Przywalić im ich własną bronią

21. Data: 2007-05-20 20:21:30

Temat: Re: Przywalić im ich własną bronią
Od: elGuapo <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
> kurcze, przepraszam, ale czy ty jestes teraz trzezwy?

Subiektywnie się całkowicie trzeźwy czuję, ale alkomat z pewnością
miałby odmienne zdanie wobec tych kilku nic nieznaczących lampek
Chardonnaya.
... bo alkomaty należą do 'układu'!

NeG

22. Data: 2007-05-20 20:22:21

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Maj, 21:48, gazebo <g...@w...pl> wrote:

> a to ci :]

A to _Ci_ zmiażdżył :]

--
A.

23. Data: 2007-05-20 20:22:23

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

elGuapo napisał(a):

> Jak zwykle nie wyczuliśmy drugiego dna w lewackich sloganach:
> 'wszystkie dzieci są nasze' ... i możemy sobie z nimi robić co nam się
> żywnie podoba, skoro to nasza własność!

Zawsze mówiłam: "Wara od moich - dzieci i płodów!"
Notabene - moich żyje komplet :-)

--
XL wiosenna
Uwaga: to konto jest kontynuacją poprzedniego, którego profil znajdziesz

24. Data: 2007-05-20 22:25:34

Od: elGuapo <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Maj, 21:22, Fragile <e...@i...pl> wrote:

> A to _Ci_ zmiażdżył :]

No, no - a romans rozkwita na całego....
ale zaprosicie mnie na wesele, co ? ... pliizzzzz.

NeG

25. Data: 2007-05-20 22:27:05

Od: elGuapo <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Maj, 21:22, Ikselka <i...@w...pl> wrote:

> Zawsze mówiłam: "Wara od moich - dzieci i płodów!"
> Notabene - moich żyje komplet :-)

A nie masz gdzieś aby nałęczki na podorędziu?!?

NeG

26. Data: 2007-05-20 22:31:41

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

elGuapo napisał(a):

> A nie masz gdzieś aby nałęczki na podorędziu?!?

Zarzuciłam jednemu, więcej już nie mam ;-)
Oboje jesteśmy przeżytki, dobraliśmy się w korcu maku ;-)

27. Data: 2007-05-20 22:54:47

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Maj, 00:25, elGuapo <e...@v...pl> wrote:

> No, no - a romans rozkwita na całego....

Chyba w Twojej wygłodniałej wyobraźni.

> ale zaprosicie mnie na wesele, co ? ... pliizzzzz.

Get lost, you pervert.

--
A.

28. Data: 2007-05-21 09:19:04

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"elGuapo" <e...@v...pl> wrote in message
ps.com...

No to jest to o czym pisalem - lewica, w jakies 80% opanowana jest
przez cynikow i/lub hipokrytów.
Dobrym przykaładem jest Szczuka- z jednej strony użala sie ze
"slowem mozna zranic najbardziej" - z drugiej strony nie waha
sie opluwać ludzi w programie 'najslabsze ogniwo', albo
wysmiewac z niepelnosprawnej.

Taka osoba nie ma swojego jednoznacznej opinii, nie ma pryncypiów
- opinie dostosowujedo potrzeb chwili (tak zeby wyszło na jej).
Cos na zasadzie mentalnosci Kalego.

Swoja droga dobry pomysł zeby opisac taka pseudo-lewicową osobowsc.
Jedna z cech jest z pewnoscią naiwnosc.

Taka typ rozumowania maja czesto nastolatki - zaczynaja widzec pewne
zdarzenia wielkiego swiata, sa wrazliwi, ale rownoczesnie nie rozumieją
jeszcze wielu mechanizmow. Wiec latwo daja sie nabierac na pewne hasła.

Pozdr,

Duch

29. Data: 2007-05-21 09:35:13

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch napisał(a):

> [...]
>
> Taka osoba nie ma swojego jednoznacznej opinii, nie ma pryncypiów
> - opinie dostosowujedo potrzeb chwili (tak zeby wyszło na jej).

Co Ty, Szczuki używasz jako przykładu??? To przecież tylko narzędzie -
czego przykładem może być zwykły młotek? Żeby być czegoś przykładem,
trzeba mieć jakieś ugruntowane przekonania :-)
Rani, gdy jej za to płacą, głaszcze gdy płacą znów. Młotek. Do użytku.
Na koniec ją wyrzucą, jak zużyty... młotek.

30. Data: 2007-05-21 09:56:46

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Co Ty, Szczuki używasz jako przykładu??? To przecież tylko narzędzie -
> czego przykładem może być zwykły młotek?

Mozliwe.

Jesli tak to z tego wynika nastepujaca rzecz:
ktos takich naiwniakow wykorzystuje do prowadzenia pewnej polityki.

Wiec mamy 2-grupy ludzi, ktore tą "lewice" tworzą.

1. jacyś zakulisowi politycy, szare eminencje, osoby kreujące Szczuke
2. sterowane "mlotki", jak to nazywasz, czyli m.in. Szczuka

zgadza sie z tym co zawsze zauwazalem - naiwniacy kierowani przez cwaniaków.
Dobrym, przykładem jest też "akcja o Raspode".

swoja drogą wyraźnie widac ze Szczuka jest na sile promowana -
nie wiadomo z jakiego powodu jest wręcz wciskana do programów,
mimo ze jest racze słaba (promuje ją głownie TVN?)

Duch

Dlaczego łaskotki wywołują śmiech?
DLACZEGO ?
DZIECKO