Przepisy na kaloryczne, kremowe ciasta

1. Data: 2009-04-07 18:14:00

Temat: Przepisy na kaloryczne, kremowe ciasta
Od: "mizenriddle" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Szukam dobrych i sprawdzonych przepisów na bardzo tłuste, kaloryczne,
kremowe ciasta na babski wieczór ;)

Bardzo mi na tym zależy bo babski wieczór już niedługo, a w internecie nie
widze niczego ciekawego i co najważniejsze sprawdzonego.

Byłabym bardzo wdzięczna za wszelkie propozycje. Im bardziej kaloryczne tym
lepiej! ;)

Pozdrawiam

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
3990 (20090406) __________

2. Data: 2009-04-07 19:46:10

Temat: Re: Przepisy na kaloryczne, kremowe ciasta
Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mizenriddle" <a...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> widze niczego ciekawego i co najważniejsze sprawdzonego.
>
> Byłabym bardzo wdzięczna za wszelkie propozycje. Im bardziej

Frytki ze smalcem, tort z pasztetu i pączki z lukrem i bitą śmietaną
mogą być?

3. Data: 2009-04-07 19:56:30

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

lemonka pisze:
> [...]
> internecie nie

> kaloryczne tym
>>
> Frytki ze smalcem, tort z pasztetu i pączki z lukrem i bitą śmietaną

Miałby być ciasta.

--

Paulinka

4. Data: 2009-04-07 22:28:10

Od: "mizenriddle" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

No na pewno jest to kaloryczne, ale zdecydoiwanie wolałabym ciasta -
smaczniejsze.

3994 (20090407) __________

5. Data: 2009-04-08 07:38:03

Od: "milandau" <m...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuje te stronę http://www.ciasta.org sa tam dosyc ciekawe przepisy na
rozne okazje, na babski wieczor tez

> [...]
> wirusów 3990 (20090406) __________
>
> Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

koszerne danie
Tanie wina wytrawne
Czym zastąpić sześcienną kostkę rosołową?
JA I IKSELKA
tak gotujemy