Przepraszam że znów o zmywarkach :)

11. Data: 2007-04-23 17:43:56

Temat: Re: Przepraszam że znów o zmywarkach :)
Od: brutus <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp napisał(a):

> powiem szczerze, ze nie notuje w pamieci godzine, o ktorej
> uruchomilem zmywarke, a stopera tez nie wlaczam, wiec
> ten czas mi sie przydaje do informacji, kiedy zmywarka
> zakonczy bieg

moja jak skonczy to piszczy tak, ze nie da sie tego nie uslyszec, czesto
musze otworzyc ja na chwile tylko po to, zeby przestala wydawac te piski.
U mnie sa to trzy kilku sekundowe piski w ok jedno- lub dwu- minutowych
odstepach. Oczywiscie mozna to tez wylaczyc, wtedy jedynym wskaznikiem
jest czerwony punkt na podlodze, wskazujacy, ze zmywarka jeszcze pracuje.

hmm, moze to nie jest standard, do tej pory myslalem, ze jest

> Czy jest niezbedny? Kwestia gustu

no i wg mnie to TYLKO kwestia gustu, ktora bardziej sie komu podoba, ja
nie potrzebuje, ale kazdy przeciez ma prawo do innego zdania

Pozdrawiam,
Rafal

12. Data: 2007-04-23 18:42:21

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

brutus napisał(a):

> no i wg mnie to TYLKO kwestia gustu, ktora bardziej sie komu podoba, ja
> nie potrzebuje, ale kazdy przeciez ma prawo do innego zdania

oczywiscie
dlatego napisalem swoje zdanie - moim zdaniem sie przydaje, ale
to kwestia gustu, kwestia wizualna (panel jest widoczny), i kwestia
potrzeb
ja kupilem z panelem, bo taka chcialem, i mi to odpowiada
Zdarza sie, ze chcialem wiedziec, ile do konca, bo musialem cos
wyjac ze zmywarki, i nie wiedzialem czy poczekac te 10 minut do konca,
czy to jednak jest 1,5h i nie moge czekac

Sierp

13. Data: 2007-04-24 22:38:02

Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On 23 Apr 2007 06:45:59 -0700 I had a dream that ZbyszekZ <z...@g...com> wrote:
>Gucio wiesz. Awantura będzie jak wróci, skąd zmywarka ma wiedzieć
>kiedy TŻ wraca? :-)

A bo ja wiem, jak one samiczki się tam dogadują... Nie na darmo zmywarka
jest rodzaju żeńskiego.

--
Grzegorz Janoszka

14. Data: 2007-04-25 14:59:25

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Rozwiązuje to częściowodioda świecąca w podłoge, ciekawe, kiedy bedzie pierwsza dioda
swiecąca cyferkami na podłogę, jak
już dostepne zegary wyswietlające godzinę na scianie??
JaC

15. Data: 2007-04-25 15:00:32

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Zawsze można drzwi delikatnie uchylic...
JaC

16. Data: 2007-04-26 18:29:19

Od: "bramka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zawsze można drzwi delikatnie uchylic...
> JaC

No dokładnie. Właśnie tak robiłam. Tylko na parę centymetrów.
bramka

17. Data: 2007-05-08 19:41:56

Od: RS138 <rs138@no_spam_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka napisał(a):

> Przydaje się wyświetlacz. Wracam do domu, bo TŻ włączyła zmywarkę i poszła
> gdzieś. Dzięki wyświetlaczowi wiem, kiedy będzie awantura, że nie wyjąłem
> rzeczy i kiszą się tam :)

O tak, dawniej był problem ze zmywaniem - było to cięzkie i
nieprzyjemnezajęcie. Teraz tregedią jest włożenie i wyjęcie garnków ze
zmywarki. Wiem coś o tym. Podobnie z praniem. Kiedy były balie do
gotowania bielizny, tary i tzw. płatki mydlane, czyli jeszcze przed erą
pralek nieautomatycznych (pierwsze automatyczne pojawiły się za późnego
Gierka - kto to pamięta? ja tak!), pranie nie było tak upiornie ciężkie.
Na myśl, że trzeba będzie wyjać z pralki bieliznę i rozłożyć na
suszarce w ogóle odechciewa się prania. Już lepiej sobie pożeglować w
sieci. :)

Czy 5 lat gwarancji to dobry argument - AMICA
Akumulator Bosch 36V do elektronarzedzi???
malowanie balkonu
farby wewnetrzne
zlewozmywak granitowy - jaka firma