Przepisy Makłowicza (OT) i nie OT

1. Data: 2003-03-27 17:11:21

Temat: Przepisy Makłowicza (OT) i nie OT
Od: "Akulka " <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czytając tą grupę już od pewnego czasu zauważyłam, że wśród grupowiczów(ek),
jest wielu zwolenników(ek) i wielbicieli(ek) kuchni i przepisów R. Makłowicza.
Tak sobie więc pomyślałam, że skoro prawie w każdym tygodniu ktoś prosi,
szuka lub podaje przepis Makłowicza, to może stworzyć jakiś kącik z jego
przepisami?
Każdy mógłby tu swoje powrzucać, a wzbogacić się o dalsze, zachomikowane
przez innych. Co wy na to??? Myślę, że nie jest to taki głupi pomysł. Ja mogę
powrzucać swoje (pierwsza zgłaszam się na ochotnika). Nie robię tego od razu,
żeby czasem nie powstał wrzask, że zaśmiecam grupę... Czekam na odzew...

Pozdrawiam, Akulka

1. Data: 2003-03-27 17:19:42

Temat: Re: Przepisy Makłowicza (OT) i nie OT
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Akulka napisał:
> [...]
> żeby czasem nie powstał wrzask, że zaśmiecam grupę... Czekam na odzew...

Moze jakas strone zrobic? Ja moge stworzyc prosta strone nawet, z
adresem tez nie byloby mysle problemu :-)

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-03-27 17:29:25

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości

> Moze jakas strone zrobic? Ja moge stworzyc prosta strone nawet, z
> adresem tez nie byloby mysle problemu :-)

Jest juz strona z podrozy kulinarnych, co prawda nie wszystkie, ale sa
http://kuchnia.mckornik.com/

Dorota

1. Data: 2003-03-27 17:33:45

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dorka napisał:
> Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości

> Jest juz strona z podrozy kulinarnych, co prawda nie wszystkie, ale sa
> http://kuchnia.mckornik.com/
>
> Dorota

No to mysle ze po problemie zwlasza ze autor strony prosi o przesylanie
przepisow :-)

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-03-27 23:03:42

Temat: Re: Przepisy Makłowicza (OT) i nie
Od: "Akulka " <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

walkie! <w...@w...net.pl> napisał(a):

> No to mysle ze po problemie zwlasza ze autor strony prosi o przesylanie
> przepisow :-)

Hm,
no ja nie wiem, ta stronka ma jeden wielki minus, przepisy podawane są
niekompletne, opisy do niego w stylu: "nie wiele udało mi się zanotować, to
wiem, że ten tego, a to, to chyba...", a i przepisy dawno nie wklejane i
stronka nie aktualizowana.

Mnie chodziło, aby smakosze tej grupy mogli wpisywać swoje przepisy, żeby
były aktualizowane (wiem, że czasami w telewizji pojawia się Makłowicz), żeby
stworzyć taką rzetelną bazę, w której można byłoby pogrzebać i do której
życzliwcy wpisywaliby nowe widziane, zasłyszane lub przeczytane albo nawet
wyszperane z czeluści Internetu przepisy.

No, ale jak nie ma chętnych to trudno. Tylko nie biadolić więcej jakie
przepisy były, albo co ostatnio pokazywali...Jak to mówią, nikogo na siłę nie
uszczęśliwisz

Pozdrawiam serdecznie i lekko sennie, Akulka

1. Data: 2003-03-28 08:29:35

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Akulka napisał:

> [...]
> uszczęśliwisz
>
> Pozdrawiam serdecznie i lekko sennie, Akulka

Mozemy sie tym zajac :-) naprawde nie ma problemu :-)

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-03-28 10:51:52

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik walkie! napisał:

> Mozemy sie tym zajac :-) naprawde nie ma problemu :-)

Mam napisana aplikacje, zainstalowanie jej na serwerze u mnie nie
stanowi problemu, jesli sa chetni. Prosze o odzew.
Ja nie mam zadnego przepisu p. Maklowicza jednak jesli Wy macie to
dajcie znac. Zaden problem, mozemy zrobic taka baze :-)
Napiszcie jak sie na to zapatrujecie :-)
Ewentualnie czy znajda sie osoby notujace te przepisy, ja zazwyczaj
program Maklowicza przesypiam a i z telewizja nie jestem zaprzyjazniona.

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl

Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-03-28 11:03:23

Od: "Piotr Kosela" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

walkie! wrote:
> [...]
> Ewentualnie czy znajda sie osoby notujace te przepisy, ja zazwyczaj
> program Maklowicza przesypiam a i z telewizja nie jestem

Od dawna - pomimo różnych opinii na grupie - noszę się z zamiarem spisywania
przepisów RM. Mam nagrane na VHS prawie wszystkie odcinki (tylko bez
złośliwych komentarzy proszę! ;-)). Nie chcę się deklarować na 100%, bo to i
czas potrzebny i trzeba poskromić wrodzone lenistwo, ale chętnie, w miarę
możliwości, pomogę.

PS. A problemu z jakimiś prawami autorskimi nie będzie? Bo - jak rozumiem -
przepisy mają być spisywane w miarę dokładnie.

PS2. I mam nadzieję, że strona będzie bardziej kolorowa od Twojej Justyno?
Nie dlatego, że mi się Twoja strona nie podoba - wręcz przeciwnie ;-), ale w
tym przypadku liczę na weselszą kolorystykę. Wiosna przecież! ;-))

--
Pzdr
Pe Ka

1. Data: 2003-03-28 11:10:31

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Kosela napisał:

> [...]
> czas potrzebny i trzeba poskromić wrodzone lenistwo, ale chętnie, w miarę
No to bedziesz mial szanse pocwiczyc silna wole :-) codziennie jeden
przepis :-)

> PS. A problemu z jakimiś prawami autorskimi nie będzie? Bo - jak rozumiem -
> przepisy mają być spisywane w miarę dokładnie.
Wydaje mi sie ze nie bedzie, dowiem sie.

> PS2. I mam nadzieję, że strona będzie bardziej kolorowa od Twojej Justyno?
> Nie dlatego, że mi się Twoja strona nie podoba - wręcz przeciwnie ;-), ale w
> tym przypadku liczę na weselszą kolorystykę. Wiosna przecież! ;-))
Bedzie, bedzie , spokojnie :-) Bedzie kuchenna :-) A moja strona domowa
jest taka ciemna bo to tylko moja strona a ja uwielbiam czarny kolor :-)
Bedzie wesolo i kolorowo :-) Ewentualnie, jesli ktos reflektuje, moze
wykonac jakas grafike, jesli nie - zrobie sama :-)

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-03-28 11:18:41

Od: "Piotr Kosela" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

walkie! wrote:
> No to bedziesz mial szanse pocwiczyc silna wole :-) codziennie jeden
> przepis :-)

Nie no, kurczaczki, przeca to chyba 500% normy, a ja deklaruję poniżej 100
;-)
Litości!

> Wydaje mi sie ze nie bedzie, dowiem sie.

Aha...

/ciach/

> jest taka ciemna bo to tylko moja strona a ja uwielbiam czarny kolor

Ja też ;-) Ale wcale nie wyszczupla :-( (mnie ;-))

> :-) Bedzie wesolo i kolorowo :-) Ewentualnie, jesli ktos reflektuje,
> moze
> wykonac jakas grafike, jesli nie - zrobie sama :-)

A z tym to już nie do mnie - "od zawsze" używam gotowców.

--
Pzdr
Pe Ka
Jeżeli odpowiadasz bezpośrednio usuń co trzeba z adresu!

[Chwalę lokal] Pastelowa/WRC
Boczniaki
Ryba - "po mojemu"
garam masala