Przepis na zapiekanke z sera ziemniaków pomi

1. Data: 2007-01-16 12:57:05

Temat: Przepis na zapiekanke z sera ziemniaków pomi
Od: "Gathor" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Może ktoś podzieli sie linkiem na przepis z pomidorów, sera, ziemniaków,
mięsa ułożonych w naczyniu żaroodpornym i upieczonym

2. Data: 2007-01-16 16:23:07

Temat: Re: Przepis na zapiekanke z sera ziemniaków pomi
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 16 Jan 2007 13:57:05 +0100, "Gathor" <n...@w...pl>
wrote:

>Witam
>Może ktoś podzieli sie linkiem na przepis z pomidorów, sera, ziemniaków,
>mięsa ułożonych w naczyniu żaroodpornym i upieczonym
>Pozdrawiam

Mnie to na pierwsze oko zywglada na przepis...to czego jeszcze
brakuje? :) mysle, ze piekarnik powinien byc srednio-goracy a
naczynie przykryte

Pierz
K.T. - starannie opakowana

3. Data: 2007-01-16 18:31:53

Od: "walkie!" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gathor napisał(a):
> Witam
> Może ktoś podzieli sie linkiem na przepis z pomidorów, sera, ziemniaków,
> mięsa ułożonych w naczyniu żaroodpornym i upieczonym
> Pozdrawiam

wczorajszy serial Z jak zasadzka zainspirowal? :>

--
Justyna/walkie!
http://walkie.cegla.art.pl

4. Data: 2007-01-16 18:48:05

Od: "Gathor" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> wczorajszy serial Z jak zasadzka zainspirowal? :>
Tak, żona mnie molestuje o taki przepis napisz jak znasz

5. Data: 2007-01-16 20:11:26

Od: "walkie!" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gathor napisał(a):
> Użytkownik "walkie!" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> Tak, żona mnie molestuje o taki przepis napisz jak znasz

nie znam dla mnie kiepskie polaczenie ;)
ale tam byla mozarella, ziemniaki, szynka i suszone pomidory.
dla mnie kosmiczne polaczenie a Wy ja chcecie
poeksperymentowac to sprobujcie
to trzeba wszystko poprzekladac i zapiec

--
Justyna/walkie!
http://walkie.cegla.art.pl

cytryna konserwowa - w soli??