Re: Przeproś babcię

Data: 2004-09-27 09:40:44
Temat: Re: Przeproś babcię
Od: "Jacek" <j...@w...pl>

news:cj6bol$okf$1@localhost.localdomain...

> Wiarę w to, że jak dziecko nie dostanie pistoletu - zabawki, to za
> dwadzieścia lat możemy spodziewać się zaniku broni na świecie.

Ale też nie zaszkodzi, od czegoś trzeba zacząć, nieprawdaż ?

> Bo moze Monika twierdzi, że jest OK. Jej życie, jej postawa.

To oczywiste

> Tyle, Jacku, że nie masz podstaw do takiego zachowania. Pokaż mi paragraf
> mówiący o tym, że Moika ma się stawić w poradni. I drugi, paragraf mówiący
> o tym, że dzieci nadpobudliwe nie mają prawa chodzić do przedszkola.

Wystarczy zdrowy rozsądek i dbałość o dziecko.

> Bez przesady. Pięciolatek jest ruchliwy i to jest niedogodność dla
> przedszkola???

Nadmiernie ruchliwy. Jest to niedobre dla wszystkich, dla przedszkola też.

> No właśnie - z mamą, a nie z babcią.

Mama nie chodzi do przedszkola.

> I do czego nie ma kwalifikacji. To tak, jak ja bym chciała orzekać, że Ty
> masz skoliozę i zrób coś z tym.

Bez sensu, oczywiście że ma. Po to kończyła szkołę aby umieć odróżnić
jedne zachowania od innych.

> IMHO to pierdółka. Ważna rzecz byłaby wtedy, jeśli syn Moniki usiłowałby
> przelewać zupę przy każdym obiedzie, wbrew protestom koleżanki.

Ok, niech będzie że to jest nieważne. Poczekamy na ważniejsze.

> A dla mnie słowo to słowo.

????

> Monika widać umie i należy przyjąc to do wiadomości.

Przyjąłem, ale uważam że to jest zachowanie agresywne.

> Według Twojej oceny. Jesteś jednak osobą nie zaangażowaną.

Dlatego jestem mnie subiektywny.

O diagnozach nie będę pisał bo nie mam uprawnień,
napisałem dużo co myślę o zachowaniu Moniki.
Czas pokaże kto był bliższy w swojej ocenie sytuacji.

Jacek