Re: Przygotujcie się na dzień dziecka

Data: 2002-05-28 09:21:12
Temat: Re: Przygotujcie się na dzień dziecka
Od: "Apelless" <e...@w...pl>

Użytkownik "Wilczek" <w...@i...com> nadziubdział w wiadomości
news:acu419$fgs$1@korweta.task.gda.pl...
> > Spytajmy Je czego czego Ono pragnie.
>
> Pieniedzy i samochodow !!!
>
> > I spełnijmy Jego życzenia.
>
> Tak, tak, tak !!!

Very Funny 8- \ Sądzicie, że tak latwo odpuszczę?Skoro udajecie,
że nie nie rozumiecie, co znaczy spotkać się ze Swoim Wewnętrznym
Dzieckiem to spytam wprost "materialistów-żartownisiów":
$$$$$$$$ Co byście kupili za te pieniądze?
Bezkresną Miłość, Ukojenie, Poczucie Pełni?
Żadna kochanka na tylnym siedzeniu BMW nie da wam takiej
satysfakcji ,jaką jaką możecie dać Sami Sobie...
Satysfacji z bycia ze Sobą.(I bycia Sobą.)
Może jedynie Czcigodny Pan Jerzy Turyński wie
o co chodzi, lecz widać uważa mnie za
egzaltowanego neurotyka, lub wątek nie wart dyskusji,
niemniej założę się, że 1 czerwca spędzi On w kontakcie
ze Swoim WewnętrzymDzieckiem.W milczeniu.
I za to Go szanuję. I Czcigodnego użytkownika Marsel,
który dostrzegł inny frapujący aspekt sprawy.
( Psychologia dziecka:). Niespełnione Marzenia i aspiracje.
Kocham retrospekcje...Lecz i On(tzn. Marsel),
został obrzucony żartami...I to przez Kapitułę Grupy...

Oto, jakie wrażenie wywarła na mnie postawa
Czcigodnych Alfreda i Wlczka, chowających się przed
tematem za poczuciem humoru.Jesteście źli i brzydcy!!!

Czcigodny Użytkowniku Linek. Ty Jedna choć trochę
otwarlaś Swe Serce. Moje marzenia były podobne.
Z tym, że Mi brakowało(emocjonalnie) obojga
rodziców.A klocków lego nie miałem nigdy
1 czerwca kupię na pewno. Lepiej za późno niż wcale(?)

-posdlofienia dja wsiśtkich bobaskóf.(tzn. Czcigodnych Grupowiczów)

- Apelles.

p.s.
W biblioteczce polecnych książek brak Johna Bradshowa. Dlaczego?

Nikt(z wyj użotkownika saulo nie ma prawa robić sobie tu jaj)
Jako, że ciało jest świątynią ducha, należy onie dbać.
Utrzymanie Ciala w dobrej kondycji, wymaga

.czynnego uprawiania sportów...etc.

4. najlepszej opieki medycznej i kosmetycznej
5.

A żeby nasze wypielęgnowane pupcie wo