Psychopaci i sadysci

1. Data: 2020-04-01 13:47:10

Temat: Psychopaci i sadysci
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

>Prawdopodobnie każdy, kto korzysta z Internetu, natknął się już na
tzw. trolla internetowego. Są to osoby, które starają się ośmieszyć
i/lub obrazić innych użytkowników, zwrócić na siebie uwagę oraz
zniszczyć prowadzoną między innymi osobami dyskusję. Łatwo można dojść
do wniosku, że trolle czerpią czystą przyjemność ze swoich działań.

Uczeni z trzech kanadyjskich uczelni doszli do wniosku, że u trolli
internetowych widać wyraźnie oznaki sadyzmu i psychopatii. Specjaliści
nazwali to "destrukcyjnymi zachowaniami w środowisku społecznym
Internetu", których celem jest czerpanie własnej przyjemności z
upokarzania innych.

(...)
Jak się okazało, większość osób o skłonnościach do trollowania innych w
Internecie należy do podgrupy charakteryzującej się osobliwym sadyzmem.
Jeśli ktoś na jego chamskie zaczepki zaczyna reagować, to daje mu to
fizyczną wręcz przyjemność i troll zwiększa swoje wysiłki. Bywa to też
nazywane ,,karmieniem trolla". Naukowcy podkreślają, że tego typu
codziennie zachowania niektórych internautów z pewnością są przejawem
sadyzmu.<

https://tylkonauka.pl/wiadomosc/wynika-badan-trolle-
internetowe-odznaczaja-sie-sadyzmem-psychopatia
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
,,Polacy wyjątkowo wręcz chcieliby być lubiani, a przede wszystkim
doceniani od bieguna po biegun. Jesteśmy wszakże przedmurzem, pierwsi
stawiliśmy czoło, urodziliśmy papieża, zwyciężyliśmy komunizm i
wynaleźli lampę naftową. Poza tym Polakami byli między innymi:
Apollinaire, Batory, Chopin, Conrad, Kopernik, Matka Boska czy Wit
Stwosz. Obiektywnie więc od świata nam się należy, a jak nie, to
antypolonizm" (Ludwik Stomma)

2. Data: 2020-04-01 14:55:24

Temat: Re: Psychopaci i sadysci
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.04.2020 o 13:47, Sylvio Balconetti pisze:
> [...]
> nazywane ,,karmieniem trolla". Naukowcy podkreślają, że tego typu
> codziennie zachowania niektórych internautów z pewnością są przejawem

Czy jeżeli ktoś próbuje zniszczyć prowadzoną przez faszystów dyskusję, w
której obrażają inne narodowości, ludzi o innym kolorze skóry czy o
innej orientacji seksualnej, to czy można kogoś takiego nazwać trollem
sadystą, bo znęca się nad faszystami?
Czy zniszczenie dyskusji propagujących treści pedofilskie jest
destrukcyjnym zachowaniem w środowisku społecznym internetu?

Czy prokurator, który stara się zwrócić na siebie uwagę faszystów
ścigając ich z urzędu jest sadystą?

(Prośba do trybuna: nie odpowiadaj, już wiem, że dla ciebie taki
prokurator to faszysta, bo przecież ogranicza faszystom wolność słowa)

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2020-04-01 15:07:39

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

https://pl.wikipedia.org/wiki/Trollowanie
https://en.wikipedia.org/wiki/Internet_troll
https://de.wikipedia.org/wiki/Troll_(Netzkultur)

4. Data: 2020-04-01 20:08:43

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 1 Apr 2020 13:47:10 +0200
doszła do mnie wiadomość <h...@m...individual.net>
od Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> :

>https://tylkonauka.pl/...

Moje uwagi:

- brak źródeł
- autor John Moll lub Admin(na drugim portalu tego samego wydawcy, który jest podany
jako
źródło) czyli anonim(nazwiska wasze dobrze znamy, ale własnych nie posiadamy)
- wydaje te portale AcPartners, który deklaruje, że:
"Zespół doświadczonych dziennikarzy oferuje napisanie artykułów tematycznych. Możliwe
pisanie na zamówienie. Dysponujemy bazą artykułów liczącą kilka tysięcy pozycji."
Czyli jednym zdaniem - śmietnik bez wartości(istnieje wyłącznie do zarabiania forsy
na
naiwnych ludziach, czyli najgorsza zmora internetu - clickbait).
Samym wpisem z portalu można sobie dupę podetrzeć, oczywiście po wydrukowaniu.

Amen.
--
Kiedy kitę odwalę będzie wspaniale
https://www.youtube.com/watch?v=M4aZeAC_moo

5. Data: 2020-04-01 20:21:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> wrote:
> [...]
> naiwnych ludziach, czyli najgorsza zmora internetu - clickbait).
> Samym wpisem z portalu można sobie dupę podetrzeć, oczywiście po wydrukowaniu.

Amen :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2020-04-01 21:14:10

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 01.04.20 um 20:08 schrieb Olaf Frikiov Skiorvensen:
> [...]
> naiwnych ludziach, czyli najgorsza zmora internetu - clickbait).
> Samym wpisem z portalu można sobie dupę podetrzeć, oczywiście po wydrukowaniu.

W Wikipedii rowniez jest cos na temat i ze zrodlami:

>Diverse Studien konnten zeigen, dass Trolling insbesondere von jungen
Männern praktiziert wird.[12] Untersuchungen hinsichtlich der
Persönlichkeit von Personen, die zu Trolling neigen, konnten zeigen,
dass insbesondere höhere Werte auf der Dimension Extraversion und
niedrigere Werte auf der Dimension Verträglichkeit in Verbindung mit
Trolling-Verhalten stehen.[13] Forschungsergebnisse zu der dunklen
Tetrade (Dark Tetrad) zeigen, dass Menschen mit einer Neigung zum
Trolling-Verhalten hohe Psychopathie- und Sadismuswerte aufweisen und
außerdem insbesondere Menschen trollen, die beliebt sind und einen
höheren sozialen Status besitzen.[14]<

https://de.wikipedia.org/wiki/Troll_(Netzkultur)

mozna w innych wersjach tez?

7. Data: 2020-04-01 23:22:46

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01/04/2020 o 12:47, Sylvio Balconetti pisze:
> [...]
> sadyzmu.<
>

> https://tylkonauka.pl/wiadomosc/wynika-badan-trolle-
internetowe-odznaczaja-sie-sadyzmem-psychopatia

no prosze, przeoczyles dzieci neostrady

--
gazebo

8. Data: 2020-04-02 02:40:18

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-01 13:47, Sylvio Balconetti wrote:
> [...]
>
> https://tylkonauka.pl/wiadomosc/wynika-badan-trolle-
internetowe-odznaczaja-sie-sadyzmem-psychopatia

Nie tylko przyjemnosc... czasem to ciezka sluzba, prowadzenie takiej
sieci agientow...

https://jagiellonia.org/koronawirus-i-rosyjska-wojna
-informacyjna-sluzba-bezpieczenstwa-ukrainy-zdemasko
wala-79-osob-szerzacych-panike-na-temat-pandemii/

XXI wiek i nadal ciemnogród
Co potem?
Brawo, Węgrzy!
Żołnierze, lekarze, pielęgniarki.