Re: Przyszła wiosna :-)

Data: 2008-02-28 07:32:47
Temat: Re: Przyszła wiosna :-)
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal)

Bpjea wrote:
> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> Tadeusz wspomnial o odmianie wiec i ja o niej napisalem (takiej
> zarejestrowanej), a nie o siewkach ode mnie.
> Przykladowo jest odmiana 'Targo', ma okreslona charakterystyke;
> kupujac ja zakladamy, ze wplyw gleby nie bedzie znaczacy na cechy tej
> odmiany, bo w przeciwnym razie bylaby to loteria i taniej byloby
> posadzic losowa siewke.
:)
Znając rynek sadzonek zakładam , ze ten Targo nie jest drzewkiem szczepionym
a więc sam w sobie bedąc 'kundelkiem' tymbardziej potomstwa nie może dawać
czystego odmianowo.
Założenie powyższe przyjałem wiedząc , że w Polsce tylko jedna osoba zajmuje
sie szczepieniem orzechów włoskich
Mylisz się, że odczyn gleby nie ma wpływu na smak i łupliwość skorup
orzechów włoskich i zreszta nie tylko, bo dotyczy to równiez leszczyn
z pozdrowieniami i usmiechami
smal