.

eklerek

sos do spagetti
Witam wszystkich