Przyjazn miedzy kobieta i mezczyzna ....

21. Data: 2003-01-02 16:59:42

Temat: Re: Przyjazn miedzy kobieta i mezczyzna ....
Od: "Ania Björk \(sveana\)" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Aleksandra" <a...@w...pl> skrev i meddelandet
news:av1q9j$kbv$1@news.tpi.pl...

> My na szczescie mieszkamy jeszcze w kraju w miare normalnym, nie
> calkiem oglupionym i nie musimy sie bac paragrafow. A rzeczy nalezy
nazywac
> po imieniu. Z wielu wzgledow ciesze sie, ze nie miaszkam w Twoim kraju.

A ja sie ciesze, ze nie bede musiala czytac Twoich postow. Rasizm i
nietolerancja to cos, co omijam szerokim lukiem.
PLONK

Anna

22. Data: 2003-01-02 18:08:05

Od: "Aleksandra" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania Björk (sveana) <s...@h...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:av1r6h$rki$...@n...onet.pl...
> [...]

> A ja sie ciesze, ze nie bede musiala czytac Twoich postow. Rasizm i
> nietolerancja to cos, co omijam szerokim lukiem.

Bardzo sie tym zmartwilam. Jak ja to przezyje??? Jesli ktos nie
lubi homoseksualistow, to jest rasista???

23. Data: 2003-01-02 18:35:37

Od: "kameljanda" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Tak, oczywiście, z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że jak
najbardziej

Tym łatwiejsza, o ile samemu nie jest się w związku.
Przykładowo w małżeństwie, do głosu dochodzi druga połówka jabłka ;)
przyglądająca się bacznie ;) z boku.
Nie ma problemu natomiast z dawnymi, wypróbowanymi "szczenięcymi"
przyjaźniami. I tak powinno być :-)
--
Małgorzata;
"Panie zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania,

24. Data: 2003-01-02 18:46:40

Od: "kameljanda" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Zygmańska" <j...@s...gliwice.pl> napisał w wiadomości
> I mi sie wypsnęło cos takiego :
> "jak to fajnie ze mam Was - to znaczy Ciebie, Xkasa, Ygreka (to
> wymieniłam imiona), to fajne że nas nic nie łączy w sensie erotycznym,
> a tak bardzo się lubimy i zawsze na Was mogę liczyć".

O właśnie. Przyjaciela traktuje się jak brata/siostrę, kogoś z kim dzieli
się wspólne zainteresowania, problemy.

> Z wieloma spędziłam w górach po kilka tygodni na różnych wyjazdach
> śpiąc w jednym namiocie.

Czyli przyjaciel to ktoś, komu się naprawdę ufa :-)

Dla mnie mój przyjaciel to osoba z którą się świetnie dogaduję, przekomarzam
której towarzystwo jest dla mnie świetnym wypoczynkiem a nie seksualną
eskapadą. To starszy brat, którego nigdy nie było mi dane mieć :-(

25. Data: 2003-01-02 19:03:22

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gandalf" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> "Sokrates" <d...@w...pl> wrote in message
> >
> W dzisiejszym swiecie wszystko jest mozliwe.Tak samo jak mozliwa jest
milosc
> jednej kobiety do drugiej badz mezczyzny do mezczyzny.
Dlaczego sądzisz że homoseksualizm jest czymś nowym dla ludzkości?

> Mysle,ze pytanie
> mogloby byc inaczej sformulowane.Jak czesto sie taka przyjazn spotyka?Ile
> takich przyjazni nigdy nie rozwinelo sie w nic bardziej
> zaawansowanego?

Ciekawe jest to że słowo bezinteresowne zostało przekształcone do związków o
charakterze erotycznym, a przecież prawdziwa przyjaźń taka jest.

Ciekawe co powiesz za kilka lat

Jacek

26. Data: 2003-01-02 19:06:27

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Taki wspólny przyjaciel rodziny - to jak najbardziej, ale musi wyznawać
> zasadę, że "zona mojego przyjaciela jest zona mojego przyjaciela" - /tak
> zawsze mówił nasz rodzinny przyjaciel (szkoda, że teraz moze na nas
patrzec
> tylko z obłoków ...).

Wydaje mi się że kiedy stajemy się małżenstwem nasi przyjaciele stają
się w pewnym sensie przyjaciółmi rodziny.
Nie wyobrażam sobie przyjaciela/przyjaciółki mojej żony którego bym nie
trawił.

Chyba razem sie trzymaliście ;-)
Jacek

27. Data: 2003-01-02 20:45:38

Od: "Gandalf" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <j...@w...pl> wrote in message news:av22if$g5p$1@news.onet.pl...

> milosc
> Dlaczego sądzisz że homoseksualizm jest czymś nowym dla ludzkości?

Nie pisze,ze jest czyms nowym,ale ze nie jest czyms bardzo
powszechnym.Czestsze sa przypadki zwiazkow zgodnych z natura.I o to mi
chodzilo.Homoseksualizm jest tylko przykladem,ktory nasunal mi sie jako
pierwszy,poniewaz rowniez jest to forma zwiazku dwoch osob.Rownie dobrze
moglem napisac,ze wiekszosc telewizorow,ktore sie obecnie spotyka jest
kolorowa,jednakze istnieje jeszcze niewielki odsetek tych czarno-bialych.

> Ciekawe jest to że słowo bezinteresowne zostało przekształcone do związków
> charakterze erotycznym, a przecież prawdziwa przyjaźń taka jest.
Ciekawy jest sposob,w jaki zostalem zrozumiany.Tak jak napisalem powyzej -
to byl przyklad czegos,co jest mozliwe,ale nie wystepuje rozwnie czesto,jak
zwiazki "naturalne".Nie bylo w mojej intencji porownywanie przyjazni do
zwiazku typowo erotycznego.Tak wyszlo ;)
Ale na marginesie - zwiazek dwojga osob,ktore sie kochaja powinien byc
bezinteresowny rowniez w tej dziedzinie,nie uwazasz?

> stosunkow
>
> Ciekawe co powiesz za kilka lat
Sam jestem ciekaw.

28. Data: 2003-01-02 20:56:45

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moglem napisac,ze wiekszosc telewizorow,ktore sie obecnie spotyka jest
> kolorowa,jednakze istnieje jeszcze niewielki odsetek tych czarno-bialych.

W tym sęk że telewizorów nie było parę wieków temu,
a białe owce zjadaja i tak wiecej trawy niz czarne.
Wiesz dlaczego ?

Jak się kochają to powinni to okazywać.

Jacek

29. Data: 2003-01-02 23:08:14

Od: "Aga" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się w pewnym sensie przyjaciółmi rodziny.
> Nie wyobrażam sobie przyjaciela/przyjaciółki mojej żony którego bym nie

Ja mam inne doswiadczenia. Chyba nigdy nie mialam takiej najprawdziwszej
przyjaciólki, ale wiele nazwijmy to "przyjaciól" nie przetrwało proby mojego
malzenstwa. Nie wiem jak, ale zawsze sie tak robilo, ze nagle Ci co mi
kiedys odpowiedali - zupelnie nie pasowali juz w ukladzie Moj maz i ja. Moze
fakt, ze moj uklad malzenski to miłosc i przyjazn - powoduje, ze wiecej sie
wymaga od przyjaciol... Mamy w sumie tylko znajomych, mianem przyjaciela
trudno mi teraz kogos nazwac (oprocz Meza).
Zawsze mnie to zastanawia, ze ludzie tak latwo nazywaja powierzchowne
znajomosci - przyjaznia. Chyba juz jestem innym pokoleniem, bo w mojej
glowie klebia sie moze juz przestarzale wzorce przyjazni - lojalnosc,
szczerosc, bezintersownosc, wzajemny szacunek i taka zyczliwosc bez
zazdrosci i konkurencji. Gdzie takich przyjaciol szukac ?

do milego - Agata

30. Data: 2003-01-03 07:46:28

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szczerosc, bezintersownosc, wzajemny szacunek i taka zyczliwosc bez
> zazdrosci i konkurencji. Gdzie takich przyjaciol szukac ?

Ja, ja odpowiem - w górach ;-))

Wszystkiem moje przyjażnie to górskie przyjaźnie, sprawdzone
wielokrotnie w śniegu i upale, w deszczu i w słońcu.
Kiedy tak sie z kimś idzie kilkanaście godzin dziennie, kiedy się śpi
pod jednym namiotem przez kilkanaście dni to się człowieka "sprawdza".
A z każdym z tych przyjaciół byłam chyba na kilkudziesieciu wspólnych
wyjazdach

Jak pisałam mam takich przyjaciół trzech, z dwójką znam sie od 25 lat,
z trzecim - 15 lat, wielokrotnie sie okazywało ze w trudnych czasach
mogę na nich liczyć. Mam też kilku dobrych znajomych, którzy
sprawdziwszy sie w trudnych warunkach mogliby zostać moimi
przyjaciółmi. Na razie nimi nie są, bo po prostu za mało, za krótko
się znamy.

Niestety przeżyłam też jedno poważne rozczarowanie. Wydawało mi się ze
pewna osoba jest moim przyjacielem, powierzyłam jej pewną swoją
tajemnicę. A on (bo to był też facet) kiedy był na mnie zły rozpaplał
ją na duzym forum znajomych.
Bardzo, bardzo się na nim zawiodłam.
Moze przez to że wcześniej już miałam tych moich przyjaciół myśłałam
ze kazdy jest lojalny. Niestety okazało się że nie każdy.

Jeśli chodzi o mężą - to dwójka z tych przyjaciół (tych co ich znam 25
lat) była moimi przyjaciółmi jeszcze zanim poznałam mojego męża.
Potem zostali naszymi przyjaciółmi wspólnymi. Potem jeden z nich
pojechał z moim meżem w wyższe góry i tam się pożarli.
Teraz mój mąż ich zna, aceptuje i lubi, ale nie można nazwać tego
przyjaźnią.
Trzeciego przyjaciela poznałam już w trakcie małżeństwa, mój maż go
toleruje, ale raczej nie lubi, natomiast bardzo go lubi mój starszy
syn i jest on dla mojego syna dużym autorytetem.
Czasem odnoszę wrażenie że mój mąż jest zazdrosny, ale wcale nie o
mnie, tylko właśnie o syna.

Jeden z tych przyjaciół jest szczęśliwie żonaty, jego żonę bardzo
lubię, ale nie mogę tego nazwać przyjaźnią, drugi ma drugą żonę,
pierwsza byłą beznadziejna (ładna dziewczyna, ale okropny charakter),
druga jest bardzo fajna, też ja lubię, ale coś im sie ostatnio nie
układa. Ten trzeci jest mimo skończonej 40 - kawalerem, coś ciągle
szuka swojej drugiej połówki

A tak w ogóle to wszyscy (jak i 90 innych osób) mamy wspólną pasję,
wspólną chałupę w górach, listę dyskusyjną w Internecie, nasze dzieci
się znają i lubią.
Tworzymy jedną paczkę i jedno "towarzystwo wzajemnej adoracji".
Spędzamy razem wiele imprez które sami dla siebie organizujemy w tym -
ostatniego Sylwestra. Są w tej paczce ludzie, którzy się lubią
bardziej, lub mniej, czasem sie kłócimy ale tak ogólnie wszyscy się
bardzo lubimy.
Co roku dochodzi do nas kilkoro nowych młodych ludzi i momentalnie
"wsiąkają" w to towarzystwo i od razu znajdujemy wspólny język.
Ale aby do nas dojsć trzeba zdać prawie 30 trudnych egzaminów, to
weryfikuje ludzi.
Raz na 5 lat jest spotkanie tych wszystkich którzy sie przez ten klub
przewinęli przez ostatnie 35 lat i z każdym mam o czym rozmawiać.

Ja się strasznie cały czas cieszę ze mnie los obdarzył takimi
przyjaciółmi - wiem ze to rzadka rzecz w dzisiejszytch czasach.

Pozdrowienia.

Basia

MATKA POSZUKUJE SYNA LESZKA UR.31-01-1983r W GORLICACH
Szampanskiej zabawy sylwestrowej
wszystkiego dobrego na Nowy Rok
Co mam robić?:(
Szczęśliwego Nowego Roku