Przetłuszczające się włosy..

1. Data: 2006-05-02 10:19:03

Temat: Przetłuszczające się włosy..
Od: <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomocy!!! Mam 14 lat ale moje włosy się strasznie przetłuszczają próbuje
wszystkich szamponów i nic nie pomaga... włosy musze myć czasami nawt
codzinnie... Może jakieś znacie domowe sposoby??? Lub jakis genialny
szampon?? Prosze o pomoc!!!

2. Data: 2006-05-02 10:39:38

Temat: Re: Przetłuszczające się włosy..
Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2 May 2006 12:19:03 +0200, r...@n...pl wrote:

> [...]
> wszystkich szamponów i nic nie pomaga... włosy musze myć czasami nawt
> codzinnie... Może jakieś znacie domowe sposoby??? Lub jakis genialny

jestes nastolatka, twoje hormony wariuja, skora tez. myj codziennie (wiele
kobiet myje wlosy codziennie cale zycie, a sporo takze po myciu je uklada)
na przetluszczajace jest niezly szampon Tresseme czy cos takiego acz w
polsce chyba go nie ma... jesli przetluszczaja sie jakos potworniscie to
moze wizyta u dermatologa?

--
Boska
http://magdee.blox.pl

3. Data: 2006-05-02 21:07:37

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 May 2006 11:39:38 +0100, Boska napisał(a):

> [...]
> na przetluszczajace jest niezly szampon Tresseme czy cos takiego acz w
> polsce chyba go nie ma... jesli przetluszczaja sie jakos potworniscie to

możesz też spróbować szamponu z serii brzydkobutelkowatych firmy *FARMONA*.
To takie kanciaste brązowe butelki 300ml. Tanie i dla mnie były skuteczne.
teraz używam ze skrzypu ale to tylko dlatego, że nie przesuszają skóry
głowy (skłonności do łupieżu)

Teraz nie mam kompletnie problemów z włosami. Oprócz tego, że obficie
wypadają ale to już inna sprawa.

physiogel - podrażnienie skóry
Jak sprawic, zeby wlosy rosly szybciej?
Niewidzialny/silikonowy biustonosz
Szampon Dercos prrzeciw wypadaniu włosów
Paznokcie po akrylu.+ Wycinanie skórek.