Re: Psychologia sportu

Data: 2003-04-27 13:49:30
Temat: Re: Psychologia sportu
Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl>

m...@o...pl napisał(a):

> jestem psychologiem i również psychologiem chce byc moja córka.Problem
polega
> na tym,że interesuje się psychologia sportu,który zresztą czynnie uprawia
> (plywanie ,biegi,narciarstwo,jazda konna).Może ktos bedzie zorientowany i
> zechce mi odpowiedziec,gdzie taka specjalizacje moze zrobic.

Witam...

Obawiam się, że żaden uniwerek nie oferuje specjalizacji z psychologii
sportu. Ale to niewyklucza tego, że jeśli tym córka chce się tym zajmować to
musi robić taką specjalizację. Może dobrze by było znaleźć promotora, u
którego będzie mogła pisać z tej tematyki pracę magisterską. A potem próbować
załapać się już jako psycholog na AWF pogłębiając swoje zainteresowania. Może
ten link coś pomoże:
http://www.atest.ceti.pl/article.php?id=aa0105_2&fro
m=shtml
jest to wywiad z Blecharzem, psychologiem sportu, który współpracuje miedzy
innymi z Adamem Małyszem.

Pozdrawiam...