Re: Przeproś babcię

Data: 2004-09-26 12:13:09
Temat: Re: Przeproś babcię
Od: krys <k...@p...onet.pl>

Jacek wrote:

>> > Ale też jej nie przybędzie.
>>
>> O święta naiwności...
>
> Co nazywasz naiwnością ?

Wiarę w to, że jak dziecko nie dostanie pistoletu - zabawki, to za
dwadzieścia lat możemy spodziewać się zaniku broni na świecie.

> Ale chyba nikt nie pochwala wyprzedzania pod górę.

Ale mimo wszystko dorośli kierowcy to robią. A chyba mają większą możliwość
ocenienia idiotyczności własnego zachowania i konsekwencji z niego
wynikających.

> mam przeczucie że zrobiła to już wielekrotnie, niestety mama nam nie
> odpowie więc nic z tym dalej nie da się zrobić.

Bo moze Monika twierdzi, że jest OK. Jej życie, jej postawa.

> Gdybym był na miejscu Pani, wezwał bym Monikę na spotkanie,
> gdyby nie potrafiła się w skończonym czasie spotkał a sytuacja w zakresie
> dużej ruchliwości dziecka by się nie zmieniała,
> wysłałbym do nie wezwanie do stawienia się w poradni,
> gdyby dalej nie było żadnej komunikacji z nią,
> postawiłbym wniosek o usunięci dziecka z przedszkola.

Tyle, Jacku, że nie masz podstaw do takiego zachowania. Pokaż mi paragraf
mówiący o tym, że Moika ma się stawić w poradni. I drugi, paragraf mówiący
o tym, że dzieci nadpobudliwe nie mają prawa chodzić do przedszkola.

> Problem jednak w tym że nikt na nic nikogo nie skazuje tylko moim zdaniem
> chce rozwiązać pewną niedogodność
> ale druga osoba nie chce tego słuchać bo uważa że i tak wie lepiej.

Bez przesady. Pięciolatek jest ruchliwy i to jest niedogodność dla
przedszkola???

> Dlaczego musiała się wkurzyć po prostu sytuacja mogła wymagać rozmowy z
> mamą.

No właśnie - z mamą, a nie z babcią.

> się
>
> Mówi co widzi, nie słyszałem żeby obrażała chłopca po prostu określa to co
> widzi.

I do czego nie ma kwalifikacji. To tak, jak ja bym chciała orzekać, że Ty
masz skoliozę i zrób coś z tym.

> Bo to ważna rzecz.

IMHO to pierdółka. Ważna rzecz byłaby wtedy, jeśli syn Moniki usiłowałby
przelewać zupę przy każdym obiedzie, wbrew protestom koleżanki.

> Nie mam takiego negatywnego nastawienia na słowa innych o mnie czy o mojej
> rodzinie
> opinia jest opinią.

A dla mnie słowo to słowo.

> Ok, ja nie wyobrażam sobie aby napisać o mojej mamie zastrzelić babcię,
> może ja jestem staroświecki, ale nie umiem sobie tego wyobrazić.

Monika widać umie i należy przyjąc to do wiadomości.

> w agresywny sposób

Według Twojej oceny. Jesteś jednak osobą nie zaangażowaną.

> jaką ?

Że syn Moniki wymaga ćwiczeń na koncentrację.

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło."