Re: Przepis na zaziki.

From: "Janusz D." <d...@p...fm>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Przepis na zaziki.
Date: Mon, 03 Jan 2000 10:38:29 GMT

tea napisał(a) w wiadomości: ...
>Dzieki za rady, spróbuje udoskonalić moje tzatziki i kto wie, może
przekonam

Pisze pod tym tekstem gdyz tez dardzo dziekuje. Ja nie robilem nigdy
tzatzika -czy nazwe sie odmienia- i zrobilem go pierwszy raz kilka dni temu
REWELACJA! Zeby miec wlasne zdanie zrobilem z ogorkiem tartym, potem
siekanym, z jogurtem Danona i Bakomy z koperkiem i bez. Mnie najbardziej
smakowalo z tartym ogorkiem, jogurtem Danan, mala iloscia koperku, mam tylko
takie pytanko czy tzatziki ma miec taki mocny czosnkowy posmak, bo przy
ilosci 2 zabkow czosnku wydaje mnie sie za duzo ja w wersji ostatecznej
dalem tylko 1 i to maly. A teraz co zrobilem do tzatzika w Nowy Rok, przepis
przeczytany kiedys w jakiejs gazecie i nie spisany wiec robione z glowy ;
2 ladne duze ziemniaki gotujemy w mundurkach nie calkiem do konca,
wyjmujemy, jak troche przestygna smarujemy maselkiem, owijamy folia
aluminiowa i do mocno rozgrzanego piekarnika na 20min, miedzyczasie kroimy w
cienkie paseczki filet z kurczaka smazymy na tluszczu wyjmujemy i na tym
samym tluszczu szklimy cebulke, nastepnie dodajemy pokrajany w kostke
pomidor, paski fileta, sol, pieprz, pokrojona natke pietruszki i co kto
lubi, nastepnie chwileczke dusimy wszystko. Wyjmujemy z piekarnika
ziemniaki, do polowy odwijamy z foli wycinamy klin w ziemniaku i w powstale
miejsce wkladamy farsz, podajemy na lisciu salaty, malo ze slicznie wyglada
to jeszcze jest przepyszne, tzatziki w sosjerce obok. Ziemniaki 2 bo bylo
dla dwoch osob. Smacznego
Janusz
ICQ: 31950147
d...@p...com