Re: Przepis na zaziki.

1. Data: 2000-01-03 10:38:29

Temat: Re: Przepis na zaziki.
Od: "Janusz D." <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tea napisał(a) w wiadomości: ...
>Dzieki za rady, spróbuje udoskonalić moje tzatziki i kto wie, może
przekonam

Pisze pod tym tekstem gdyz tez dardzo dziekuje. Ja nie robilem nigdy
tzatzika -czy nazwe sie odmienia- i zrobilem go pierwszy raz kilka dni temu
REWELACJA! Zeby miec wlasne zdanie zrobilem z ogorkiem tartym, potem
siekanym, z jogurtem Danona i Bakomy z koperkiem i bez. Mnie najbardziej
smakowalo z tartym ogorkiem, jogurtem Danan, mala iloscia koperku, mam tylko
takie pytanko czy tzatziki ma miec taki mocny czosnkowy posmak, bo przy
ilosci 2 zabkow czosnku wydaje mnie sie za duzo ja w wersji ostatecznej
dalem tylko 1 i to maly. A teraz co zrobilem do tzatzika w Nowy Rok, przepis
przeczytany kiedys w jakiejs gazecie i nie spisany wiec robione z glowy ;
2 ladne duze ziemniaki gotujemy w mundurkach nie calkiem do konca,
wyjmujemy, jak troche przestygna smarujemy maselkiem, owijamy folia
aluminiowa i do mocno rozgrzanego piekarnika na 20min, miedzyczasie kroimy w
cienkie paseczki filet z kurczaka smazymy na tluszczu wyjmujemy i na tym
samym tluszczu szklimy cebulke, nastepnie dodajemy pokrajany w kostke
pomidor, paski fileta, sol, pieprz, pokrojona natke pietruszki i co kto
lubi, nastepnie chwileczke dusimy wszystko. Wyjmujemy z piekarnika
ziemniaki, do polowy odwijamy z foli wycinamy klin w ziemniaku i w powstale
miejsce wkladamy farsz, podajemy na lisciu salaty, malo ze slicznie wyglada
to jeszcze jest przepyszne, tzatziki w sosjerce obok. Ziemniaki 2 bo bylo
dla dwoch osob. Smacznego
Janusz
ICQ: 31950147
d...@p...com
d...@p...fm

1. Data: 2000-01-03 11:16:18

Od: "Agnieszka" <n...@i...wat.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz D. napisał(a) w wiadomości: ...

>Pisze pod tym tekstem gdyz tez dardzo dziekuje. Ja nie robilem nigdy
>tzatzika -czy nazwe sie odmienia-

Chyba sie nie odmienia, czyli tzatziki.

> [...]

>takie pytanko czy tzatziki ma miec taki mocny czosnkowy posmak, bo przy
>ilosci 2 zabkow czosnku wydaje mnie sie za duzo ja w wersji ostatecznej

To chyba kwestia gustu, mozna dac wiecej, mozna mniej - oby tylko smakowalo
:)

A teraz co zrobilem do tzatzika w Nowy Rok, ;
>2 ladne duze ziemniaki gotujemy w mundurkach nie calkiem do konca,

itd.

Bardzo smakowity opis - lubie takie rzeczy. Zreszta, co tu duzo mowic,
pokapalam sobie slina klawiature i teraz musze powycierac! Chyba musze sie
ograniczyc do czytania grupy TYLKO po sutym posilku!

Ziemniaki 2 bo bylo
>dla dwoch osob.

Ale to nie bylo glowne danie, prawda? Czy tak malo jecie?

Pozdrawiam,
Agnieszka

1. Data: 2000-01-03 12:38:54

Od: "Janusz D." <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a) w wiadomości: <3...@k...ias.wat.waw.pl>...

>Ale to nie bylo glowne danie, prawda? Czy tak malo jecie?

Bylo to na obiadek, ale ziemniaki byly jak meska piesc wiec bylo co zjesc +
pozostalosci z nocnego obzarstwa, a z powodu tego obzarstwa malo bylo
miejsca w brzuszku
Janusz
ICQ: 31950147
d...@p...com