Re: Psycholog w Bielsku

Data: 2002-08-25 20:32:19
Temat: Re: Psycholog w Bielsku
Od: "PePe" <(wytnij-to)washi@o2.pl>

"Little Dorrit" <z...@c...pl> napisała w wiadomości
news:aka2fv$5re$3@news2.tpi.pl...

> NIE! Nerwicę musisz leczyć kompleksowo, więc najpierw lekarz rejonowy,

Zdaje sobie z tego sprawe

> wykluczenie zaburzeń metabolicznych i schorzeń narządowych, a potem

Jestem okazem zdrowia, przynajmniej tego fizycznego :-(,
w calym zyciu powaznie nie chorowalem, wizyty u lekarza to
kontrole u stomatologa i okulisty, no i w dziecinstwie ospa, swinka, odra,
drobne przeziebienia, a poza tym dosc aktywnie zajmowalem
sie sportem wiec z koniecznosci robilem badania okresowe jak
eeg, ekg itd.

> farmakoterapia+psychoterapia przez minimum kilka lat. Tego sam
> psycholog nie obsłuży.

Aktualnie lecze depresje i to wlasnie pani doktor polecila mi
udanie sie do psychologa.
Jednak wiem ze psycholog to nie zawsze psychoterapeuta.
No i jest jeszcze jeden problem, z psychologiem trzeba
wspolpracowac, a ja jestem tak zamkniety w sobie, ze nie wiem
czy bylbym w stanie obnazac sie przed psychologiem z problemow, ktore
siegaja mojego dziecinstwa (atmosfera domowa...)

PePe
"Traktuj ludzi tak jakimi sa a takimi pozostana,
traktuj ich tak jakimi chcesz by byli a takimi sie stana"