Re: Szynka

1. Data: 2000-01-03 10:56:31

Temat: Re: Szynka
Od: "Janusz D." <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Przemyslaw Koziarski napisał(a) w wiadomości:
<84f60b$rhq$1@sunsite.icm.edu.pl>...
>Najprosciej kupic w sklepie tzw. sol do peklowania, rozrobic, wszdzic do
>tego szynke , przycisnac deska obcioazana czyms ciezkim i tak trzymac w
>lodowce 2-3 tygodnie (moze byc chlodna piwnica). Przynajmniej raz dziennie

Zaciagnolem troche jezyka i kilku znajomych niezbyt pochlebnie wyrazalo sie
o gotowym zestawie do peklowania, ale udalo mi sie wygrzebac przepis na
proporcje i ilosci przypraw do peklowania, zobaczymy jak sie sprawdzi bo
jest z roku 1957, poniewaz szynke juz mialem po 2 dniach przebywania w
lodowce natartej przyprawami szynka jest juz w zalewie, poczekamy, a o
efektach powiadomie:-)
Janusz
ICQ: 31950147
d...@p...com
d...@p...fm

1. Data: 2000-01-03 12:10:31

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest z roku 1957, poniewaz szynke juz mialem po 2 dniach przebywania w
> lodowce natartej przyprawami szynka jest juz w zalewie, poczekamy, a o

Jezeli przepis jest dobry, to zawsze samodzielne sporzadzenie mieszanki
bedzie lepsze niz zakup gotowej.
Natomiast najwiekszy klopot bedzie potem z uwedzeniem badz upieczeniem
takiej szynki. Tylko gotowana nie jest tak smaczna, a do dalszej obrobki
potrzeba niestety specjalistycznego sprzetu :)

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-01-03 13:01:33

Od: "Janusz D." <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Przemyslaw Koziarski napisał(a) w wiadomości:
<84q3n5$frq$1@sunsite.icm.edu.pl>...
>Natomiast najwiekszy klopot bedzie potem z uwedzeniem badz upieczeniem
>takiej szynki. Tylko gotowana nie jest tak smaczna, a do dalszej obrobki
>potrzeba niestety specjalistycznego sprzetu :)

Dlatego tak sie napalilem na te szynke, bo pamietam smak z przed paru lat z
wyjazdu na wies, a problemu nie bedzie gdyz ojciec na swojej dzialce ma
wlasnie pozadna wedzarnie i zapas drewna z wisni i olchy -oj korzystalem z
niej nie raz, zwlaszcza gdy udalo sie zlowic pieknego pstraga czy lipienia-
Janusz
ICQ: 31950147
d...@p...com
d...@p...fm

1. Data: 2000-01-03 13:03:25

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wlasnie pozadna wedzarnie i zapas drewna z wisni i olchy -oj korzystalem z
> niej nie raz, zwlaszcza gdy udalo sie zlowic pieknego pstraga czy

No, jak masz wedzarnie to pozostaje tylko zyczyc smacznej szynki. Tylko nie
wyjmij jej za szybko bo sie cala nie zapekluje :))))

Przemyslaw Koziarski

Re: Przepis na zaziki.
Obiecany przepis
Re: komputerowa książka kucharska