Przyjecie na 90 osob - pomozcie experci :)

1. Data: 2004-09-24 11:44:03

Temat: Przyjecie na 90 osob - pomozcie experci :)
Od: "zwyczajny" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktos z milych Panstwa mogl by mi pomoc w ustaleniu
ilosci produktow ktore trzeba kupic by zrobic szwedzki
stól dla 90 osob
Chce zrobic nastepujace rzeczy
- plasterki roznych wedzonek lub wedlin na polmiskach
- do tego jarzyny i warzywa oraz inne dodatki

A moze ktos z Panstwa mial by taki szwdzki stól rozpisany na
produkty dla 90 osob i na ilosci tych surowcow

Co dac do szwedzkiego stolu by bylo proste w tworzeniu i tanie i ŁĄdne

Bardzo prosze o doradcze opinie
Z góry za wszystko dziekuje

1. Data: 2004-09-28 00:30:24

Temat: Re: Przyjecie na 90 osob - pomozcie experci :)
Od: "Izabela Sowula" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

zwyczajny <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
>
> A moze ktos z Panstwa mial by taki szwdzki stól rozpisany na
> produkty dla 90 osob i na ilosci tych surowcow

cos mi sie wydaje, ze bylo to 10 dkg dobrej wedliny na osobe - ale glowy nie
dam sobie uciac

Ryba marynowana
Ruskie pierogi
Gołąbki